Vantaan pakkislaiset?

kiitos, hyvä ku muistutit siitä, että muaki odottais ens kuussa sali lasku :) Vähän kirpasee.. Mutta pakkohan se on että tää paketti saadaan kuntoon :puntti:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mul on vaa semmonen pahe, että haluu kaiken nyt ja heti jos päättää tehä jotain ;)
ja vantaa gymille saa vasta tiistaina kortin ja huomenna korso gymille!
 
vittu, huomenna korsoon! se on päätetty! :D
 
haha, gymillä remonttia!!! voi vittu. Siis tiistaina vantaa gymille :(
 
vittu en tiiä itekkää :D :D
 
päätin jo ;D vantaan gymille kun korsolla on remonttia :D kai
 
mutta huomenna liikkamyllyyn. sen sentää tiiän :D
 
Vantaa gym on kyllä omasta mielestä paras sali mitä vantaalta löytyy. Vaikka olis vähän enemänki porukkaa joskus salilla niin pystyy kyllä treenin vetämään. Eli tervetuloa vaan! :)
 
Vantaa Gym Clubilla tulee pikkupainoilla vemputeltua. Olen se salin laihin luuviulu, jolla on välillä pari möykkäävää jälkeläistä lapsiparkissa.
 
Martinlaakson Kuntoporkkana! Nyt menossa tarjous 2kk / 58e ja silloin kun uimahalli on auki hintaan kuulu uinti ja sauna!!! Muutenkin aika leppoista porukkaa tuolla...
 
onko tuolla miten ahdasta nykyään treenailla? muistaakseni aika pieni sali.

Riippuu hieman mihin aikaan treenaa :) Klo 16-18 on ruuhkaa, mutta muuten aika rauhallista.
Salia ja sen järjestystä on uudistettu, mutta eihän se tuosta isompaa tee. Itse olen kyllä viihtynyt hyvin.
 
Tänään näytti olevan joku sälli pakkotoiston paita päällä vantaa gymillä.. liekkö joku täältä? :D

Minähän se treenailin kyseinen paita päällä. Saa tulla juttelee mikäli uskaltautuu.
 
Juujuu :D.. itellä oli mustat kollarit ja powerhousen tank toppi ja kaljupää :D.. ja rinta, hauikset ja forkut oli reeni :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom