Valokuvaus-thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu
Mikeltä makee toi laiturikuva, katoin aluks, että siellä on joku hattupäinen äijä laiturin päässä, mutta se onkin varmaan joku tolppa. :) Toi verkkokin on häijyn näkönen.

Hc-audion saippukuplakuva on siisti. Peilautuu hauskasti erivärein toi peilikuva noista kuplista.

More pictures, less talk. :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näitä kun laittais kameralaukkuun, niin voi vittu mikä järjetön itku alkais. Vita ensimmäisenä huutais että hyi kauheaa samalla itseään kosketellen.(ei vais, onhan toi aika karun näköistä kun ruma ukko vääntää)

ready.jpg

hardcore.jpg

Ai helvetti.. Onko mahdollista, että olen nähnyt saman naaman helvetin monta kertaa tossa paikallisessa Alepassa ostamassa rahkaa ja raejuustoa hirveitä määriä? :D Talvella myös Gold's Gymin verkkarit päällä lenkillä.. Tässä Käpylässä asustelen.

Oikeassa olet mike, sait minut hyvälle tuulelle antaessasi mukavaa palautetta. Itse olen vain sellainen luonne, että olen itsekriittinen ja vaikka kuulen kritiikkiä ja se usein tuntuukin todella pahalla, niin yritän silti aina löytää jotain rakentavaa palautteesta, jota voisi myöhemmin hyödyntää. Suomalaisilla foorumeilla tämä rakentava palaute tosin toteutuu äärimmäisen harvoin. useimmiten ne kommentit ovat juuri noita puhkipalamisia ja vinoja horisontteja, joilla ei ole itse kuvan kannalta paskankaan väliä.

Niin ja hyvät sävyt saat aikaiseksi mustavalkokuviin. Teetkö desaturaation photarilla Channel mixerillä? Mitä kanavaa yleensä käytät?

Harmi. Oli nimittäin karmeet väittelyt täällä onko tuo Heli Koivula-Krueger vai ei. Kun et kerta nimeä tiedä niin mitä luultavimmin kyseessä ei ollut Heli. Jokatapauksessa ei voi muuta kun :kuola:.

Mike sanoi:
Nyt pitää jo sanoa, että tekotaiteellista paskaa voi kuka tahansa tehdä, mutta että aletaan sitä väkisin tekemään, niin moro. Ei millään pahalla kuvaajaa tai kuvaa kohtaan.

Mike sanoi:
Itse olen sitä sorttia, että etsin aina hyviä puolia kuvista, joten ehkä siksi närkästyn suomalaisilla forumeilla kun kuvia(ei omia) arvostellaan aika negatiivispainotteisesti.

Näkeekö kukaan muu tässä jotain ironiaa? Oliskohan noiden kameralaukunkin tyyppien pitänyt laitta sinne kritiikin perään, että " Ei millään pahalla kuvaajaa tai kuvaa kohtaan.", ettei se olisi niin negatiivispainotteinen.

Mielestäni hieman hämmentävää, tuo tapasi suhtautua asioihin. Toisaalta rummutat positiivisuuden puolesta. Närkästyt ensimmäisestä saamastasi negatiivisesta kritiikistä ja vaahtoat ihmisille siitä, että he ovat niin negatiivisia. Haukut muiden kuvia tekotaiteelliseksi paskaksi, mutta heidän pyytäessä hieman perusteluja esittämällesi kritiikille väistelet kaikki kysymykset.

ZweCCo sanoi:
Harmi. Oli nimittäin karmeet väittelyt täällä onko tuo Heli Koivula-Krueger vai ei. Kun et kerta nimeä tiedä niin mitä luultavimmin kyseessä ei ollut Heli. Jokatapauksessa ei voi muuta kun :kuola:.
Näyttäis aivan Raatikaisen Katilta.

Lazarus sanoi:
Mielestäni hieman hämmentävää, tuo tapasi suhtautua asioihin. Toisaalta rummutat positiivisuuden puolesta. Närkästyt ensimmäisestä saamastasi negatiivisesta kritiikistä ja vaahtoat ihmisille siitä, että he ovat niin negatiivisia. Haukut muiden kuvia tekotaiteelliseksi paskaksi, mutta heidän pyytäessä hieman perusteluja esittämällesi kritiikille väistelet kaikki kysymykset.
Elä nyt jaksa. Mallin juntiksi haukkuminen ei ole kuvien arvostelua vaan puhdasta ilkeyttä. En ole haukkunut juurikaan koskaan kuvia. Sun kuvassa kritisoitiin vain sun omituista kommenttia siitä.

Here we go again. :david: Vaikka se Mike yleensä positiivista kommenttia pyrkiikin antamaan niin kai joku raja siinäkin? Yksinkertaisesti joku kuva hänen mielestään voi olla niin täydellisen huono että sitä voi sanoa tekotaiteelliseksi paskaksi. Ehkä ei muutenkaan kannattais sanatarkasti tutkia mitä kaikkea hän on sanonut. Vaikka sanookin että "etsin AINA hyviä puolia kuvista" niin mä kuitenkin väittäisin että ei joka kuvasta pysty niin tekemään eikä tuota niin sanatarkasti pidä ottaa. Enkä ees tajua mikä sua ahdistaa siinä Lazarus jos jollain menee vähänkin puheet ristiin? Ei kannata poikkeustapauksiin takertua.

EDIT: Onkohan se Raatikaisen Kati sitten joku tunnettu henkilö vai mistä tiesit/epäilet Emmah? Ei kuulosta tutulta.

Antoivat kenkää mulle kameralaukusta :D
Siellä moderaattorit antavat oikein helmiä haukkumalla kuvattavaa kohdetta(ei arvostele siis kuvaa) ja kun näyttää esimerkin samanlaisesta toiminnasta, niin saa potkut. Mä vielä pidin noille ilmaista banneria aika perkeleen kalliilla paikalla Pakkotoiston headerissa melkein kuukauden. Vähän säälittävää IMO.

ZweCCo sanoi:
Onkohan se Raatikaisen Kati sitten joku tunnettu henkilö vai mistä tiesit/epäilet Emmah? Ei kuulosta tutulta.
Sorry :offtopic: ... Google on ystävä ;) (Kati on kilpaillut bodyfitnesissä)

No niinpä tietenkin. Yritin vaan googlettaa kuvia että näkis mutta eipä ollut. Nyt tosiaankin vois lopettaa tän offtopicin. Tulee aina suollettua tätä offtopickia kun on tylsää. Ketään ei edes mesettelemässä näy enää tähän aikaan. :offtopic:

Laitanpa jotain asiaan liittyvää tähän vaikka onkin varmaan WANHA ku kives tämäki linkki ja kaikki tietää jo tämän. http://www.digicamera.net/keskus/index.php Vaihtoehtoinen foorumi kameralaukulle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom