Valmentaja Scott Abel

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Good good stuff. Luentosarja vaikuttaa erinomaiselta, suosittelen.

Olen miettinyt tuon The Abel approach kirjan ostamista jo jonkun aikaa ja tiedän että sijoituksena 29 Euron olevan erittäin pieni etenkin Abelin opeista.
Kuitenkin myös maksimivoimasta välittävänä harjoittelijana mietin että saako näitä kirjassa olevia ohjelmia muokattua hieman "voimabodaus" ystävällisemmiksi?

Olen miettinyt tuon The Abel approach kirjan ostamista jo jonkun aikaa ja tiedän että sijoituksena 29 Euron olevan erittäin pieni etenkin Abelin opeista.
Kuitenkin myös maksimivoimasta välittävänä harjoittelijana mietin että saako näitä kirjassa olevia ohjelmia muokattua hieman "voimabodaus" ystävällisemmiksi?
Heitä aapelille fb priva kysymys, eiköhän lie vastaile.:)

''Too many people want a "fast metabolism" but they are not willing to look at the bigger picture.

In this episode Mike and I "zoom out" and look at what considerations define and help you create an OPTIMAL metabolism instead of just a (temporary and unsustainably) fast one!''

Download the episode here!
https://smartersculptedphysique.com/episodes/episode-68-optimizing-metabolism/

Abelin podcast aineenvaihdunnasta.

Edit. En saa suoraa ''ikkunaks'' podcastia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kiitos, mutta mitäs kettua. Kyllä minulla lähti pyörimään tuosta upottamastani linkistä kun nyt kokeilin. :D Linkin heitin aamulla tabletilla selatessa. Toki Youtube nyt alustana taitaa toimia paremmin kuin Facebook -videot.

Tossa oli iltapäivällä jotain häikkändeerosta facessa, joten saattanut siinä yhteydessä rikkoutua tuo linkityksesi.

Scottin kannanotto lääkkeisiin bodauksessa kuluneen viikon tapahtumien jälkeen.

Olipas paljon puhutteleva video ja vahvisti aika hyvin niitä käsityksiä ja ajatuksia siitä, kuinka extreme tason lajista puhutaan äärimmilleen vietynä.
Mielelläni kuuntelisin miehen kertovan enemmänkin tästä "hc kehonrakennuksen alakulttuurista".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom