Vanhasen vaalirahoitusjupakka

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vanhasen kausilla Suomessa on mennyt hyvin.

Miten vanhanen on paskempi pääministerinä kuin vaikkapa Holkeri, Rafael Paasio tai Aho? Kerropa ihan konkreettisia esimerkkejä, kun kerran asian tiedät noin tarkkaan.

OFFTOPIC: Jos harri hermannin aikana ois ollu nettikeskusteluja, niin ne ois menny tukkoon paskasta!
 
80-luvulla Vanhanen totesi, että neuvostosysteemi on tarpeeksi hyvä virolaisille. Ihailtavaa solidaarisuutta veljeskansalle. :)
 
Mitä sä kysyit? Et kai vaan mitään WC-rahoista? Ne taitaa olla Thaimaassa.

Samalla kun vastaat jarre55:sen alkuperäiseen kysymykseen, vastaatko samalla, mitä tarkoitit tällä:

Kyllä Rotta-Matti on jäänyt kiinni jo liian monesti kusetuksesta, että ei ole edellytyksiä enää jatkaa. Mutta tietysti jatkaa. Saatanan ylimielinen mulkku pääministerinä!

Eli kaipaan ihan konkreettista listaa Rotta-Matin kusetuksista.

Olet toistanut jo niin monta kertaa, että taitaa puoluetoimistossa olla jo aika kuuma. Ihan mielenkiinnosta kysyisin, miksi näitä saatanan puoluerottia päästetään tänne jauhamaan paskaa? Tulee ihan mieleen PeteH78, joka kirjottaa joka vitun palstalla 60 eri nimimerkillä täysin samaa paskaa.

Voi voi. Minun ja Keskustan puoluetoimiston väliltä ei yhteyksiä löydy.
 
Vastaan heti kun tulet sieltä puoluetoimistosta pois.

"Samalla kun vastaat..."

Häiritseekö tuo lauserakenteellinen kämmi ymmärtämiskykyäsi niin pahoin, että kysymys pitää esittää sinulle helpommassa muodossa uudelleen?

Ja minä en keskustalaiseksi muutu vaikka kuinka sitä jankkaisit.
 
Häiritseekö tuo lauserakenteellinen kämmi ymmärtämiskykyäsi niin pahoin, että kysymys pitää esittää sinulle helpommassa muodossa uudelleen?

Ja minä en keskustalaiseksi muutu vaikka kuinka sitä jankkaisit.

Ei se häiriinny, siitä vaan paistoi läpi keskustalainen ylimielisyys. "Samalla kun vastaat" -kommentti pitää implisiittisesti sisällään sen, että mä alan tonkia teidän paskakasoja. Mutta ei sun tarvi pelätä, kyllä Matti saa jatkaa ja rauha on edelleen maassa.

Päällimmäisenä tietysti tämä Kehittyvän korruption Suomi ry -kusetus. Vanhanen on ollut puuhailemassa koko yhdistystä, muttei tiedä yhdistyksen rahoittajista mitään. Sattumalta kuitenkin Matin kannanotot on näille rahoittajille edullisia...

Ymmärrän toki huolesi, jos sun duuni on kiinni Matin asemasta.

Valitettavasti tämä suomalainen "demokratia" on varsin kaukana Demokritoksen tarkoittamasta demokratiasta. Muuten Vanhanen olisi jo suojaduunissa jossain valtiojohtoisessa julkisen sektorin säälipaikassa.
 
Ei se häiriinny, siitä vaan paistoi läpi keskustalainen ylimielisyys. "Samalla kun vastaat" -kommentti pitää implisiittisesti sisällään sen, että mä alan tonkia teidän paskakasoja. Mutta ei sun tarvi pelätä, kyllä Matti saa jatkaa ja rauha on edelleen maassa.

Päällimmäisenä tietysti tämä Kehittyvän korruption Suomi ry -kusetus. Vanhanen on ollut puuhailemassa koko yhdistystä, muttei tiedä yhdistyksen rahoittajista mitään.

Ymmärrän toki huolesi, jos sun duuni on kiinni Matin asemasta.

Ahaa, Rotta-Matin kusetukset -listalla on jo yksi kohta. Anna tulla lisää.

Ehei, mun duunini ei ole sidoksissa Matin asemaan millään tavalla. "– – siitä vaan paistoi läpi keskustalainen ylimielisyys". Mun puheista paistaa korkeintaan kokoomuslainen ylimielisyys. En ole koskaan äänestänyt Keskustaa eduskuntavaaleissa.
 
Kuros-kusetus. Pääministeri hakee deittiseuraa netissä, jää kiinni ja valehtelee ja kiistää.

Se koko episodi.

