Valtion loppu

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Darvi
  • Aloitettu Aloitettu
Ihan uteliaisuudestani kysyn sinulta Darwi. että missä sinäitse olet työssä? vai mikä on elämäntilanteesi nyt?

Veikkaan että vastaus menee tähän tyyliin: "Työ on nykyajan orjuuden muoto enkä suostu olemaan orja ja lammas vaan olen villinä vaeltava susi (sosiaaliturvan avustuksella).
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Darwi voisi kyllä vastata kysymykseeni.

05:23 arkipäivänä postattu viesti häneltä viittaa, ettei kaveri ainakaan ihan normipäivätyössä elantoaan ansaitse...
 
Mutta kuka rakentaisi ilman valtiota pyörätien ei mistään ei minnekään. Vapaat markkinat eivät sellaista tekisi, joten tarvitsemme valtiota. Turha tähän on mitään kylmiä kannattavuuslaskelmia esittää, ettei muka pitäisikään rakentaa. Pääministerikin sanoi, että arvo on jakamaton ja kuten me kaikki tiedämme, niin valtion arvo mitataan sillä, miten se kohtelee heikoimpia projektejaan.
 
Mutta kuka rakentaisi ilman valtiota pyörätien ei mistään ei minnekään. Vapaat markkinat eivät sellaista tekisi, joten tarvitsemme valtiota. Turha tähän on mitään kylmiä kannattavuuslaskelmia esittää, ettei muka pitäisikään rakentaa. Pääministerikin sanoi, että arvo on jakamaton ja kuten me kaikki tiedämme, niin valtion arvo mitataan sillä, miten se kohtelee heikoimpia projektejaan.

Vastaatko kysymykseeni , kiitos...?
 
Omistusoikeuden suojelu on köyhän etu.

Ja anarkiassahan sitä ei suojele kukaan muu kuin henkilö itse tai kenet hän saa puhuttua/palkattua avukseen. Valtio hoitaa tuo omaisuuden suojelun aikalailla paremmin ja tasa-arvoisemmin kuin anarkistiset yhteiskunnat.
 
Valtio suojelee meitä ruoalta. Hyvä ettemme saa valita mitä syömme, vaan byrokraatit ja poliitikot valitsevat sen meidän puolestamme. He välittävät meistä enemmän kuin me ja tietävätkin paremmin siitä, mikä ruoka kenellekin sopii. Mitä siitäkin tulisi, jos jokainen voisi itse päättää mitä syö. Silkkaa anarkiaa! Kadut palaisivat!


[video=youtube_share;cEdgISKmedc]http://youtu.be/cEdgISKmedc[/video]
 
Mitäs jos Darvi vaihteeksi vastailisit sinulle esitettyihin kysymyksiin. Jos taas keskustelu ei kiinnosta, niin noi videot voi kyllä jatkossa laittaa sinne videoketjuun.
 
Valtio suojelee meitä ruoalta. Hyvä ettemme saa valita mitä syömme, vaan byrokraatit ja poliitikot valitsevat sen meidän puolestamme. He välittävät meistä enemmän kuin me ja tietävätkin paremmin siitä, mikä ruoka kenellekin sopii. Mitä siitäkin tulisi, jos jokainen voisi itse päättää mitä syö. Silkkaa anarkiaa! Kadut palaisivat!


[video=youtube_share;cEdgISKmedc]http://youtu.be/cEdgISKmedc[/video]

Nyt kun olet taas herännyt ketjuun, niin vastaap mulle: mitä teet työksesi, vai opiskeletko tms? Mikä siinä on niin vaikeaa, ettei voi kysymykseen vastata?
 
Anarkiaa. Tässä korjataan yleisiä virhekäsityksiä anarkiasta, valtiosta ja kapitalismista. Valtio pyrkii leimaamaan anarkian sekasorroksi ja väkivallaksi, vaikka se on päinvastaista. Tarkoituksena on pitää verotuloja tuottavat orjat uskollisina ja valtio rahoissa.

[video=youtube_share;1Lg6lRJkJmo]http://youtu.be/1Lg6lRJkJmo[/video]

Trolleille tiedoksi, niin en teidän viestejänne edes näe, kun olette blokattuja, niin turhaan tänne kirjoittelette propagandaanne. Vain rationaalisiin faktoihin perustuviin viesteihin hyvämaineisilta rehellisiltä keskustelijoilta vastataan. Jos olette aiemmin valehdelleet, niin itse olette uskottavuutennel tuhonneet.
 
Mitä merkitystä sillä on mitä Darvi tekee työkseen?

Ei sillä varmaan mitään merkitystä ole, mutta sillä on,
että kaveria ei edes näytä kiinnostavan keskustelu. Mitä järkeä avata ketju, jos ei ole mitään aikomusta keskustella.

Ja koska olen hyvämaineinen keskustelija, niin kysyn darvilta kolmannen kerran, että jos valtiota ei ole säätelemässä hintoja, mikä estää sähkön ja vedenjakelun omistavia yhtiötä kiskomasta kovia hintoja kuin niitä vain sattuu kiinnostamaan. Nämä kun ovat teknisistä syistä alueellisia monopoleja. Ja samalla ne sattuvat olemaan elintärkeitä hyödykkeitä, joten ihmisten on hieman pakko ostaa palvelunsa siltä monopolilta.
 
Mitä merkitystä sillä on mitä Darvi tekee työkseen?

Demokratiassa valtio koostuu sen kansalaisista. Valtion rahat kerätään meiltä kaikilta.

Oishan se kiva tietää valittaako Darvi siitä mihin sen rahoja käytetään. Vai onko tilanne se, että me itse asiassa maksetaan Darvin eläminen ja sen lisäksi se valittaa siitä, mihin me rahojamme käytämme.
 
Demokratiassa valtio koostuu sen kansalaisista.
Tälläisten toteamusten kanssa kannattaa olla varovainen, ettei joudu raastupaan ja tule tuomituksi ajatusrikoksista. Googleta "Yhteiskunta koostuu ihmisistä".

Eli siis:
-jos Darvi elää sossun rahoilla, niin hänen argumenttinsa yritetään kumota sillä, että "ethän sä pärjäisi jos sossu ei sua elättäisi"
-jos Darvin taloudellinen tilanne on hyvä, niin hänen argumenttinsa yritetään kumota sillä, että "sä vaan haluaisit sortaa köyhiä"
jne.
 
Back
Ylös Bottom