Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kaiveli82 sanoi:En itse oikein käsitä loppujen lopuksi miksi ihmiset ovat luoneet moisia mielikuvia bodaajista ja monista urheilijoista... :(
Mike sanoi:Nyt sitten postittelen sinne pelkkiä bodykuvia
Näyttää Krav Magalta. :whip:Mike sanoi:Olen kaikenmoisia projekteja kuvaillut. Tuo on yhden taistelulaji dvd:n kuvista.
En mäkään paljoa tiedä, mutta olen koittanut kirjoista vähän opiskella. Yksi asia mikä tuossa on pielessä on valo. Sille nyt ei aina paljoa voi, mutta vähän pehmeämpi ja tasaisempi valo, vaikka pilven takaa tuleva, on kivempi.ZweCCo sanoi:En kuvauksesta oikein mitään ymmärrä mutta voiko joku näinkin yksinkertanen kuva olla hyvä? Mitä kaikkea tuossa nyt on pielessä ja mitä sitten taas hyvin?
Sama. Sen muijan laittamat kuvat on poikkeuksetta pelkästään jotain galleria-tason räpsyjä sen omista kehonosista, joita nää kaljamahat sitten hepit pystyssä kehuvat. Mikäs siinä jos tykkää niin kovasti itseään kuvailla. Imo, narsistisempaa kuin pahimmankaan bodarin kekkuiloinnit peilin edessä, mitä se tuntuu kovasti halveksuvan.Mike sanoi:Se vita silti vituttaa mua edelleen enemmän ja enemmän. .
Mike sanoi:
Liitteissähän on rajoituksena 1024x768Myto sanoi:Jos kuvilla on jotain kokorajoituksia niin ne voisi varmaan laittaa tuohon kuvaukseen. Jännä nähdä miten lähtee täällä rullaamaan tuo systeemi.
Mike sanoi:Pitää kyllä vielä sanoa, että tuo Silencion viimeisin on erittäin makea kuva. Tulee Dallas mieleen.