Vantaan pakkislaiset?

Pitäis kuulema tulla laajennuksen myötä pecdeck ja reisiojennuslaite vielä erikseen (se maattava). Aika rouheesti siirtyy noi aikataulut. Piti olla "ens kuussa". Sit "parin viikon sisään" tuli muutaman kerran ja nyt sit jouluna ready :D eipä tuo mua vaivaa, tähänki mennes mahtunu hyvin reenaamaan mut toi venkslaaminen huvittaa.

Joulusta puhuttiin muistaakseni jo 2011 kesällä...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yleensä suht hiljaista, ei siellä mun mielestä oo suuria ryysiksiä oikeen mihinkään aikaan. Tänään olin joskus 13-14 maissa ja osan aikaa olin yksin, maksimissaan meitä oli neljä reenaajaa samaan aikaan.
 
Tuli poikettua tänään tuolla Martinlaakson 24 seven fitneksessä. Ihan ok hinta-laatusuhdehan siinä paikassa on kieltämättä, mutta melkoinen "kulttuuriensulatusuunihan" tuo on..:D Olikos muita Pakkislaisia tänään siinä klo17-19 välillä treenailemassa ko. paikassa? Muutama "totisemman" oloinen treenaja siellä näytti olevan, joten arvelin josko olis Pakkislaisia.. En uskaltanut tosin tiedustella..:rolleyes:
 
Itse vaihtelin myös salijäsenyyteni elixialta tuonne fitness24seveniin. Muutaman kerran pitäjänmäessä käyny reenaamassa, ja ainakin ollu ite ihan tyytyväinen. Katsoo nyt kun muuttaa vuoden alusta martinlaaksoon, josko jotain satunnaisia treenejä kävisi tuossa martinlaakson fitnesilläkin vetämässä...

Huomenna ainakin vetämään olkapää- ojentajatreeni sinne! Itseppäisyyspäivän kunniaksi!
 
Tuliko uusi laitteita? Nouseeko kk maksu?

Tuli ja tulee vielä muutama, osa nimittäin makaa vielä raatona laajennusosan perillä. Hienosäädössä menee varmaan viel aikaa. Uusia laitteita ainakin crosstrainer, pecdeck, reisiojennuslaite, reisikoukistus maaten, sellanen kiinteä vinopenkki jossa on takana varmistajan koroke. Mika puhui myös että tulis hack, mutta ei oo vielä näkyny. Tosiaan osa on vielä palasina nurkassa, katotaa mitä sieltä ilmestyy. Ei oo ollu mitään puhetta hintojen noususta.
 
Tuli ja tulee vielä muutama, osa nimittäin makaa vielä raatona laajennusosan perillä. Hienosäädössä menee varmaan viel aikaa. Uusia laitteita ainakin crosstrainer, pecdeck, reisiojennuslaite, reisikoukistus maaten, sellanen kiinteä vinopenkki jossa on takana varmistajan koroke. Mika puhui myös että tulis hack, mutta ei oo vielä näkyny. Tosiaan osa on vielä palasina nurkassa, katotaa mitä sieltä ilmestyy. Ei oo ollu mitään puhetta hintojen noususta.

asiasta vähän sivuten, minkä näköinen tuo mika on ? :D
 
Kuinka hyvä paikka tuo Myyrin kuntokeskus on aloittelijalle? Vajaa vuoden käyny puntilla ahkeraan, tossa Lets gossa,mutta hinnat on nii saatanan korkeet (61e/kk opiskelijalta !!!) niin nyt olisi salin vaihto edessä. Mitä mieltä olette,kannattaako siirtyä sinne ?
 
Kuinka hyvä paikka tuo Myyrin kuntokeskus on aloittelijalle? Vajaa vuoden käyny puntilla ahkeraan, tossa Lets gossa,mutta hinnat on nii saatanan korkeet (61e/kk opiskelijalta !!!) niin nyt olisi salin vaihto edessä. Mitä mieltä olette,kannattaako siirtyä sinne ?

kyllä itse voin suositella lämpimästi. aikoinaan tuolla treenanneena varmasti paras kuntosali länsi-vantaalla.
 
kyllä itse voin suositella lämpimästi. aikoinaan tuolla treenanneena varmasti paras kuntosali länsi-vantaalla.

Joo nyt se on varma että siirryn tuonne :-) kuhan ei vaa naurettas ulos :D faijaki kävi tuol aikoinaa nii pääsen sen kaa onneks ekal kerral et se vähä näyttää paikkoja :-)
 
Nyt on käyty joku kuukausia Korso Gymillä. Ihan kiva sali. Laadukkaita laitteita. 50 kg kiekkoja voisi olla prässille, koska noiden 25 kg kiekkojen latominen on aika puuduttavaa.. ja kässärit vois olla 65 kg asti.
 
Nyt on käyty joku kuukausia Korso Gymillä. Ihan kiva sali. Laadukkaita laitteita. 50 kg kiekkoja voisi olla prässille, koska noiden 25 kg kiekkojen latominen on aika puuduttavaa.. ja kässärit vois olla 65 kg asti.

Just nöin tosin ite teen nykyään siinä prässissä vain 1-jalan liikettä ni ei tarvii latoo niin paljoo niit kiekkoja
 
Kuinka hyvä paikka tuo Myyrin kuntokeskus on aloittelijalle? Vajaa vuoden käyny puntilla ahkeraan, tossa Lets gossa,mutta hinnat on nii saatanan korkeet (61e/kk opiskelijalta !!!) niin nyt olisi salin vaihto edessä. Mitä mieltä olette,kannattaako siirtyä sinne ?

Itse olen pari viikkoa käynyt fitness24sevenillä, ja täytyy sanoa että 9.90€/kk hinnalla aivan loistavat puitteet. Toki isommille sikaniskoille (;)) painoja sais ehkä olla enempi, mutta ainakin tämmöselle rimpulalle riittää ihan hyvin! :D
Itsellä tosin että käyn siellä 06:00-08:00 aikana, jolloin saa pääosin treenaa itekseen, niin ruuhkasta ei oo tietookaan. Muista ajoista ei pysty sanoo kommenttia.
 
Itse olen pari viikkoa käynyt fitness24sevenillä, ja täytyy sanoa että 9.90€/kk hinnalla aivan loistavat puitteet. Toki isommille sikaniskoille (;)) painoja sais ehkä olla enempi, mutta ainakin tämmöselle rimpulalle riittää ihan hyvin! :D
Itsellä tosin että käyn siellä 06:00-08:00 aikana, jolloin saa pääosin treenaa itekseen, niin ruuhkasta ei oo tietookaan. Muista ajoista ei pysty sanoo kommenttia.

On kieltämättä halpa hinta, mutta itseäni ei huvita treenata akvaariossa :D mikäs siinä jos ei häiritse niin varmasti on hyvä hinta-laatu suhde
 
On kieltämättä halpa hinta, mutta itseäni ei huvita treenata akvaariossa :D mikäs siinä jos ei häiritse niin varmasti on hyvä hinta-laatu suhde

Toi akvaariossa treenaaminenhan pitää ottaa puhtaasti motivaattorina ja tilaisuutena :D :puntti:
Ei sovi hyytyä yleisen paineen vuoksi, ja jatkuvasti pitää pyrkiä pitämään maksimi määrä rautaa tangossa että näyttää kovalta jätkältä :D
 
Toi akvaariossa treenaaminenhan pitää ottaa puhtaasti motivaattorina ja tilaisuutena :D :puntti:
Ei sovi hyytyä yleisen paineen vuoksi, ja jatkuvasti pitää pyrkiä pitämään maksimi määrä rautaa tangossa että näyttää kovalta jätkältä :D

No tottahan toikin ;) testaan nyt tota myyrin kuntokeskusta ja kattoo millanen se sit on :rock:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom