Vantaa Gym Club
:D Aurinkoista päivää vain kaikille!
Itsehän aloitin saliharrastukseni nimenomaan Tikkurilan Vantaan liikuntakeskukselta ja kävin säännöllisesti jumpissa ja pumpeissa etc. kerran pari salin puolella. Kiva sali, mutta salin puolella kävi silloin pääosin karskeja bodarin köriläitä ja nuorena flikkana ei sekaan kehdannut mennä ja jumppasali aina täysi ja välillä happi loppui kesken. Nyt sali on jo saanut paljon faceliftiä varmaankin, kertokaa toki onko?
Sitten pidin taukoa reeneissä noin vuoden ja uskaltauduin Vantaa Gymille. VGC:llä kävin noin puolisen vuotta kun sitten siirryin äitiyslomalle
. Kun olin tuosta imetys vaiheesta päässyt niin, päätin kokeilla hiekkaharjun foreveriä.Noh täytyy sanoa, että ei ollut minun paikkani. Kallis ja määräaikasuuksia piti solmia vähän laitteita ja jumpat aina täynnä...blaah. On monen mielestä hyvä paikka, mutta ei jos haluat kunnon salin IMO.
Sitten päätin olla sinne enää menemättä, kun maksut vain vilisi tililtä.
Tämän jälkeen kokeilin Metropolitan Ladies gymiä koivukylässä. Kiva paikka ja sopii todella hyvin niille naisille (siis sali on vain naisille) jotka haluavat reenata jumppia ja laitteilla. Ei vapaa paino laiteita. Korjatkaa jos on muuttunut.
Ja nyt kotiuduin takaisin VGC:lle. taasen tauon jälkeen. Ja ristus ku tykkään enemmän ku koskaan! Kokonaisuudessaan sali on hyvä ja monipuolinen. Salilla käy porukkaa teinistä vaariin ja aloittelijoista pro tykkeihin ja kaikilla tuntuu olevan mukavaa. Ainut mikä hiertää on tuo 16-18 jakauma, kun sali on ihan täysi, mutta onneksi ei yleensä tarvitse odotella vuoroa kuin muutamia minuutteja. Painoja löytyy kaikille sopivasti ja laitteita on kaikille. Mielestäni paras sali missä itse olen käynyt.
Niin ja hintaluokissa kallein oli muistaakseni tuo hiekkaharju ja loput taisi painia samoissa summissa.
Heh! Tulipas pitkät sepostukset...:face:
No mutta VGC:llä meikä ja saa morjestaa jos tunnistaa. Tämmöne alottelijan rimpula joka naama punasena yrittää kovin saada lihaa.
Nii ja saa tulla antaan vinkkejä!! Ois kivaa kuulla jos tekniikka millä teen on prstä tai olis parempi ehdotus johonki tilanteeseen. :wtf:
-Over nad out-