Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nohhoh, aika herkästi lähti. Tolla perusteella sen yhden modenkin olis pitänyt päästä jäähylle. :DTaitaa aika sisäänpäin kääntynyttä touhua olla...Mike sanoi:Antoivat kenkää mulle kameralaukusta
Mike sanoi:Elä nyt jaksa. Mallin juntiksi haukkuminen ei ole kuvien arvostelua vaan puhdasta ilkeyttä. En ole haukkunut juurikaan koskaan kuvia. Sun kuvassa kritisoitiin vain sun omituista kommenttia siitä.
Mike sanoi:Huomaa Lazarus, sä tarvitset nimeä, ennenkuin seinästä silmät kii otettu kuva on "hyvä".
ZweCCo sanoi:Enkä ees tajua mikä sua ahdistaa siinä Lazarus jos jollain menee vähänkin puheet ristiin?
TheSami sanoi:Millähän hakusanalla löytyisi kuvia naisista liituraitapuvussa...
Myto sanoi:Kokeile täältä vaikka aluksi, _luulen_ et vois löytyä:
http://search.pbase.com/search?q=glamour&c=sp
Ei nyt ihan sinnepäin, mutta jotain kuitenkin. Mun suurin insipiksen lähde Teemupiin jälkeen.TheSami sanoi:Millähän hakusanalla löytyisi kuvia naisista liituraitapuvussa...
Olisi tarkoitus kuvata ystävää sellaisessa, tyyliin "glamour" mv kuvia. Helpottaisi vain suunnittelua kun näkisi vastaavia.
Jotain tyyliin vanhat gansterileffat
Mike sanoi:Ei nyt ihan sinnepäin, mutta jotain kuitenkin. Mun suurin insipiksen lähde Teemupiin jälkeen.
http://www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&photo_id=2992352
gid, kyllä ne orkut tulee itse lähelle kun menet seisomaan vain jonnekin.
gid sanoi:Heh, jos Mikeä ei kameralaukku.comissa kaivata, niin hautuumaalla ainakin (öyg, kuulostipa se pahalta :down: ). Uudella 50mm lasilla (EF 1.8 II) näpätty, piti vähän kropata, noin lähelle en päässyt vaikka kuinka koitin tammenterhoa tarjota..
Hautuumaalle siis.gid sanoi:Heh, jos Mikeä ei kameralaukku.comissa kaivata, niin hautuumaalla ainakin (öyg, kuulostipa se pahalta :down: ). Uudella 50mm lasilla (EF 1.8 II) näpätty, piti vähän kropata, noin lähelle en päässyt vaikka kuinka koitin tammenterhoa tarjota..
Mike sanoi:Antoivat kenkää mulle kameralaukusta :D