Vantaan pakkislaiset?

Itellä käytössä tiger gym, eli myyrmäen kuntokeskus myrtsin makuunin takana maan alla. Hyvin ilmastoitu (täyttää ainaki mun kriteert täysin), 3 kyykky/mave paikkaa joista yhessä kumimatto alla ja muutenki kovasti laadukas imo. Käsipainoja löytyy 60kg asti. Nyt on muistaakseni joku kesätarjouski et 3kk 90e.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itellä käytössä tiger gym, eli myyrmäen kuntokeskus myrtsin makuunin takana maan alla. Hyvin ilmastoitu (täyttää ainaki mun kriteert täysin), 3 kyykky/mave paikkaa joista yhessä kumimatto alla ja muutenki kovasti laadukas imo. Käsipainoja löytyy 60kg asti. Nyt on muistaakseni joku kesätarjouski et 3kk 90e.

Tarkoitatko tätä paikkaa?

http://www.myyrinkuntokeskus.fi/index.php

Mikäli niin ei ainakaan nettisivut ole ajantasalla?? Tarkoitus olisi löytää itselle uusi paikka myös.
 
Sama kiska. Joo en tiiä miten paljon päivittää sivujaan mutta arkisin voi 16-20 käydä kyselee ja ostaa sit salikortin yms. Aamusin ja iltasin hyvin hiljanen sali ja tilaa on reilusti, kyykylle, mavelle ja penkille on oma huonekkin pyhitetty :)

Plus puolena mainittakoon että siellä jokainen voi tuntea itsensä isoksi. Mä kuitenki treenaan siellä.

Suosittelen.
 
Vantaalainen ilmoittautuu. Käyn tosin työpaikan salilla Vallilassa, mutta sitä ennen kävin vuosikaudet myyrin kuntokeskuksessa ja varmaan kävisin siellä nytkin ellei duunisali olisi täysin ilmainen. MKK on siis loistomesta, eli ääni täältäkin sille. Louhelassakin oli joku sali, mut mulla ei ole kokemuksia sieltä.
 
Louhelan myyrbody muutti vähemmän näkyvään mestaan martsarin nesteen lähelle ja pysyköön siellä. Pieni ja haiseva mesta, eikä omistaja mummoo kiinnostanu laitteiden kunto.
 
Vanha myyrbody oli ihan hyvä ja Asta kyllä aina laitteli laitteet kuntoon ja toteutti toivomuksia kunhan vaan osasi asian hänelle ilmaista :)
 
Sama kiska. Joo en tiiä miten paljon päivittää sivujaan mutta arkisin voi 16-20 käydä kyselee ja ostaa sit salikortin yms. Aamusin ja iltasin hyvin hiljanen sali ja tilaa on reilusti, kyykylle, mavelle ja penkille on oma huonekkin pyhitetty :)

Plus puolena mainittakoon että siellä jokainen voi tuntea itsensä isoksi. Mä kuitenki treenaan siellä.

Suosittelen.

Tänään kävin tutustumassa ja huomenna hakemaan läpyskää illalla ja maanantaina alkaa reenaukset :)
 
Onks täällä ketään, joka käy Hiekkaharjun Foreverillä? Siirryin siis Töölön pisteestä sinne muuton takia ja olisi ollut kiva löytää vaikka treenikaveria salille / samanhenkistä seuraa lenkeille koiran kanssa tms. Itse olen 26-vuotias, iloinen ja mustan huumorin omaava tytsä, joka ei ota elämää aina niin vakavasti. Aika nihkeesti porukka uskaltaa mitään jutella ja jos naisena menet höpöttämään jollekulle (miehelle tai naiselle), tuntuu että nämä "aloitteet" tulkitaan aina iskuyrityksiksi. Joten ilmoittautukaahan jos kiinnostaa :) :hyvä:
 
Onks täällä ketään, joka käy Hiekkaharjun Foreverillä? Siirryin siis Töölön pisteestä sinne muuton takia ja olisi ollut kiva löytää vaikka treenikaveria salille / samanhenkistä seuraa lenkeille koiran kanssa tms. Itse olen 26-vuotias, iloinen ja mustan huumorin omaava tytsä, joka ei ota elämää aina niin vakavasti. Aika nihkeesti porukka uskaltaa mitään jutella ja jos naisena menet höpöttämään jollekulle (miehelle tai naiselle), tuntuu että nämä "aloitteet" tulkitaan aina iskuyrityksiksi. Joten ilmoittautukaahan jos kiinnostaa :) :hyvä:

Mä luulen että se on pakkotoiston keskuudessa vain jokin juttu. Ei päde tosielämässä tai en oo ainakaan huomannu tällä naamalla. Juttelemaan vaan. Asun vantaalla mutta en käy tuolla.

Aiheesta toiseen onko vantaalla salia jossa olisi voimaräkki ja kertamaksut/magneettikortti johon voi ladata kertamaksuja. Mietin jos rupeis kyykkäämään niin saakelin suurilla kun irtoo..
 
Aiheesta toiseen onko vantaalla salia jossa olisi voimaräkki ja kertamaksut/magneettikortti johon voi ladata kertamaksuja. Mietin jos rupeis kyykkäämään niin saakelin suurilla kun irtoo..
Tuohon kertamaksut/magneettikorttiin. Itse kävin VKLK:lla monta vuotta, mutta kävi vituttamaan, kun firma hankki, jonkin kammattovan sormenjälkihirvityksen ovelle, niin oli vaan pakko vaihtaa salia. Oli varmaan ainut järkevä paikka noiden maksujen suhteen Tikkurilan ympäristössä. Menin vähänksi aikaa Hiekkiksen Foreverille, mutta alkoi vituttamaan tuo natsi menot, noiden maksujen suhteen. Korso Gym ja Koivukylä taitaa olla ainuut paikat, missä taitaa nyt olla järkevät maksumallit. Minulle vaan pikkasen liian kaukana.
 
Tuohon kertamaksut/magneettikorttiin. Itse kävin VKLK:lla monta vuotta, mutta kävi vituttamaan, kun firma hankki, jonkin kammattovan sormenjälkihirvityksen ovelle, niin oli vaan pakko vaihtaa salia. Oli varmaan ainut järkevä paikka noiden maksujen suhteen Tikkurilan ympäristössä. Menin vähänksi aikaa Hiekkiksen Foreverille, mutta alkoi vituttamaan tuo natsi menot, noiden maksujen suhteen. Korso Gym ja Koivukylä taitaa olla ainuut paikat, missä taitaa nyt olla järkevät maksumallit. Minulle vaan pikkasen liian kaukana.
Poistunut nykyään tuo sormenjälkisysteemi. Magneettikortilla toimii, 10krt kortti maksaa 56euroa nettisivujen mukaan.

www.vantaanliikuntakeskus.com
 
Tänään kävin tutustumassa ja huomenna hakemaan läpyskää illalla ja maanantaina alkaa reenaukset :)

Tuuhan moikkailee ku bongaat lyhyehkön kyniksen jolla on valkosesta maalista värjäytyneet mustat treenihousut :D
 
Mihis aikoihin Yusu muuten treenailee? En muista että olis tullut törmättyä.

Just äsken kävin :P Teen 3-vuoroduunia, että vaihtelee jonkun verran. Yleensä klo 15-16 aikoihin oon salilla. Tai sitten ko 09 vuorosta riippuen. Kato sellanen sieltä salilta sellanen semipartasuu, jolla on mustat shortsit ja joka hikoilee niin perkeleen paljon + Davidin musta laukku.
 
Noniin, sehän sen selittääkin. Ite käyn nostelemassa aina sulkemisajan tuntumassa, niin arkisin kuin viikonloppuisinkin. Ihan pätevä sali kyllä!
 
Mitä mitä!? Sitähän vois oikeesti harkita paluuta. Hyvä salihan tuo muuten on aina ollut.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom