Vakavin onnettomuus salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topias
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minkä takia pään yli lähit sitä viemään?? Ja miten tuohon edes pystyy loukkaamatta itseään pahasti? Itsellä varmaan henki lähtis jos nuin tekisin :wtf:. Mun mielestä parempi on vierittää se tanko mahalle ja sieltä reisille, kipeetä kyllä tekee suoliluun päässä, mut sitten helpotattaa. Toinen vaihtoehto on kallistaa tankoa, että limput tippuu pois-> tämä siis jos ei ole lukkoja.

:D

Mikäköhän luu tuo suoliluu on josta paljon puhut?:D

Taskuamatsoni vähän alempana jo täsmensi missä se on :)

Edit: Ja tarkoitan tarkemmin vielä suoliluun etuyläkärkeä, mitkä voitte tuntea lantion kohdalla semmoset terävät kun sormilla siitä painelette. Siitäkun tanko menee yli niin tuntuu erittäin "hyvältä"

Dippiä lisäpainoilla

Salillä tänään dippiä lisäpainoilla. Yleensä ollu (dippi)vyö + ketju, mut nyt oli virityksenä "dippikoukku". Metallinen koukku taipui näköjään sen verran tarpeeksi, et yksi 20kg kiekoista tippu heti sarjan jälkeen about lantionkorkeudelta sukkana isovarpaan päälle. Sali raiku kyl kaikista voimasanoista, mitä sanavarastosta löytyy. Reilu pari tuntia siitä, niin isovarvas täysin musta, turvonnut ja miehekäs jomotus päällä. Enpä kyl usko, et oon ainoa kenelle näin on käynyt. Jos jotain hyvää hakee, niin ei onneks ollu 50kg limppu kyseessä eikä tippunu ku yhden varpaan päälle. Ja treenikin oli jo melkein lopussa.

Salillä tänään dippiä lisäpainoilla. Yleensä ollu (dippi)vyö + ketju, mut nyt oli virityksenä "dippikoukku". Metallinen koukku taipui näköjään sen verran tarpeeksi, et yksi 20kg kiekoista tippu heti sarjan jälkeen about lantionkorkeudelta sukkana isovarpaan päälle. Sali raiku kyl kaikista voimasanoista, mitä sanavarastosta löytyy. Reilu pari tuntia siitä, niin isovarvas täysin musta, turvonnut ja miehekäs jomotus päällä. Enpä kyl usko, et oon ainoa kenelle näin on käynyt. Jos jotain hyvää hakee, niin ei onneks ollu 50kg limppu kyseessä eikä tippunu ku yhden varpaan päälle. Ja treenikin oli jo melkein lopussa.

Ai perkele! Taisi murtua?

Varmaankin yksi läheltäpititilanne kun illan hämärtyessä vanhempi mieshenkilö yritti raiskata nuorempaa tyttöä salin paljussa :curs: Onneksi jäi vain yritykseksi :piis:

Itse en tätä ollut siis todistamassa :david:

e: Olihan siitä lehdessäkin jotain juttua..

Varmaankin yksi läheltäpititilanne kun illan hämärtyessä vanhempi mieshenkilö yritti raiskata nuorempaa tyttöä salin paljussa :curs: Onneksi jäi vain yritykseksi :piis:

Itse en tätä ollut siis todistamassa :david:

Mitä hel...:curs:

Kai ukkeli sai kunnolla kuuppaan sen jälkeen?:curs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hera tarttui sheikkerin pohjaan ja yrittäessäni saada sen sekoittumaan koputtelemalla sitä pöydänkulmaan, sheikkerin pohja puhkesi :( onneks sain uuden sheikkerin kahviosta, eikä juomaa mennyt paljon hukkaan!

Penkissä oli huono ote tangosta ja sitten se rupes tulee taaksepäin ja meinas tippua kaulalle mut sain just vedettyä itteni pois sen alta kun varmistaja nukku. Tanko hipas hammasta ja millin pala irtosi.

Itselleni sattui tuossa reilu vuosi sitten penkkiä tehdessäni niin, että oikea käsi sanoi naps ja lääkärin kanssa todettiin kuvista että hauislihaksessa semmonen sormenpään kokonen repeämä. :(Treenikaverille kävi tässä taannoin semmonen äksidentti, että kaatoi prässin kyljelleen kun oli painot ilmeisestikkin vähän toispuoleisesti :hyvä:

Penaa 120 kilolla kymppi ilman varmistajaa, nätti ja kevyt sarja. Toiseen kymppiin otin varmistajan, kun rupesin ajattelemaan, että mitä jos. No en saanut tankoa telineistä edes nostokohtaan kun oikea olkapää pettää rutinan kanssa ja tanko tippuu rinnalle. Onneksi varmistaja ei ollut mikään keppi niin sai hyvin tangon ylös. Siihen loppui meikäläisen penkkispedeilyura.

Kässäreitä on tippunut jalan päälle ja kerran oli kassit sentin päässä vajaa viiskymppisen hanttelin alle jäämisestä. Lähellä on ollut monta kertaa ja siksi vähän isot liikkeet ja mulle isot raudat nykyisin pelottaa.

Tämä nyt ei mikään kummempii onnetomuus ole, mutta kun sitä joskus harvoin tulee salilla vedettyä reeniä lippis päässä, niin tulipa kerran penkkipunnerruksen vuoro ja rautaa oli tangossa about 120kg. Niin sarjojen viimeisiä rupesin nostelemaan ja yhtäkkiä vasemmasta kädestä meni voima omituisesti ja tippui koko vasen puoli päähän. Mutta onneksi oli lippis päässä niin tanko otti "kimmokkeen" lipan reunasta ja tippui sivuun pääni ohi...Sen jälkeen oli sitten hetken aikaa sillanen "mitä helvettiä tapahtus" fiilis. Ja nyt kun sitä ajattelee niin harvinaisen tuuri kyllä kävi mullakin..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom