Vakavin onnettomuus salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topias
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
meidän salil penkissä on koukkujen se etu taite ose levee, johon sitten huolimattomasti laitoin tangon. käteen tuntui et se on koukuissa, mutta sitten kun toinen pää tippu silmäkulmaan niin hetken makasin siinä penkissä mitä HEL****Ä tapahtu.... kaks päivää oli sen näkönen ku olis tappelus ollu:hyper:.

kerran jäi nahkaa kahen kässärin väliin. viikon oli sisäinen veren vuoto pikkurillin pääs:hyvä:

pystypunnerruksessa meni vasempaan olkapäähän iski kunnon kipu, tangon jouduin heittämään lattialle kun en saanut pidettyä sitä enää mitenkään. parin viikon huili ja lääkehoito, taas kestää treeniä. mutta varovaiseksi sitä on tullut, ainakin punnerrusliikkeissä.

Mulla meni joskus olkapää sijoiltaan, ku tein penkkiä :D

Oli varmaa aika koomisen näköstä, kun mä siinä painot kaulalla yritän saaha happea :hyper:

No eipä oo olkapää vieläkään kunnolla parantunu... Ois kannattanu ne naurut jättää väliin ja mennä heti hoitamaan sitä, mutta ihminen oppii vasta virheistään..:(

Viime reeneissä vetelin kyykkyä 110 kg tangossa. Päätin tehdä normisarjojen lisäksi vielä yhden sarjan päälle, kun meni keveästi. Ja kun kerran meni kevyesti ajattelin laskeutua niin alas kuin vaan pääsen, persettä maahan. Ettei ainakaan siitä jää kiinni. Voi nimittäin olla, että kaikki kyykkyni eivät ole voimannostosyvyisiä. Mutta toisessa nostossa ylöstulovaiheessa tapahtui jotain mystistä, vatsa taisi pettää, tasapaino meni, kenkäkin kenties luisti. En päässytkään enää ylös, homma lähti kaatumaan, painot tuli ylös niskaan. Heitin koko paskan vaistomaisesti pään yli eteen vitullisen rysähdyksen saattelemana. Ei käynyt kuinkaan, pieni kuhmu vain päähän. Mutta siinä sen sekunnin verran taisin olla aika luonnottomassa ja haavoittuvaisessa asennossa. Onneksi ei ollut kuitenkaan tuon enempää painoa. Oli niska kovilla. Ja ihmiset tsiigasi ihmeissään.

Tiesin kyllä, että takakyykyssä painot pitäisi tiputtaa taakse, jos tulee ongelmia. Mutta eihän siinä kerennyt ajatella muuta kuin ettei tämän nyt näin pitänyt mennä. Hyvä etten kaatunut tanko niskassa naamalleni. Tasapaino oli sen verran hukassa.

Pari viikkoa sitten tiputin 20kg kokorautakiekon pottuvarpaan päälle, nyt oon varvasta kattellu ja ihme ja kumma kynsi taitaa jäädä paikalleen. Outoa on se, että vaikka sattui niin perkeleesti niin kuitenkin enempi vitutti se kun pitää olla niin ääliö, että päästää tommosen tapahtumaan.

Täytyy kyllä sanoa, että helpolla olen tainnut vielä päästä, kun näitä kauhutarinoita lukee..

hera tarttui sheikkerin pohjaan ja yrittäessäni saada sen sekoittumaan koputtelemalla sitä pöydänkulmaan, sheikkerin pohja puhkesi :( onneks sain uuden sheikkerin kahviosta, eikä juomaa mennyt paljon hukkaan!

:hyper: :hyvä:

onko kellään ollut jännetupen tulehdusta?itellä tuli jokunen viikko sitte eikä ole vieläkään kunnolla toipunut.reeniä vaan pitäis vetää kun oli jo n.3viikon miitanen paussi.

Kiinassa kyykkäilin hotellin salilla smith-laitteessa, kun ei ollut mahdollisuutta tehdä vapailla painoilla. 230 niskassa ja parketin päällä ollut teline lähti liukumaan (joo, eivät olleet pultanneet sitä lattiaan kiinni) taaksepäin. Luonnollisesti nosto hajosi ja tasapaino petti, mutta onnistuin vääntäytymään suht nopeasti alta pois, toinen polvi siinä otti sitten siipeensä.

Pari kertaa rinta revähtänyt penkkipunnerruksessa ja selän telonut maastavedossa, sen kuntoutuksessa menikin päälle puoli vuotta.

Joo no mulle ei oikeestaan oo sattunu mittää! :D Kerran ku alotin tekemään vitosta mavessa niin ekalla toistolla repes nenästä verisuoni ja tuli verta aika kivasti :D Nooh eiku sarja loppuun ja vähän kuivailemaan veriä :D Oli kuulemma aika härskin näköstä ku peiliinki roiskahti jne mut ei se haittaa! :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
edellispv olkapää takakyykyssä.. viimine sarja vauhdilla alas ja vasen olkapää otti vähä nokkiis..

Jaa. Itsellä ei mitään kummempaa.. kun aloitin joskus muinoin treenaamisen, sain tasan yhden leuan vedettyä tangolla. Sitten sen jälkeen ei tullut vedettyä leukaa ollenkaan muutamaan vuoteen.

Vedin kulmasoutua jne. weiderin menetelmää silloin ja kävin jonkin ajan päästä ostamassa leuanvetotangon. Siinähän kävi tietysti niin, että kun kokeilin sitä ensimmäistä kertaa, vedin samalla voimalla sitä yhtä leukaa kuin aina aikaisemminkin eli epätoivoisesti ja tulos oli sellainen riuhtaisu, että juuri tuosta nenän alta osuin todella pahasti siihen tankoon, tosin muuta kuin kovaa turvotusta ei syntynyt. Olin tietämättäni treenannut siitä yhdestä leuasta 22 leukaan kolmessa kuukaudessa, joten hieman yllätti tuo riuhtaisu.

Painot on tippunu muutamaan otteeseen tangosta ja tanko tippunut rinnalle. Käsipainot ovat käyneet hammastasolla, mutta kaikesta huolimatta ei ole käynyt mitenkään huonosti. Jollain ihmeen tuurilla painot ovat aina tippuneet juuri sen sentin päähän varpaista..

Todella hyvä, että täällä käsitellään tätäkin aihetta.. porukka tuntuu yleisesti tietävän sangen vähän näistä riskeistä ja tosiasiahan on se, että kyllä punttiksella voi vaikka kuolla, jos ei huolehdi tuosta turvallisuudesta - tai yrittää leveillä nostelemalla liian suuria painoja. Ja se taju saattaa lähteä kankaalle jostain syystä pienemmilläkin, murhaavilla painoilla, tai sitten lihas venähtää, sormet pettää tai puristus livetä.

Aina on hyvä olla varmistaja, treenikaveri siellä takana, tai sitten treenailla vain uusilla ja suhteellisen varmoilla laitteilla tai suhteellisen kevyillä painoilla, ellei tuota varmistajaa ole. Maalaisjärkeä on syytä käyttää :)

Niskantakaa punnerruksessa kaatui tanko taakseppäin. Kumpikin käsi paikoiltaan ja vitunmoinen paniikki päälle. Ravistelin sitten yläkroppaa oikein tosissaan niin oikea käsi lumpsahti paikoilleen ja sillä oli sitte hyvä laittaa vasen polvea vasten paikoilleen. Minulla on yliliikkuvat nivelet ja korkea kivunsietokyky.

Lopputreenin tein sitten jalkoja.

Toinen oli tämä perinteinen paino varpaille judanssi. 20kg kiekko noin metrin korkeudesta suoraan pottuvarpaan päälle. Kävi niin kipeää, että alko korvissa soimaan ja iho valahti valkoiseksi tuskanhien saattelemana. :)

Niskantakaa punnerruksessa kaatui tanko taakseppäin. Kumpikin käsi paikoiltaan ja vitunmoinen paniikki päälle. Ravistelin sitten yläkroppaa oikein tosissaan niin oikea käsi lumpsahti paikoilleen ja sillä oli sitte hyvä laittaa vasen polvea vasten paikoilleen. Minulla on yliliikkuvat nivelet ja korkea kivunsietokyky.
Tuo ois pitänyt olla näkemässä :wtf: :wtf:

Lopputreenin tein sitten jalkoja.

Aikamoinen isäntä oot kyl ollu ku ite oot vääntäny paikoillee olkapäät :evil: :rock:

Mahtanu muut kanssatreenaajat vähän katsoa :D

Unohdin juomapullon niin en juonut paljoa niin olin juoksumatolla ja sitten alkoi suonesta vetämään.. Siinä sitten kaaduin ja löin käden viereiseen laitteeseen ja oli käsi kipeä seuraavan viikon.

Nyt on ollu loistava viikko :jahas: Ikinä ei oo mitää vakavampaa käyny, ja selvinny vaan säikähdyksellä mutta tälläviikolla en. Eilen 2 kertaa onnistuin jättään penkkipunnerruksessa nahat tangon ja telineen väliin->verta tuli, mut no problemo. Tänään sitten 2 kertaa onnistuin saamaan tangon&painot suoraan niskaan, koska tanko oli huolimattomasti kyykkytelineessä. On se kumma kun ekalla kerralla ei voi oppia :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom