Vakavin onnettomuus salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topias
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Juttelin juuri erään tyttösen kanssa, jolla oli jalka paketissa..oli kuulema saanut 50 kilon kiekon jalkapöydän päälle, kun oli nostamassa sitä prässistä pois ja ote lipesi.
Voin kuvitella että on sattunut jonkin verran. Itsellä vain 5kg:n kiekko tippunu jalalle ja teki sekin melkosen kipeetä ja jalka turposi kivasti pariksi päiväksi.

Ekalla treenisalillani kunnan liikuntahallilla oli koottavia käsipainoja ja joku tyyppi kokosi hirmunipun siihen punttiin niitä levyjä ja alkoi tekemään pulloveria. Toisesta päästä tietysti se lukko aukes kun äijä teki niin kovalla sykkeellä sitä liikettään ja levyt tippu suoraan suuhun. Tuli ihan tolkuttomasti verta ja pari etuhammasta meni poikki. Ei muuta..

Joskus kaaduin juoksumatolla ja käsi jäi siihen väliin mihin se matto loppuu ja menee sinne sisään.Siinä rullas vähä aikaa ennenkuin yks tyyppi sammutti sen.

Joskus kaaduin juoksumatolla ja käsi jäi siihen väliin mihin se matto loppuu ja menee sinne sisään.Siinä rullas vähä aikaa ennenkuin yks tyyppi sammutti sen.

mulla on monesti käyny mielessä että mitä jos kaatuis matolla ja tukka menis sinne väliin? mulla kun sattuu oleen melko pitkä letti ja saan aika usein liikuvilta laitteilta turpiin 1-0.

mulla on monesti käyny mielessä että mitä jos kaatuis matolla ja tukka menis sinne väliin? mulla kun sattuu oleen melko pitkä letti ja saan aika usein liikuvilta laitteilta turpiin 1-0.
Se rullaa siellä niin kauan että tukka lähtee tai joku sammuttaa :kippis1:
Tosin nykyään noissa laitteissa ei taida olla sitä muovijuttua minkä väliin vois jäädä jotain?
Esim.tuossa ei ole perässä sitä höskää.
t9700_frame_detail.jpg

Vanhemmissa tuossa on sellainen muovi minkä "sisään" matto menee.

EDIT: Löyty kuva missä on se muovi.
t85.jpg

:offtopic: Kannattaa käyttää juoksumatolla sellaista suojapipoa tai muuta hattua minkä alle laittaa tukan. Pakollinen mm. puuntyöstökoneiden parissa työskennellessä jos on pitkä tukka, kun on monenlaista pyörivää hommelia minne tukka voi mennä väliin. Legenda kertoo miehestä jonka tukka juuttui pyörivään poraan ja päänahka irtosi.

Sinä se et taida koskaa ole ollut kunnon salilla ? tai itse et taida olla kauhean voimakas ? Jos et ole huomannu suurin osa vetää selän kanssa maximi painoja taljassa.:zzzz::zzzz::lol2::david::kippis1::kippis1::jahas::jahas::anssi::anssi::anssi::anssi::anssi::anssi:

Kynikset kirjoittaa :hyvä: Ottaa vaan ihan rauhassa sen ylätaljan kanssa. Liike lähtee latseista, ei lantiosta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sivulta 36 13.12.2007 kirjotettu, tossa quotttauksessa nimimerkin perässä on tuo musta nuoli, sitä kun painat niin pääset alkuperäseen postiin :)

Hyvä nosto siis, enhän mä tommosta nuoli hommaa tiennyt.

öhhöhöhöö :dance: olin menossa siihen matolle ite.. kuulohäiriössä en kuullut että joku oli sen jättäny päälle ja en tajunnu kattoo sitä näyttöä, siis tulin ja astuin suoraan siihen matolle murto-osa sekunniksi :)

ei mitään ihmeempiä pari läheltä piti tilannetta ja kerran 20 kilon lätkä tippunu varpaan päälle

Meikäläisellä tippui 10kg kässäri n. 5cm korkeudelta suoraan isovarpaan kynnen päälle.
Kynsi leikkasi haavan sisäpuoellle, (eli sille puolella jolla taas toinen jalka on) ja muutaman viikon päästä kynsi lähti irti.
Olin jo onnellinen, koska olin muksuna saman kynnen telonut ja se näytti epämuodostuneelta, joten ajattelin että nyt saan takuuvaihdossa uuden kynnen, mutta sieltä kasvoi samallainen epämuodostuma?!
Evoluutio ei siis ole paskapuhetta

Tää ei tapahtunut salilla vaan koulun liikkasalissa. Jouksin täysii puolapuita päin kun en ehtinykkää kääntyy niin nopeesti. Sormi otti vähän hittii siinä. Se oli sellanen "s" tai "z" kirjaimen välimuoto. Katoin sormee kauhuissani ku aattelin et voi vittu taas jotain murtu, mut onneks meni sit takas muotoonsa kun vähän puristi. Sormessa oli kyll riittävän kauan kipee sen jälkee ja vieläki on patti siinä vaik tapahtumast on muutama kuukaus. Ja lääkäriinhän ei tietenkään mennä!

Ei varsinainen onnetomuus ku mitään vammoja tullu, mutta toissapäivänä ku kiemurtelin seinän ja kyykkytelineen välissä löin itteä 20 lätkällä munille. Vitutus oli kova, vaikka kyllä se sattuki.

Tää ei tapahtunut salilla vaan koulun liikkasalissa. Jouksin täysii puolapuita päin kun en ehtinykkää kääntyy niin nopeesti. Sormi otti vähän hittii siinä. Se oli sellanen "s" tai "z" kirjaimen välimuoto. Katoin sormee kauhuissani ku aattelin et voi vittu taas jotain murtu, mut onneks meni sit takas muotoonsa kun vähän puristi. Sormessa oli kyll riittävän kauan kipee sen jälkee ja vieläki on patti siinä vaik tapahtumast on muutama kuukaus. Ja lääkäriinhän ei tietenkään mennä!

Jesh. Kouluhistoriaa täälläkin:
Vuonna miekka ja nakki ennen nakkisotaa, pelattiin YA:lla sisäfudista ja vastustajajoukkueen kaverin kans potkastiin palloa samaan aikaan ja eri suuntiin, mutta tietenkin varvas jollain tavalla huonosti ja osuma oli sen verran kova etten viikkoon lähtenyt himasta. Fudista on tullut pelattua kuiteski! terveiset toiselle osapuolelle, Hapelle!
Sattui muuten kuin sikaa.

Ei onneksi tapahtunut, mutta ei se kaukana ollut.
Tein hauiskääntöä penkillä istuen ja kaveri vieressä vinopenkkiä käsipainoilla.
35kg per käsi hänellä ja sarjan lopetettuaan heitti painot lattialle, noin 5 cm päässä varpaista. :eek:
Olis sattunut resitenttiä leukaan.

Ei onneksi tapahtunut, mutta ei se kaukana ollut.
35kg per käsi hänellä ja sarjan lopetettuaan heitti painot lattialle, noin 5 cm päässä varpaista. :eek:
Olis sattunut resitenttiä leukaan.

voin vaan kuvitella kuinka paljon sattuis :whip:
itellä tippu 26kg käsipaino kahdelle pikkuvarpaalle, ja jumankauta kuinka paljon pyörein lattialla ja yritin olla pyörtymättä :D tilannetta helpotti vielä se että näin verta tulevan sukan läpi. mutta murtumaa ei tullut, kynsi lähti ja toinen on vieläkin vähän paksumpi :D

35kg per käsi hänellä ja sarjan lopetettuaan heitti painot lattialle, noin 5 cm päässä varpaista.
Tuo kyllä ottaa niin herrmoon, kun jotkut #¤&%#¤ sankarit tekevät tuon aina käsipainojen kanssa. Mitä kauemmas käspä lentää, sen paremmin treeni kulkee? :curs:

Tein vatsoja roomalaisessa penkissä, joka oli modattu vielä maksimia pystymmäksi laittamalla parit kumilaatat sinne etupään alle. Kyseinen penkki on hyvin pieni ja matala, joten lopulta sitten sarjaa tehdessä täräytin takaraivoni kovaa lattiaan. Alkoi pyörryttää ja sattui niin pirusti että piti lähteä kotiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom