Vanhus kehittyyy!!!!

Liittynyt
22.4.2002
Viestejä
94
Ikä
59
Nut on pakko vähän hehkutella!!! Rampataustasta ja iästä huolimatta olen kyennyt tekemään asioita olosuhteista huolimatta ilmeisesti aika optimaalisesti koska, paino nousee ja vyötärö kapenee. -97 painoin 71kg ja reenailin huvinvuoksi seiväshyppyä. -98 olin vielä mukana Kalevan kisoissa, suunnilleen saman painoisena. Sitten tieni vei työn mukana ulkomaille. Tyän ohessa olen reenaillut sen minkä olen pystynyt ja tänään vaaka näytti 91,5kg!! Six-päkki näkyy joten kuten, eli en niin kovin läskikään ole. Kaikissa liikkeissä sarjapainot nousseet viidessä vuodessa noin 50-100% liikkeestä riippuen!! Natuna ja tänä vuonna 37 mittarissa! Meikäläisen haave on vääntää 5 metriä seivästä, nelikymppisenä, satakiloisena möhjönä.
Mitenhän muuten roinaforum paita otettaisiin vastaan yu-kisoissa?? Niissä ympyröissä kun on asian suhteen aika herkkää porukkaa....

Muuten, muistaakseni vuonna -80 värkättiin kaverin kanssa, jolla on vieläkin alle 16v maailmanennätys (535)seiväshypyssä "dianabol" mainospaita!! Punasella tussilla värkättiin. Ensimmäiset kirjaimet vaan tuli liian suuret, joten teksti pieneni loppua kohden. Idea tuli vanhempien jutuista...

Myös meillä oli yhdessä kisassa helevetin iso lääkepurkki täynnä ranskalaisia pastilleja. Ympärillä valkoista urheiluteippiä, johon oli tikkukirjaimilla kirjoitettu "HORMOONEJA" Kisajärjestäjän edustaja määräsi purkin poistettavaksi näkyviltä kommentilla "nää ei oo pojat leikin asioita"
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by punttari

Myös meillä oli yhdessä kisassa helevetin iso lääkepurkki täynnä ranskalaisia pastilleja. Ympärillä valkoista urheiluteippiä, johon oli tikkukirjaimilla kirjoitettu "HORMOONEJA" Kisajärjestäjän edustaja määräsi purkin poistettavaksi näkyviltä kommentilla "nää ei oo pojat leikin asioita"

:)

Pari kaveria aikoinaan salakuljetti viinaksia kesäfestarialueelle Mehukatti-muovipänikässä, jonka kylkeen oli kirjoitettu tussilla ja isoilla kirjaimilla "KILJUVA!". Järjestysmiehet vain naureskelivat, että onpas hauskoja poikia.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom