Vakavin onnettomuus salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topias
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itelleni ei oo tullu mitään nyt 3 vuoden epäsäännöllisten käyntien aikana.

EI ole mitään tapahtunut, mutta aina vain pelottaa noi taaperot salilla.

Että mitä teen, jos jonkun (olen nähnyt vain miehillä pieniä lapsia mukana salilla) lapsukainen tepastelee alle, kun teen kyykkyä? Pahimmassa tapauksessa isi juttelee työasioista ihan eri puolella salia ja jos jotain sanon lasten tuomisesta salille, olen "lastenvihaaja".

Omalla salilla salin pitäjän muksut juoksentelee ja kantaa puntteja. Sitten joittenki isien lapset vetää niillä koneilla miten sattuu ja nostelee painoja. Ihmetyttää ku ne ei kato niitten perään. Muutenki en epäilis jos joku laite hajoais ku ne antaa niitten säätää. Niille on myös leikkipaikka, jota en oo nähny kenenkään käyttävän. Sitten oon nähny että about seittämän vuotias vetää kiroten punttia isänsä kanssa. Emmä nyt tiiä onko mitään ikää jolloin ois liian nuori yms. mutta vähän ihmetytti.

No joo eiköhän tos oo jo ihan tarpeeks kritiikkiä. :D

kerran tein jalkaprässissä viimistä pummpisarjaa 350kg lastattuna ja aattelin että en mä noita varmistustankoja tarvi, kyllä mä ehdin sitten käsillä vetää ne kahvat siitä sivusta kiinni kun en enää jaksa. Laskin sit viimisen toiston pari senttiä liian alas ja kelkka jysähti pohjaan ku kivi ja meikä siinä polvet otassa ihan paketissa :D ONNEKS en ollu yksin salilla, sain huudettua kaverit apuun että työnsi sen kelkan takas ylös :D
Tuolloin ei nyt varsinaisesti sattunu mitään, vakavin loukkaantuminen on kaiketi takareiden katkeaminen maastavedossa. ja sattuu muuten ihan vitusti!

Mä en ookaan sitten ainoo, joka on toheloinu prässissä. Mulla oli kuormana 300 kg, 12 toistoa takana, jonka jälkeen tarkotus lukittaa painot, mutta se pirun salpahan ei mennykään kunnolla kiinni. Tai sitten vahingossa livautin kädellä sen kahvan lukituksesta takasin auki. Paha sanoa, kun aika sekava tilanne. Lopputulos kuitenkin se, että hämmennyksen seurauksena painot sitten lähti väistämättä tulemaan sentti sentiltä alemma. Ajoissa kun huusin, niin ei käyny ihan tolla lailla kun sulla, mutta oikea kylki kipuili noin 2 vkoa tuon jälkeen. Joku pikkumurtuma todennäkösesti, joka sitten parani itestään.

Tarinan opetus: kannattaisi ehkä pyytää joku varmistamaan, jos meinaa tehdä kovan prässisarjan aivan loppuun asti - kun mitä vaan voi aina tapahtua. Eri asia tietenkin jos jättää toistoja varastoon, jolloin ne painot jaksais tuollasesta lukittumis-episodista huolimatta vielä prässätä ylös.

Niinhän se teoriassa on, mutta aina sitä ei pysty ajattelemaan kirkkaasti. Tavallaan sitä tuossa tuli hyväksyttyä se, että no niin ne tulee alas, pakko pyytää apua. Ois pitäny antaa keskukselle käsky, että nyt työnnät ne painot uudestaan ylös käsillä auttaen.

Ja tuossa se lukitus ei siis ole siellä aivan ylhäällä, vaan painoja pitää laskea tiettyyn pisteeseen asti, jossa salpa sitten ne nromaalisti lukitsee.

Prässissä on helppo käyttää käsiä apuna kun jalat ei enää jaksa.

Ei siinä paljo kädetkään auta jos yli 300kg on lastattuna ja polvilumpiot on korvien vieressä ja äijä nipussa eikä saa happee :D
tuon episodin jälkeen olenkin aina käyttänyt niitä varmistustankoja kaiken varalta.

Mulla katkes vasen olkaluu 2007 kokonaan poikki vinopenkissä tällee rasitusmurtuman takia. Ihmettelin kun käsi ollu kipee puol vuotta, no periks ei tietenkää voi antaa ja käydä vaikkapa lääkärissä tai jotain.. Penkkiä, penkkiä, pakkotoistoja.. ja penkkiä.. Ei pieni mies kaikkea kestä :jahas:

Mulla katkes vasen olkaluu 2007 kokonaan poikki vinopenkissä tällee rasitusmurtuman takia. Ihmettelin kun käsi ollu kipee puol vuotta, no periks ei tietenkää voi antaa ja käydä vaikkapa lääkärissä tai jotain.. Penkkiä, penkkiä, pakkotoistoja.. ja penkkiä.. Ei pieni mies kaikkea kestä :jahas:

Miten muuten hoidettiin? Levyllä,ydinnaulalla vai ortoosilla/kipsillä?

Miten muuten hoidettiin? Levyllä,ydinnaulalla vai ortoosilla/kipsillä?

Koittivat ydinnaulaa, että olis päässy mahdollisimman pienillä leikkauksilla.. Mutta rasitusmurtuman takia olkaluu oli jotenki luutunut jo puolen vuoden aikana että sitä ei saatu laitettua. Sit laittovat ruuvit ja levytyksen----> en pysty vieläkään tekemään penkkiä kunnolla, enkä oikeastaa mitään isommilla painoilla rinta/olkaliikkeissä kun tuntuu et koko käsi lähtee irti--> ruuvit hinkkaa jonnekkin? tai jotain..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Salilta olin just pois lähtemässä ja olin jo sammuttanu sieltä valot ku muistin että jäi sheikkeri sinne perälle. Yksin olin siis siellä salilla ja se on semmonen sali et sinne pääsee vuorokauden ympäri magneettikortilla. No lähdenpä siinä pimeässä lepposasti ajatuksissani kävelemään sinne salin perälle ja yhtäkkii makaan vaan maassa ja otsaan sattuu ihan perkeleesti. Nousen ylös nii huomaan, että pään korkeudella just eräässä telineessä tanko :D. Olin ilmeisesti kävelly sitä päin. Mulle ei onneks oo ikiin käyny mtn tän vakavempaa.

Kerran kans sukkasiltaan kyykätessä toinen jalka yhtäkkiä vaan liukastu alta. Ei siinä kyllä mtn käynyt.

Joskus mavea tehdessä selkää vihlasi aivan perkeleesti ja piti maata maassa varmaan puolituntia ja ei pystyny liikkumaan mihinkään ku kävi nii hirviästi, hyvä jos pysty salilta kävelemmään kotia.
Mutta eipä tuota muuta suurempia, jotaki painojen tipahtelua varpaille.

Tämä ei nyt varsinaisesti kuulu tähän koska ei tapahtunut salilla vaan kentällä, mutta menköön nyt kun voi olla jopa opettavainen juttu.
Pelasin siis koripalloa ja kaveri syötti mulle pallon niin että se pomppas just lattiasta ennenkun sain sen kiinni. No syötin siitä pallon eteenpäin ja aloin ihmettelemään että kylläpä tuntuu sormi oudolta ja pikkusormihan siinä oli vääntynyt keskimmäisestä nivelestä kattoa kohti. No tämä ei itsessään varsinaisesti edes sattunut koska se oli ilmeisesti vaan sijoiltaan jotenkin. Tässä tulee sitten se huumori osa. Pelästyin vissiin jonkun verran koska tein juuri niinkuin penkiltä tullut ilmeisesti vittuiluksi tarkoitettu huuto kuului(väännä se takaisin). Elokuvatyylisen rusahduksen saattelemana mursin sitten oman sormeni kun fiksuna sällinä tempasin sen reippaalla ranneliikkeellä "paikoilleen". Tänä päivänäkään en saa kyseistä sormea ihan suoraksi. Opetus siis kuuluu: kannattaa antaa lääkärin katsoa ennenkun itse lähtee korjailemaan.

Tämä ei nyt varsinaisesti kuulu tähän koska ei tapahtunut salilla vaan kentällä, mutta menköön nyt kun voi olla jopa opettavainen juttu.
Pelasin siis koripalloa ja kaveri syötti mulle pallon niin että se pomppas just lattiasta ennenkun sain sen kiinni. No syötin siitä pallon eteenpäin ja aloin ihmettelemään että kylläpä tuntuu sormi oudolta ja pikkusormihan siinä oli vääntynyt keskimmäisestä nivelestä kattoa kohti. No tämä ei itsessään varsinaisesti edes sattunut koska se oli ilmeisesti vaan sijoiltaan jotenkin. Tässä tulee sitten se huumori osa. Pelästyin vissiin jonkun verran koska tein juuri niinkuin penkiltä tullut ilmeisesti vittuiluksi tarkoitettu huuto kuului(väännä se takaisin). Elokuvatyylisen rusahduksen saattelemana mursin sitten oman sormeni kun fiksuna sällinä tempasin sen reippaalla ranneliikkeellä "paikoilleen". Tänä päivänäkään en saa kyseistä sormea ihan suoraksi. Opetus siis kuuluu: kannattaa antaa lääkärin katsoa ennenkun itse lähtee korjailemaan.

On muuten itelle tullu pallo monta kertaa vastaavalla tavalla. Ei sentään ihan noin pahasti oo vääntymään päässy, mutta monta päivää on kipeänä ollut :>

On muuten itelle tullu pallo monta kertaa vastaavalla tavalla. Ei sentään ihan noin pahasti oo vääntymään päässy, mutta monta päivää on kipeänä ollut :>

Joo tekee kyllä höpöä. Itse olen murtanut myös nilkkani kun hypittiin sivuttain pallojen yli ja joku hieman anto vauhtia omalle esteelleen josta sitten seurasi pieni ketjureaktio. Ei vissiin sovi noi pallopelit mulle..

Oho, jestas, itellä meni marraskuussa penkissä kans olkavarsi mutta syynä oli sairaus.

Itellä laitettiin pelkästään ortoosilla, kädes tällä hetkellä about 13 asteen kulma.
Ja vielä 2kk ton jälkeen olin kolarissa ja käteen tuli uudestaan pieni halkeema xD

Mutmut, mites et vieläkään pysty tekemään penkkiä kunnolla? Luulis et tos ajas olis melkein ilman ruuviaki jo luutunu kunnolla..

Hitto, ite rupeen tietenki pelkään ettei oma käsi enää tuu kuntoon..

Salikaveri pyys jotain heppua varmistamaan vikan sarjan. Tyyppi oli menny penkin taakse ja seuraskin menoa jonkun aikaa. Tanko pysähty sarjan puolessa välissä rinnalle ja kaveri alko kattelemaan, et miksei tää äijä auta. Siinä se vaan pälyilee ihan kaikessa rauhassa maisemia. Tanko alko valumaan kaulaa kohti ja kaveri yritti jotain ulista sille, mut tää vaan seisoo eikä noteeraa millään lailla. Lopulta kaverin oli pakko ottaa leualla vastaan, ettei mee kurkulle. Pari hammasta ehti lohkeemaan ennekun tyyppi vihdoin tajuaa et jotain on nyt pahasti pielessä. Sai aika huudot niskoillensa, hyvä ettei turpaansa.
Sitä tyyppiä ei enää sillä salilla nähty.

Ei oo muuta kun tippunu 10kg käsipaino varpaille kun on ollu sukat jalassa.... eihän siinä mitää käyny :D
Ja tietääkö kukaan mikä on ollu kun joskus oli nii et kun teki kovaa maastavetoo ni alko pyörryttää sarjan lopuks? Siis kun laskin tangon ni pakko mennä istuu.

Suositut

Back
Ylös Bottom