- Ikä
- 34
Itse liputan siis myös tämän asian puolesta ajattelin vaan avata näitä näkökantoja tässä miksi se asia on HYVÄ ja miettimisen arvoinen.
Juurikin kaiken sairauksien yms tulehdustilojen ”hoitoon ja ehläisemiseksi” nämä mikroravinteet.
Ja niinkuin kirjoitin mikä tästä nautitusta määrästä menee käyttöön kun ”toimintoja” näillä ravinteilla on useita.
Kyllä imee paljon bambua mutta nimen omaan samalla tavalla voit kasvattaa omaa kasviperäisten ruokien määrää samalla tavalla? Toisiko se etua treeniin tms muuta kautta.
Ja juurikin se kertyy kasviperäisestä ruoasta helposti se prode määrä vaikka sitä ei tarkoituksella sinne lisäisikään.
Pidän hyvänä asiana tätä liikettä MUTTA tuputtaa ei tarttee ja ketkä ei pidä niin eihän sitä ole pakko seurata. Parjaus sinänsä turhaa jos ei ole kokeillut? Vai?
Vaikka et mulle varsinaisesti suoraan viestiä osottanutkaan, niin mun mielestä tiedettä vastaan on turha yrittää pyristellä. Meillä on tutkimuksia jossa on verrattu pienempää vs suurempaa proteiinin määriä. Arvaa kumpi voitti? On verrattu vege vs eläinperästä proteiinia- arvaa kumpi voitti? Miks muuten vanhuksille suositellaan nykyään suurempaan proteiinin määrää?
Mitä tulee tulehduksiin niin mikä on suurin tulehduksen aiheuttaja? Tupakka, Alkoholi,, vähäinen uni, ylipaino ja ylimääräset kalorit.