Vantaan pakkislaiset?

Mie käväsin MyFitin vilkaselmassa tänään :) Ei ollut ihan viel valmis, lupailivat et 15.2 pääsis treenailee, ellen ihan väärin muista. Pari penkkipaikkaa, kyykkyhäkki, smith löytyy, koska niitähän te kuitenkin himoitsette. Kässärit loppu muistaakseni 40kg. Ainakin miesten suihkutilat oli ihan kivat (naisten ei ilmeisesti olleet vielä esitelteltävässä kunnossa. Miinusta tulee korkeahkosta liittymismaksusta, mut kuulema saa jotain etuuksia sitten. En tiiä vienkö rahani tuonne vai jatkanko kellarissa, vaikka siel onkin hiukan kalliimpaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hei sinä ihana mustalla polkkatukalla varustettu nainen, joka treenasit aikavälillä 18-19 Tikkurilan uimahallin kuntosalilla, tulethan jatkossakin, että saan silmänruokaa treenieni oheessa, namnam.
 
Kävin tänään katsomassa Myyrmäen MyFitin.
Hyviä ja monipuolisia technogymin laitteita sieltä kyllä löytyy, mutta vapaita painoja todella huonosti. Löytyy ainoastaan noi Estan mainitsemat pari penkkiä ja yksi kyykkyteline varmistusraudoilla. Mave paikkaa ei esim. löydy. Mainittiin myös että painojen pudottaminen on kiellettyä, koska sali on rakennettu vanhaan toimistotilaan ja lattia ei sitä kestä. Käsipainot loppuivat 37kiloon ja käsipaino alueella oli myös pieniä kiinteitä tankoja 5kg:n välein 5-45kg, mutta ei sellaisia johon saisi itse ladata painoja.

Eipä tarvitse vakio salia vaihtaa. Kakkos salina tuo kyllä toimisi. Satunnaisi treenejä tuolla voisi monipuolisten laitteiden takia kyllä tehdä.
 
Mulle tuli mieleen huhuilla täältä mahdollisia avoimella mielellä varustettuja immeisiä, joita kiinnostaisi lähteä mäiskimään höntsäilymielessä sulkapalloa minun kanssani silloin tällöin. Käyn treenaamassa Hiekkaharjussa ja sieltä löytyisi suliskentätkin, puuttuu enää se pelikaveri. Saat olla mies tai nainen, kunhan olet varustettu avoimella ja humoristisella mielellä :) Mun treenit on liian voimapainotteisia tällä hetkellä (eikä lenkkipolut paljoa huutele minun nimeä näillä keleillä), pienet aerobiset iloittelut sulkkiskentällä tekis eetvarttia :) Mahdolliset halukkaat laitelkaa vaikka viestiä inboksiin, niin mennään mäiskimään palloa :)
 
Itellä ei oo ees tullu mieleen toi fitness24sevenin ''akvaariomaisuus'', no ehkä syy löytyy siitä et salilla käynti on marketin sulkemisen jälkeen.. jolloin pihallakaan ei paljoa ohikulkijoita oo..
+ ei oo pahemmin jengiä joka sieltä pro-body lehden alta kattoo kieroon jos vähän hengittää
+ yleensä kaikki paitsi penkki, pekdekki ja käsipainojen vastainen peili vapaana.
+ Aika lujaa tuntuu muukin porukka reenaavan tuolla
+ Uudenvuodenlupaukset hävis alle kuukaudessa
+hinta
- Ei vapaapainoista jalkaprässiä, sillä ois ihan kiva hapottaa kaiken kruununa, ei se mekaaninen oo ikinä niin hyvä
- Jos nyt se penkkipäivä osuu kohdille, niin pitää varaa n.20min et pääsee penkkaamaan (salaisuuden voin paljastaa. vinopenkkiä ei käytä lähes kukaan :D )
-Naisten puoli.. No onhan se nyt ihan kiva hei et tytöille se oma pikku hikikomero sinne , mut lisää rautaa unisexpuolelle tai vaikka sauna kehiin.
 
Itellä ei oo ees tullu mieleen toi fitness24sevenin ''akvaariomaisuus'', no ehkä syy löytyy siitä et salilla käynti on marketin sulkemisen jälkeen.. jolloin pihallakaan ei paljoa ohikulkijoita oo..
+ ei oo pahemmin jengiä joka sieltä pro-body lehden alta kattoo kieroon jos vähän hengittää
+ yleensä kaikki paitsi penkki, pekdekki ja käsipainojen vastainen peili vapaana.
+ Aika lujaa tuntuu muukin porukka reenaavan tuolla
+ Uudenvuodenlupaukset hävis alle kuukaudessa
+hinta
- Ei vapaapainoista jalkaprässiä, sillä ois ihan kiva hapottaa kaiken kruununa, ei se mekaaninen oo ikinä niin hyvä
- Jos nyt se penkkipäivä osuu kohdille, niin pitää varaa n.20min et pääsee penkkaamaan (salaisuuden voin paljastaa. vinopenkkiä ei käytä lähes kukaan :D )
-Naisten puoli.. No onhan se nyt ihan kiva hei et tytöille se oma pikku hikikomero sinne , mut lisää rautaa unisexpuolelle tai vaikka sauna kehiin.

Siis toihan on ihan vitsi:
Jengiä ruuhka aikaan niin perkeleesti ( ongelman muodostaa yksi penkki + yksi kyykkypaikka)
Lujaa siellä reenas ehkä yksi kymmenestä
Paljon ylimielisiä ählyjä, joilla ei mitään salietikettiä
Vähän erilaisia kahvoja taljoihin
Salilla soi hiljaa hissimusiikki
Ja tossa sun prässissä painot loppu 200kiloon, käsipainoissa oli 35kg tai 40kg isoimmat
Muutenki ilmapiiri vähän lattea
Ei parkkipaikkoja (200m päässä tai salin edustalla kiekolliset 30min parkit)

Sitten hyviä puolia
Hinta (näkyy kyllä laitteissa ja varusteissa)
Tytöt, paljon söpöjä kissoja = niille oma suljettu tila treenata :face:
 
Vastailen huvikseni. Tarkoitukseni ei ole provosoida. (En juuri nyt kykene objektiivisesti arvioimaan omaa tekstiäni, joten yritän ilmaista tämän näin)

Siis toihan on ihan vitsi:

Jengiä ruuhka aikaan niin perkeleesti ( ongelman muodostaa yksi penkki + yksi kyykkypaikka)
Pahimman ruuhkan aikana olen joutunut joskus 5-10min odottelemaan penkin/kyykkypaikan vapautumista. Muutaman kerran olen saanut ex-tempore treenikaverin kun ollaan tehty penkkiä vuorotellen.

Lujaa siellä reenas ehkä yksi kymmenestä
Tää on kyllä totta. Ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi tällä on merkitystä.

Paljon ylimielisiä ählyjä, joilla ei mitään salietikettiä
Näitä en ole nähny. Mun tapaamat on ollu hyvinkin kohteliaita ja hyvin käyttäytyviä.

Vähän erilaisia kahvoja taljoihin
Juu, muutama kahva lisää ois kyllä ihan kiva.

Salilla soi hiljaa hissimusiikki
- Soittolista, ei radio, eli ei puheosuuksia välissä. Eli ihan mahtava juttu. Lisäksi musiikki on sen verran hiljaisella että tuolla pystyy puhumaan normaalisti ja halutessaan kuulee omista napeista musiikkia.

Ei parkkipaikkoja (200m päässä tai salin edustalla kiekolliset 30min parkit)

Se parkkihalli&katto ei riitä?
 
Lujaa siellä reenas ehkä yksi kymmenestä
Tää on kyllä totta. Ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi tällä on merkitystä.

- Kyllähän se siihen ilmapiiriin siellä vaikuttaa ja jonkun mielestä siellä niin lujaa reenattiin, niin olin lähinnä siitä erimieltä.

Paljon ylimielisiä ählyjä, joilla ei mitään salietikettiä
Näitä en ole nähny. Mun tapaamat on ollu hyvinkin kohteliaita ja hyvin käyttäytyviä.

- Niin kaikillahan on tietysti oma käsitys käytöstavoista, mutta mielestäni se kurkku suorana molotus ei sitä ole.

Vähän erilaisia kahvoja taljoihin
Juu, muutama kahva lisää ois kyllä ihan kiva.

- Mm. joskus kysyin noista kahvoista, painonnosto- ja dippivöistä, suihkutilojen varustuksesta (ei koukkuja pyyhkeille tai telineitä saippuoille) niin vastaus oli "vyöt ovat jokaisen henkilökohtaisia varusteita, suihkutilat halutaan pitää mahdollisimman yksinkertaisina) :D


Ei parkkipaikkoja (200m päässä tai salin edustalla kiekolliset 30min parkit)
Se parkkihalli&katto ei riitä?

- Kyllähän se riittää, tosin se parkkihallikin on auki vain silloin kuin liikkeet. Katolle saa kiertää sen 200m ajoliuskan kautta.
 
Vantaa Gym Club

:D Aurinkoista päivää vain kaikille!

Itsehän aloitin saliharrastukseni nimenomaan Tikkurilan Vantaan liikuntakeskukselta ja kävin säännöllisesti jumpissa ja pumpeissa etc. kerran pari salin puolella. Kiva sali, mutta salin puolella kävi silloin pääosin karskeja bodarin köriläitä ja nuorena flikkana ei sekaan kehdannut mennä ja jumppasali aina täysi ja välillä happi loppui kesken. Nyt sali on jo saanut paljon faceliftiä varmaankin, kertokaa toki onko?
Sitten pidin taukoa reeneissä noin vuoden ja uskaltauduin Vantaa Gymille. VGC:llä kävin noin puolisen vuotta kun sitten siirryin äitiyslomalle :). Kun olin tuosta imetys vaiheesta päässyt niin, päätin kokeilla hiekkaharjun foreveriä.Noh täytyy sanoa, että ei ollut minun paikkani. Kallis ja määräaikasuuksia piti solmia vähän laitteita ja jumpat aina täynnä...blaah. On monen mielestä hyvä paikka, mutta ei jos haluat kunnon salin IMO.
Sitten päätin olla sinne enää menemättä, kun maksut vain vilisi tililtä.
Tämän jälkeen kokeilin Metropolitan Ladies gymiä koivukylässä. Kiva paikka ja sopii todella hyvin niille naisille (siis sali on vain naisille) jotka haluavat reenata jumppia ja laitteilla. Ei vapaa paino laiteita. Korjatkaa jos on muuttunut.:)
Ja nyt kotiuduin takaisin VGC:lle. taasen tauon jälkeen. Ja ristus ku tykkään enemmän ku koskaan! Kokonaisuudessaan sali on hyvä ja monipuolinen. Salilla käy porukkaa teinistä vaariin ja aloittelijoista pro tykkeihin ja kaikilla tuntuu olevan mukavaa. Ainut mikä hiertää on tuo 16-18 jakauma, kun sali on ihan täysi, mutta onneksi ei yleensä tarvitse odotella vuoroa kuin muutamia minuutteja. Painoja löytyy kaikille sopivasti ja laitteita on kaikille. Mielestäni paras sali missä itse olen käynyt.
Niin ja hintaluokissa kallein oli muistaakseni tuo hiekkaharju ja loput taisi painia samoissa summissa.

Heh! Tulipas pitkät sepostukset...:face:

No mutta VGC:llä meikä ja saa morjestaa jos tunnistaa. Tämmöne alottelijan rimpula joka naama punasena yrittää kovin saada lihaa. :hyper:

Nii ja saa tulla antaan vinkkejä!! Ois kivaa kuulla jos tekniikka millä teen on prstä tai olis parempi ehdotus johonki tilanteeseen. :wtf:

-Over nad out-
 
:haart:Vantaa

Vantaahan ei ole ainoastaan kaupunki, vaan henkinen tila. Käytännössä koko lapsuuteni ja nuoruuteni olen asunut Vantaalla. Mutsi asuu vieläkin.

Kaikki vanhemmat Vantaalaiset muistavat " Vantaa Päivät " jolloin "kaikki" kaupungissa oli ilmaista, yhtenä päivänä vuodessa. Tuona päivänä vedeltiin dösillä ympäri Vantaata, ilmaista kun oli. Se oli sellanen nuorison oma juttu. Itä- Hakkilaa, Kylmäojaa, Flygaria. Sitä sun tätä paikasta toiseen, päättömästi kuin Ellun kanat. OI NIITÄ AIKOJA !!!!

Teini-iän alussa pyörittiin sitten Stidilän Uudella kirjastolla. Jonkinlainen jengihän, meitä oli. Siitä porukasta lähtivät monet liian nuorena. Ainakin 4 alle 20-vuotiaina. ( Rauha heidän muistolleen) Vieläkin meinaavat silmät hoita, kun muistelee niitä paskoja uutisia. Liikenne vei. Toki eivät, mitään pulmusia olleet. Saatiinpa aina olla rauhassa. Joskus polteltiin punasta mallua kirjaston takana piipulla, isolla porukalla ja piippu kiersi. No joku mummo soitti poliisit. Ei jouduttu linnaan...:D

Oma historia Vantaalla:
-Ruskeasanta 1970-luku
-Möskäri 1980-luku
-Koivukylä 1990-luku alku
-Rekola 1990 luku alku
- Länsimäki 1995-1998

Huh onhan tuosta jo aikaa. Mutsi tosiaan asuu vieläkin Vantaalla ja käyn vanhoilla huudeilla viikottain. Enkä yhtään pidä ihmeenä, vaikka vielä Vantaalle muutan takaisin. Kerran Vantaalainen, aina Vantaalainen !!

No niin...

Joulukuusta 2012 taas takaisin " Kotona "...Rajakylään muutettiin, koko perheen voimin....:)
 
Anteeksi huutelu vieraaseen pöytään, mutta tarvitsis hieman vantaalaisten paikallistietämystä :)
Eli olen tulossa pariksi päiväksi Vantaalle piakkoin ja olisi tarkoitus myös treenata siellä kaiken muun ohessa, joten salisuosituksista olisin kiitollinen.
Hakusessa sali mistä löytyisi sopivasti vapaita painoja, mutta myös taljat, prässit yms. peruslaitteet.
Jos salilla olisi myös lisäravinnemyyntiä niin siitä iso plussa.
 
^pikku vinkkinä, Vantaallakin voi kestää reilu 30min kun ajelee poikittain päästä päähän.. et jos haluut saada tietoo lähellä olevista saleista, niin kannattaisi mainita mihin päin Vantaata olet tulossa =)
esim. Tiksissäkin taitaa olla yhteensä 6 salia siinä noin 1km säteellä
 
En ole vielä lyönyt lukkoon hotellia, mutta luulisin että lentokenttähotelleista tai Hotelli Vantaasta itseni löydän, eli jos niiltä hehtaareilta löytyisi salikin :)
 
Oliko täällä ketään akvaario fitness24seven martilaakson pisteellä käyviä ? itsellä siellä jokusen ajan käyneenä tuntuu että naamat vaihtuu kokoajan uusiin :wtf:
 
Kävin siellä puolisenvuotta mutta loperin syksyllä. Ahdistava mesta kun kokoajan joku kyyläämössä lasintakana. Siellä muutama tyypoi jotka käyvät aktiivisesti muuten aika sunnuntaijumppailijaa.
 
En ole vielä lyönyt lukkoon hotellia, mutta luulisin että lentokenttähotelleista tai Hotelli Vantaasta itseni löydän, eli jos niiltä hehtaareilta löytyisi salikin :)

Jos Hotelli Vantaalle meet, niin siinä on kävelymatkan päässä monta salia. Uskaltaisin suositella tätä salia: http://www.vantaanliikuntakeskus.com/. Löytyy kaikki peruslaitteet, kässärit 75 kiloon asti ja lisäravinnemyynti.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom