Valokuvaus-thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No Laaksosen Timohan se oli...
Lahjakas kuvaaja mielestäni ja varmasti leppoisa kaveri joka on itsekkin nuorempana painoja nostellut ei kuitenkaan mitään vakavempaa ilmeisestikkään... :)
No mielenkiinnola odotan mitä tuleman pitää kun jatkat tuota kuvien postittelua mutta samanlaista suhtautumista kuitenkin odottelen... :(
En itse oikein käsitä loppujen lopuksi miksi ihmiset ovat luoneet moisia mielikuvia bodaajista ja monista urheilijoista... :(

kaiveli82 sanoi:
En itse oikein käsitä loppujen lopuksi miksi ihmiset ovat luoneet moisia mielikuvia bodaajista ja monista urheilijoista... :(

Se on kateutta se. Tyypit kun itse ovat läsejä tai muita pulkannaruja niin pakko jollain pönkittää huonoa omaatuntoa. Kun kera mulla ei lihaksia ole niin ei niitä muutkaan voi saada kun epärehellisin keinoin eli roinaamalla!

Ainakin mä veikkaisin tota. :)

Mike sanoi:
Nyt sitten postittelen sinne pelkkiä bodykuvia

Hieno homma, kattelin eilen sun kuvat läpi ja siellä on monta itseäni miellyttävää. Jännä juttu muutenkin tämä valokuvien "arvioiminen", monet sellaiset kuvat mistä kaverini pitävät lytättäisiin välittömästi harrastajien foorumeilla. En ole käynyt paikan päällä katsomassa myymälää, mutta eilen tuli kuvia katsellessa mieleen, että noilla sisustaisi näyttävästi liikkeen seiniä.

fight.jpg

Hyvä, mutta aika järkky kuva .. mistä moinen? Näin viimeyönä painajaisen... ei siitä sitte sen enempää(ei kyl mitään tollasta mutta toi muija muistuttaa vähän ehkä mua :eek: ).

Mike sanoi:
Olen kaikenmoisia projekteja kuvaillut. Tuo on yhden taistelulaji dvd:n kuvista.
Näyttää Krav Magalta. :whip:

ZweCCo sanoi:
En kuvauksesta oikein mitään ymmärrä mutta voiko joku näinkin yksinkertanen kuva olla hyvä? Mitä kaikkea tuossa nyt on pielessä ja mitä sitten taas hyvin?
En mäkään paljoa tiedä, mutta olen koittanut kirjoista vähän opiskella. Yksi asia mikä tuossa on pielessä on valo. Sille nyt ei aina paljoa voi, mutta vähän pehmeämpi ja tasaisempi valo, vaikka pilven takaa tuleva, on kivempi.

Suljinajalla voi myös leikkiä, miltä tuo vesi näyttää. Jos omistat jalustan, niin hämärällä saat vedestä sellaista utuisen näköistä pitkällä suljinajalla. Myös käsivaralta joku 1/30 -suljinaika voi vähän pehmentää sitä, ettei jokainen vesipisara pysähdy.

Rajaus on sikäli ok, että pääkohde ei "katkea", tosin kohde on tosi iso ja siksi haastava kuvata hyvännäköiseksi, kun taustaakin tulee mukaan paljon, ja vie huomiota.

Hyvää on myöskin se, että kuva on suorassa.

Mike sanoi:
Se vita silti vituttaa mua edelleen enemmän ja enemmän. .
Sama. Sen muijan laittamat kuvat on poikkeuksetta pelkästään jotain galleria-tason räpsyjä sen omista kehonosista, joita nää kaljamahat sitten hepit pystyssä kehuvat. Mikäs siinä jos tykkää niin kovasti itseään kuvailla. Imo, narsistisempaa kuin pahimmankaan bodarin kekkuiloinnit peilin edessä, mitä se tuntuu kovasti halveksuvan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom