Vantaan pakkislaiset?

Let´s go:ssa kantsis varmaan ottaa se vuoden kortti ni sit on 39€/kk. Toki ekan erän joutuu makselee heti tiskillä mut kuitenkin säästö on huomattava.

edit: + 1kk ilmaiseksi
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Let´s go:ssa kantsis varmaan ottaa se vuoden kortti ni sit on 39€/kk. Toki ekan erän joutuu makselee heti tiskillä mut kuitenkin säästö on huomattava.

edit: + 1kk ilmaiseksi

Olen opiskelija,ei tuloja, faijan rahalla punttaan. Eikä hänellä ole antaa suoraa niin paljoa että sais vuoden. Joten tyydyn tähän :)
 
Myyrbodylla pitäis järkätä joku joukkomielenosoitus. Eivät muka meinaa tuoda sitä hackia sinne. Jumankavi. Tahdon sen! Yks parhaista laitteista ikinä. Muutoinpa laajennus on ready ja salille tunnutaan toivomuslistan mukaan toivottavan vain telkkua salkkareita varten ja naisia :D
 
nyt o ekat treenit myyrin kuntokeskukses takana. Jäi erittäin positiivinen mieli salista :) Miellyttävä miljöö,erittäin hyviä laitteita ( leuanvetokoneesta plussaa !!!:hyvä: ) ja muutenkin :)

Ehdottomasti pysyn jatkossa täällä ^^
 
^ se on loistava mesta ja laitteetkin on Kraftwerk:iä eikä ole turhan hienostunut paikka. Plussaa siitä että on monipuolisesti laitteita..vaaka / pysty hack jne... :D
 
^ se on loistava mesta ja laitteetkin on Kraftwerk:iä eikä ole turhan hienostunut paikka. Plussaa siitä että on monipuolisesti laitteita..vaaka / pysty hack jne... :D

Joo,vitutti lets gossa just se et 'niin hieno' paikka,tuntu lähinnä vanhusten jumppasalilta :) paineilmalaitteita ja kaikkea :D
 
Kyselen vielä vaikka täällä on muutamia vastauksia ollutkin fitness24seven:sta. Onks toi sellanen sali, että sielä pysty monipuolisesti tekemään kaikkea ? Lähinnän hinnan takia kiinnostaisi. Aikasemmin oon käynyt myyrin kuntokeskuksella mihin olen enemmän kuin tyytyväinen, mutta jostain pitäisi yrittää vähän säästää + tämän ketjun sali löytyisi myös koulun vierestä.
 
Kertokaas myyr-bodylla kävijät, että millaista porukkaa siellä käy ja mahtuuko ruuhka-aikaan treenaamaan? :)

Perusporukkaa, mielestäni ihan mukavaa ja rentoa jengiä. Eikä sinne juuri ruuhka-aikoja tuu, tai ainakin oon onnistunu ne ilmeisen hyvin välttämään. Nytkin kun laitteita on enempi ja tilaa enemmän niin aika hyvin sinne porukka mahtuu.
 
Onko kukaan käynyt Kartanokoskelle avatussa Evo:ssa? Olisi keväällä tiedossa paluumuutto Tammisto-Pakkala -akselille ja tuo olisi varmaan lähin kuntosali. Lähinnä kiinnostaa onnistuuko maastaveto, löytyykö powerrackia, penkkiä varmistusraudoilla?
 
Kyselen vielä vaikka täällä on muutamia vastauksia ollutkin fitness24seven:sta. Onks toi sellanen sali, että sielä pysty monipuolisesti tekemään kaikkea ? Lähinnän hinnan takia kiinnostaisi. Aikasemmin oon käynyt myyrin kuntokeskuksella mihin olen enemmän kuin tyytyväinen, mutta jostain pitäisi yrittää vähän säästää + tämän ketjun sali löytyisi myös koulun vierestä.

Pystyy tekemään monipuolisesti kaikkea. Ruuhka-aikoina saa ehkä hetken jonottaa kyykkyyn tai penkkiin, mutta eipä se itseä ole haitannut. Laitteita ja vapaita painoja löytyy joka lähtöön. Ja hinta tosiaan helvetin iso plussa ja se että voi tosiaan käydä mihin aikaan tahansa. Ootko sä missä koulussa siinä lähettyvillä? :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom