Vantaan pakkislaiset?

No voi perkele, asun tossa melkeen vieressä enkä ole tajunnut että siinä on sali :D Pitääki käydä tutustumiskäynnillä heti ens vko. Miten ihmeesssä oon missannut... Oon käynyt siinä viereisellä huoltiksella tankkaamassa monesti enkä ole huomannut. Oon luullut että tossa rakennuksessa on kierrätyskeskus :face: Joskus vielä googlella hain saleja tästä läheltä enkä onnistunut tuota edes googlesta näkemään :david:

Joo se on vähän piilossa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No voi perkele, asun tossa melkeen vieressä enkä ole tajunnut että siinä on sali :D Pitääki käydä tutustumiskäynnillä heti ens vko. Miten ihmeesssä oon missannut... Oon käynyt siinä viereisellä huoltiksella tankkaamassa monesti enkä ole huomannut. Oon luullut että tossa rakennuksessa on kierrätyskeskus :face: Joskus vielä googlella hain saleja tästä läheltä enkä onnistunut tuota edes googlesta näkemään :david:


Haha! Joo, siinä vieressähän on Paproksen laitos - saattaa helposti hämätä. Nyt hyvä maamerkkinä toimii uusi paloasema ja sinun mainitsemasi Neste. Käyhän ihmeessä tutustumassa!! :)
 
Fitness24Seven martsarissa on hintaansa nähden 4.5/5. Lähes kaikki normi bodailuun tarvittava löytyy, mitä nyt pari pientä puutetta: 40kg:n loppuvat käsipainot, vöiden totaalinen puuttuminen (lisäpainovyötä olen eniten ruinannut info-boxin kautta), turha naisten puoli(kadulta näkee tänne suoraan, what's the point?!), tiettyjen laitteiden puuttuminen.. tosin käyttää vähän mielikuvitusta niin niitäkään ei enää kaipaa.

Bonuspisteitä vielä niistä muutamasta paperirullasta / desinfiointi suihkuttimista siistimistä varten, tulee tarpeeseen oman treenin aikana!
 
Fitness24Seven martsarissa on hintaansa nähden 4.5/5. Lähes kaikki normi bodailuun tarvittava löytyy, mitä nyt pari pientä puutetta: 40kg:n loppuvat käsipainot, vöiden totaalinen puuttuminen (lisäpainovyötä olen eniten ruinannut info-boxin kautta), turha naisten puoli(kadulta näkee tänne suoraan, what's the point?!), tiettyjen laitteiden puuttuminen.. tosin käyttää vähän mielikuvitusta niin niitäkään ei enää kaipaa.

Bonuspisteitä vielä niistä muutamasta paperirullasta / desinfiointi suihkuttimista siistimistä varten, tulee tarpeeseen oman treenin aikana!

Aina parkkihallista kauppaan kävellessäni ihmettelen, miten jengi viitsii treenata tuolla kun on jatkuvasti ohikulkijoita pällistelemässä, kunnon akvaario. Mutta ei se ilmeisesti kaikkia haittaa :)

Itse olen viihtynyt jo pari vuotta Variston Foreverillä.
 
Muutin rovaniemeltä juuri myyrmäkeen. Täälä inspiroituu tohon diettaamiseen suhteellisen hyvin kun tuossa lenkkipolulla käy aikalailla nättejä naisia! Muutaman kerran bongannu jonkun punapään juoksentelemassa sielä ja pitää kävellä aina kaksinkerroin takasin kotiin ;)
 
Onks toi Forever minkä hintanen? Vaikutti vähä paremmalta ku toi 24. Jätin niille yhteydenottopyynnön, soittelevat varmaan ens viikolla.
En tiiä mitä nykyään maksaa, mut jos haluut tulla tutustuu niin voit tulla mun kanssa, tai saa sinne kyllä mennä tutustuu ihan itekseenkin, eli ei tarviikkaan tulla mun kanssa :)
 
Mä oon hengessä ikuisesti vantaalainen. 14 vuotta asuin Hakunilan häirikkölähiössä aikoinaan. Joskus pitäs kyllä käydä vetämässä siellä kunnon baarikierros. ;)
 
myyr-body kyllä mun mielestä fitness24seveniä parempi ja mukavempi paikka treenailla.just vähän semmosta hyvää kellarisali fiilistä siellä.
 
Milloin myyr-bodyssä on muuten henkilökuntaa paikalla? nimim. en taaskaan oo maksanut kkmaksua ja pitäis päästä treenaamaan.

Edit: ja näköjään nyt toimii myyrbodyn nettisivu, eli tänään 17-19 näyttää olevan.
 
Milloin myyr-bodyssä on muuten henkilökuntaa paikalla? nimim. en taaskaan oo maksanut kkmaksua ja pitäis päästä treenaamaan.

Edit: ja näköjään nyt toimii myyrbodyn nettisivu, eli tänään 17-19 näyttää olevan.

Ne tulee myös muutenkin paikalle jos laittelee mailia. Ite meen huomenna päivällä kokeileen ja sieltä tulee täti näyttään paikat ihan vaan mua varten :D
 
Ne tulee myös muutenkin paikalle jos laittelee mailia. Ite meen huomenna päivällä kokeileen ja sieltä tulee täti näyttään paikat ihan vaan mua varten :D

Kerro Kaira sit mihin saliin päädyit, niin mä tuun stalkkaan sun treenejä :hyvä: Ei vaan, itse treenailen siinä samoilla nurkilla kanssa, niin voisi ihan hyvin joskus treenata yhdessäkin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom