Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joskus kaaduin juoksumatolla ja käsi jäi siihen väliin mihin se matto loppuu ja menee sinne sisään.Siinä rullas vähä aikaa ennenkuin yks tyyppi sammutti sen.
Se rullaa siellä niin kauan että tukka lähtee tai joku sammuttaa :kippis1:mulla on monesti käyny mielessä että mitä jos kaatuis matolla ja tukka menis sinne väliin? mulla kun sattuu oleen melko pitkä letti ja saan aika usein liikuvilta laitteilta turpiin 1-0.
Sinä se et taida koskaa ole ollut kunnon salilla ? tai itse et taida olla kauhean voimakas ? Jos et ole huomannu suurin osa vetää selän kanssa maximi painoja taljassa.:lol2::kippis1::kippis1::jahas::jahas:
Kynikset kirjoittaa :hyvä: Ottaa vaan ihan rauhassa sen ylätaljan kanssa. Liike lähtee latseista, ei lantiosta.
Missä tää mavehupson alkuperäinen teksti muuten on ?
Sivulta 36 13.12.2007 kirjotettu, tossa quotttauksessa nimimerkin perässä on tuo musta nuoli, sitä kun painat niin pääset alkuperäseen postiin
öhhöhöhöö :dance: olin menossa siihen matolle ite.. kuulohäiriössä en kuullut että joku oli sen jättäny päälle ja en tajunnu kattoo sitä näyttöä, siis tulin ja astuin suoraan siihen matolle murto-osa sekunniksi
ei mitään ihmeempiä pari läheltä piti tilannetta ja kerran 20 kilon lätkä tippunu varpaan päälle
Tää ei tapahtunut salilla vaan koulun liikkasalissa. Jouksin täysii puolapuita päin kun en ehtinykkää kääntyy niin nopeesti. Sormi otti vähän hittii siinä. Se oli sellanen "s" tai "z" kirjaimen välimuoto. Katoin sormee kauhuissani ku aattelin et voi vittu taas jotain murtu, mut onneks meni sit takas muotoonsa kun vähän puristi. Sormessa oli kyll riittävän kauan kipee sen jälkee ja vieläki on patti siinä vaik tapahtumast on muutama kuukaus. Ja lääkäriinhän ei tietenkään mennä!
Ei onneksi tapahtunut, mutta ei se kaukana ollut.
Tein hauiskääntöä penkillä istuen ja kaveri vieressä vinopenkkiä käsipainoilla.
35kg per käsi hänellä ja sarjan lopetettuaan heitti painot lattialle, noin 5 cm päässä varpaista.
Olis sattunut resitenttiä leukaan.
Tuo kyllä ottaa niin herrmoon, kun jotkut #¤&%#¤ sankarit tekevät tuon aina käsipainojen kanssa. Mitä kauemmas käspä lentää, sen paremmin treeni kulkee? :curs:Tein hauiskääntöä penkillä istuen ja kaveri vieressä vinopenkkiä käsipainoilla.
35kg per käsi hänellä ja sarjan lopetettuaan heitti painot lattialle, noin 5 cm päässä varpaista.