Vantaan pakkislaiset?

Juujuu :D.. itellä oli mustat kollarit ja powerhousen tank toppi ja kaljupää :D.. ja rinta, hauikset ja forkut oli reeni :D

Kyllä vain. Itellä oli ojentaja ja hauis päivä, kun joutu varioimaan ihan sen pohjalta mitä pysty tekemään väen paljouden takia.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuka veti eilen pakkispaita päällä treeniä siinä klo 22.15 ja mahtoiko olla foorumilla kirjoitteleva?
 
huomenna liikkamyllyyn!
taas :D tänää viimeks
 
Tyhmä kysymys, mutta mites noi Vantaa gymin päivystysajat? Onko normaalit nyt, eli päivystysajat:
ma-to 09.00-11.00 ja 16.00-19.00
 
Myyrbodissa on jotenkin aika ahdasmielistä fiilistä, 2kertaa pyytäny varmistaa jotain random hyypiöö, niin kyllä ne jotenkin suht vastenmielisesti tulee siihen tankojen taakse, ja kun infosin että teen 2sarjaa, niin saatana varmisti vaan ekan ja lähti huitoo.. Ehkä toi sit johtuu siitä et mulla on liian pienet painot varmistettavaks ;(
 
Tiksin kuntosali ja liikuntakeskuksessa treenataan tällä hetkellä. Tuo uusi SATS kuntosali kyllä kiinnostaa, kun on tässä naapurissa..
 
Tähän mennessä oon käyny stadin Motivukses mutta oliskohan kotikulmilla, Myyrmäessä mitään hyvää paikkaa. Tiedän et siel on se joku ladyklubi tädeille aseman kupeessa. Mut hakuses olis sellanen paikka missä on paljon tilaa ja hyvät juoksumatot ja crosstranerit. Onko Myyrmäen uimahallin salia yhtään uusittu? Ainakin muutama vuosi sitten se oli aika kämänen paikka, ei ollu ku pari hassua surkeeta kuntopyörää. Entä onko joku käyny viel korkkaamassa rempatun uimahallin?
 
Tähän mennessä oon käyny stadin Motivukses mutta oliskohan kotikulmilla, Myyrmäessä mitään hyvää paikkaa. Tiedän et siel on se joku ladyklubi tädeille aseman kupeessa. Mut hakuses olis sellanen paikka missä on paljon tilaa ja hyvät juoksumatot ja crosstranerit. Onko Myyrmäen uimahallin salia yhtään uusittu? Ainakin muutama vuosi sitten se oli aika kämänen paikka, ei ollu ku pari hassua surkeeta kuntopyörää. Entä onko joku käyny viel korkkaamassa rempatun uimahallin?
Myyrmäestä löytyy ainakin myyrin kuntokeskus ja myyr-body, jotka tuolla aikaisemmin onkin jo mainittu.
Myyrin kuntokeskuksesta ainakin löytyy yksi juoksumatto ja crosstraineri, sekä useita kuntopyöriä.

Uimahallin salista en osaa sanoa mitään, kun en ole siellä myöskään pariin vuoteen käynyt.
 
Myyrbodissa on jotenkin aika ahdasmielistä fiilistä, 2kertaa pyytäny varmistaa jotain random hyypiöö, niin kyllä ne jotenkin suht vastenmielisesti tulee siihen tankojen taakse, ja kun infosin että teen 2sarjaa, niin saatana varmisti vaan ekan ja lähti huitoo.. Ehkä toi sit johtuu siitä et mulla on liian pienet painot varmistettavaks ;(

Meinaax et varmistajan pitäis notkuu päivystämäs sen aikaa kun elbaat sarjojen välillä? Ehkä niillä oli oma reeni kesken?
 
Minkäslainen mesta on tuo tiksin uimahallin sali? Tuore vantaalainen olen ja kortin kävin jo hakemassa, itse salilla en vielä ole käynyt :)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom