Itelleni ei oo tullu mitään nyt 3 vuoden epäsäännöllisten käyntien aikana.
Omalla salilla salin pitäjän muksut juoksentelee ja kantaa puntteja. Sitten joittenki isien lapset vetää niillä koneilla miten sattuu ja nostelee painoja. Ihmetyttää ku ne ei kato niitten perään. Muutenki en epäilis jos joku laite hajoais ku ne antaa niitten säätää. Niille on myös leikkipaikka, jota en oo nähny kenenkään käyttävän. Sitten oon nähny että about seittämän vuotias vetää kiroten punttia isänsä kanssa. Emmä nyt tiiä onko mitään ikää jolloin ois liian nuori yms. mutta vähän ihmetytti.
No joo eiköhän tos oo jo ihan tarpeeks kritiikkiä. :D
EI ole mitään tapahtunut, mutta aina vain pelottaa noi taaperot salilla.
Että mitä teen, jos jonkun (olen nähnyt vain miehillä pieniä lapsia mukana salilla) lapsukainen tepastelee alle, kun teen kyykkyä? Pahimmassa tapauksessa isi juttelee työasioista ihan eri puolella salia ja jos jotain sanon lasten tuomisesta salille, olen "lastenvihaaja".
Omalla salilla salin pitäjän muksut juoksentelee ja kantaa puntteja. Sitten joittenki isien lapset vetää niillä koneilla miten sattuu ja nostelee painoja. Ihmetyttää ku ne ei kato niitten perään. Muutenki en epäilis jos joku laite hajoais ku ne antaa niitten säätää. Niille on myös leikkipaikka, jota en oo nähny kenenkään käyttävän. Sitten oon nähny että about seittämän vuotias vetää kiroten punttia isänsä kanssa. Emmä nyt tiiä onko mitään ikää jolloin ois liian nuori yms. mutta vähän ihmetytti.
No joo eiköhän tos oo jo ihan tarpeeks kritiikkiä. :D