Saanko arvata vastauksesi? "Miten valehtelu deittiseuran hakemisesta vaikuttaa pääministerin postin hoitamiseen?"

Vastaus on: "Jos valehtelee tommosesta meille kaikille noin pikkuasiasta, miksi ei valehtele jostain vakavammastakin?"
 
Kuros-kusetus. Pääministeri hakee deittiseuraa netissä, jää kiinni ja valehtelee ja kiistää.

Se koko episodi.

Saanko arvata vastauksesi? "Miten valehtelu deittiseuran hakemisesta vaikuttaa pääministerin postin hoitamiseen?"

Vastaus on: "Jos valehtelee tommosesta meille kaikille noin pikkuasiasta, miksi ei valehtele jostain vakavammastakin?"

Parempihan se on tuollaisessa asiassa on valehdella. Mitä sitä turhaan sanoa vaikka, että asia ei toimittajalle kuulu.
 
Kuros-kusetus. Pääministeri hakee deittiseuraa netissä, jää kiinni ja valehtelee ja kiistää. – –
Parempihan se on tuollaisessa asiassa on valehdella. Mitä sitä turhaan sanoa vaikka, että asia ei toimittajalle kuulu.

HS.fi: Vanhanen kiisti valehdelleensa seurustelunsa alkamisesta:
”Väite siitä, että olisin valehdellut, perustuu yhdessä lehdessä olleeseen haastatteluun, jossa annoin kävellessäni yhden lauseen mittaisen vastauksen. Vastausta antaessani kaksi vuotta sitten en omasta mielestäni edes ottanut kantaa siihen, miten olen tutustunut, mutta tulkinta esitettiin lehdessä hyvin vahvasti. Se lähti elämään siitä, ja siitä syntyi sitten valkoinen valhe puoli vuotta myöhemmin”, Vanhanen selitti. ”Olen sen kanssa jaksanut kyllä elää.” Vanhasen mukaan myös tapaamisesta ”nykyisen ihmissuhteeni” kanssa on kirjoitettu lehdissä ”aivan puuta heinää”. Pääministeri ei kuitenkaan selventänyt, missä hän uuden naisystävänsä tapasi oikeasti tapasi, koska kyseessä on yksityisasia. ”Olen yrittänyt olla kommentoimatta, oli väite sitten mikä hyvänsä. Läpi menee ihan metsässä olevia väitteitä, välillä ihan oikeita väitteitä”, Vanhanen selitti yksityiselämänsä käsittelyyn liittyviä periaatteitaan.
 
Ei siinä vielä mitään että lehdet ruoskii asiaa kuin raivopäinen ahma saaliinsa kimpussa. Eikä se, että kansaedustajat sun muut ottavat rahaa lähteistä joiden tarkoitusperät on epäilyttävät. Onhan se nyt ihan tiedettyä, että näinhän se maailma pyörii, eli niillä joilla sitä rahaa on niin ne porskuttaa.

Se mikä katkaisi kamelin selän tässä asiassa on se, että asiasta on laki olemassa ja sitä rikotaan räikeästi siellä, joiden pitäisi olla esimerkkinä suomen kansalle. Miten yksikään kansanedustaja voi vaatia ketään noudattamaan mitään säätämäänsä lakia, kun ei ne itsekään näytä niitä noudattavan. Ja asenne tuntui olevan että koska ei rangaistusta ole, niin mitä väliä.

Ja kyllä mun mielestä Kanerva sai lähtöpassit paljon helpommasta. Ei oikeastaan edes lakia rikkonut.
 
Yleinen faktahan on että länsimaisissakin demokratioissa köyhän ääni on ainoastaan laskennallisesti yhtä arvokas kuin rikkaan, rikkailla on kyllä keinot, niin taloudelliset kuin sosiaaliset, saada valtaa itselleen.
 
Juu kyllä näin on. Jos masa vaikka sattuu ajaan ilman turvavyötä niin vitut minäkään mitään lakeja rupee sitten noudattaan. Onkin täs kalavelkoja makseltavana.. vesurin kanssa.
 
Mitä sä kysyit? Et kai vaan mitään WC-rahoista? Ne taitaa olla Thaimaassa.

Vastaa kysymykseen! Miksi Vanhanen on kaikkien aikojen paskin pääministeri, paskempi pääministeri kuin kukaan muu aiemmin? Kerro käyt. esimerkein erot Paasion, Sorsan ja vaikkapa Ahon politiikkaan, K.A. Fagerholmin,Ahti Karjalaisen, Keijo Liinamaan valtiojohtopolitiikkaan ja näiden päämisnisterikauteen?

Pitää sun tietää kun kerran väität!

Vastaa huutoosi!!!!!

(Itse olen kokoomuslainen.)
 
Back
Ylös Bottom