Narutumppu sanoi:
Eli jos tärkeintä on tie, eikä päämäärä, olet nyt jo väärällä tiellä. Herää pahvi.
Sillä kukaan ei ainakaan tuolla menolla innostu seuraamaan sinun suuntaasi.. :wall:
Anteeksi, että olin
. Tuo ajatukseni, että tie olisi tärkein eikä päämäärä oli todellakin todella idioottimaisesti ajateltu ja olin täysin hakoteillä. Päämäärähän se on se tärkein, varsinkin elämässä.
Esimerkki tilanne: Kaksi ihmistä, toinen yh-äitinsä kasvattama, lukee läksynsä tunnollisesti, opiskelee itsensä insinööriksi, elättäen samalla vammaisen siskonsa. Päätyy työelämään pk-yrityksen keskijohtoon.
Toinen ihminen, porvari perheen hulttio vesa, rällää isänsä rahoja, joutuu ongelmiin, josta isä ostaa poikansa pois. Isänsä voitelee hyvin lahjuksin yhtiökumppaninsa, jotta poika saisi lahjaksi toimitusjohtajan tittelin, isänsä jäätyä sairaseläkkeelle.
Tottahan se on. Enemmän itse arvostan tuota pullasorsa Vesaa, joka on tj. Kun tuota keskijohdossa riutuvaa luuseria.
Toivon, ettei kukaan seuraa tuota keksimääni ohjenuoraa, vaan toivon sydämeni pohjasta ihmisten tavoittelevan sinne ylimmälle portaalle ja niemen omaan keinoja kaihtamatta.
Onneksi emme ole kaikki hakoteillä, vaan joukostamme löytyy tuollaisia Narutumpun kaltaisia ihmisiä, jotka ohjaavat meidät harhapoluiltamme.
Meni vähän off topiciksi, mutta I hope you got the point...I certainly did.