Vakavin onnettomuus salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topias
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Rupesin ottamaan 10kg lätkiä alaosasta telinettä ja siinä ilmeisesti vähän teline heilahti ja ylempää noin metrin korkeudelta tippui musta 20kg lätkä suoraan varpaille.Yritin olla pahemmin huutamatta, vaikka kipu oli taivaallinen.Jälkeenpäin huvittaa, kun vanhahko mies kahtoo ällistyneenä silmiin ja jalkaan, kun mulla ei pahemmin ilme edes muuttunut :) En ilennyt ruveta pomppimaan ja kiljumaan, kuin pikkutyttö.Mustaksi meni jalka nilkkaamyöteen ja kenkä ei mennyt jalkaan turvotuksen vuoksi.Murtumia ei onneksi tullut.

Saa olla kyllä todella huonot telineet että tuollaista sattuu,
tuosta kannattas jo mainita salin ylläpitäjille.

Satuin saunaan samaan aikaan pastorin ja teologin kanssa. Eipä paljon siitä onnettomuus pahene. Ainakin etureiden repeämän voittaa kepeästi. :D

Jessus sentään sitä hengellisen valistuksen määrää mitä sain kuulla ennenkuin lähtivät pois. Ja jos kuvittelette millainen uskonnollinen hurmos niillä oli niin kymmenkertaistakaa se, eikä vieläkään se lyö vertoja todellisuudelle. Aluksi hymyilytti... mutta ei kauaa... tuli mieleen joku jenkkilän etelävaltioiden uuskirkon pappi joka saa jotain näkyjä kesken saarnan ja korisee saarnastuolissa uskonnollisessa hegemoniassa. Huh!

:hyvä: toihan olis ollu kerrassaan mahtavaa, sulla kävi hyvä tuuri :D

mulla on se sellnane et vedin siinä penkkiä tangossa oli luultavasti 80kg aika maksimissa niin sitten yhden miehen lapsi tuli siihen katsomaan minua ja sillä oli 4kg kp kädessä,no jatkoin siinä sarjaa si puristaa todella kovaa ylös kunnes yhtäkkiä se poika heittää sen kp mun mahalle ja arvaa miten säikähdin ja tanko tippu kurkulle ,no onneksi mies siinä vieressä joka teki penkkiä myös huomais tämän ja nosti sen pois,siitä asti on tullu lapsille kielto salille

Ohhoh, kohtuu reilu penska :eek: Varmaan kiva sillä iskällä siinä selitellä :jahas:

Noita on kyllä nii-in karsea katsella, kun (ä)iskällä on mukana se vaahtosammuttimen kokoinen täystuho, joka vetää joutessansa taljoja solmulle, nykii lahkeesta kyykkyräkissä pinnistelevää kaveria, pelaa futista jumppapallolla ja kiipeää joka laitteen päälle. Kullannuppuahan ei passaa edes yrittää hidastaa riehumasta, mutta luulisi edes pelottavan että nappula teilaa itsensä.

Yleensähän noiden täystuhojen mukana tulleella (ä)iskällä ei ole mitään vaikeuksia selitellä. Sen nappulan tekemät tuhot kun eivät nyt vain satu kiinnostamaan yhtään, jonkun muun murhehan ne ovat. Ennemminkin saattaa tulla huutoa litistyneelle penkkaajaparalle - pikku Veikko-Valtteri säikähti kun pikkuisen sievästi polveen kopautettu paha setä rääkäisi... :david:

(Sori, tämä kait kuuluisi paremmin tuonne avautumisthreadiin. ;))

Ei, minua ei ole kenenkään muksut kolhineet kesken penkin, mutta olen nähny tuommoisen vierestä. Itse olin se kyykkyä tekevä kaveri jota tultiin kiskomaan lahkeesta. Arvatkaa vain, kuinka hyvin sekin jo ottaa pannuun - sarjahan on perseellään välittömästi, eikä muksulla ole tietysti aavistustakaan, kuinka lähellä litistyä ehti käydä.

yhtäkkiä se poika heittää sen kp mun mahalle

Tsiisus, mä olisin tossa vaiheessa varmaan adrenaliinihöyryissäni vääntänyt sen kakaran mutkalle :curs: Sais välillä pikku äksidenttejä tapahtua noille juhannusyön pikku äksidenteillekin niin tajuais hurmosisukit ja -mammat olla raahamatta pikkupaholaisiaan salille häiritsemään ja vaarantamaan jo ajattelemaan kykeneviä ihmislajin edustajia...

Tuossa jokunen päivä sitten paitapenkkitreenissä 120kg tippui kaulalle, voimien loppuessa kesken :david:. Nosto lähti kaatumaan telineitä kohti, ja kädet antoivat periksi -> kaulalle. Varmistajatkin sen verran kujalla etteivät ehtineet edes tarttua tankoon, vaikka se ei suoranaisesti "pudonnut" kaulalle.

Tuossa jokunen päivä sitten paitapenkkitreenissä 120kg tippui kaulalle, voimien loppuessa kesken :david:. Nosto lähti kaatumaan telineitä kohti, ja kädet antoivat periksi -> kaulalle. Varmistajatkin sen verran kujalla etteivät ehtineet edes tarttua tankoon, vaikka se ei suoranaisesti "pudonnut" kaulalle.

:lol2: Ei taatusti ollu taas minun vika. Ei pitäs kauheasti tulla sillosella selkä kunnolla varmistelemaa :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tähänmennessä suurin haaveri on se kun otin 15kg lätkää pois sellasesta laitteesta jossa teen pohkeita ja vähä horjahdin niin peukalo painautui johonkin sen laitteen kulmaan tuon lätkän vauhdittamana. Eipä siinä mitään paitti tippa verta tuli ja nyt on vähä toi kynnen alunen kipeenä.

1 paha läheltäpiti on ollu:hyper: otin 50kg kiekon pois prässistä. No jokainen kynis tietää paljoko se painaa. Eli ryssin sen parin sentin päähän jalkapöydästä:dance:

1 paha läheltäpiti on ollu:hyper: otin 50kg kiekon pois prässistä. No jokainen kynis tietää paljoko se painaa. Eli ryssin sen parin sentin päähän jalkapöydästä:dance:
Heh, kävi kanssa samalla tavalla. Luulin pystyväni siihen mutta ote ei pitäny ja putoomaan pääs. Mullakin ihan varpaitten eteen.
Onnea oli matkassa.

Nonii nyt on noin 1/2 vuotta treeniä takana ja sain isovarpaan tänään sitten kolhittua. On nyt illalla ottanut vähän väriä pintaan ja taitaapa tuo kynsikin lähteä.

Joskus tein taljapunnerrusta naruilla. Se vaijeri, mihin ne narut olivat kiinnitettyinä oli jotenkin ihmeellisen terävä ja kun pusersin viimeistä toistoa tuskissani, viisti vaijeri nenääni ja viilsi kunnon avohaavan klyyvariin. Viilto ei sattunut juuri lainkaan, mutta istuuduttuani lepäämään sarjan päälle alkoi syliin tippua veripisaroita. Myöhemmin kuulin, että myös toiselle treenaajalle oli käynyt juuri samalla tavalla samaisessa liikkeessä.

Jäänyt sormi ylätaljan jalkatuen väliin kun laskenut sitä :D Jalkatuki rojahti säätäes ja nakki välis teki höpöö meinaan :O Ja sitte 2 kertaa
vinopenkis käsipainoil tullut kohta jossa mikään lihas ei tunnut pitävän kättä ylhääl ni painon kanssa käsi pyörähtänyt alas ja olkapää pari viikkoa kipee.. :O ei sen kummempia :D

olkapää lähtenyt sijoiltaan penkkiä tehdessä :whip: Mukavasti napsahti ja sitten meinasi pimentyä vintti ja kun kaverit nosti painot pois päältä niin naama oli ihan kalpea koska se kipu olí "aika" kovaa :wtf: Lääkärissä sitten totesi että kiertäjäkalvosin oli revennyt pituus suuntaisesti eli sillain kivasti haljennut :thumbs: Ja nyt vaivaa sitten samassa olkapäässä ns. "jäätynyt olkapää" :curs:

Joskus tein taljapunnerrusta naruilla. Se vaijeri, mihin ne narut olivat kiinnitettyinä oli jotenkin ihmeellisen terävä ja kun pusersin viimeistä toistoa tuskissani, viisti vaijeri nenääni ja viilsi kunnon avohaavan klyyvariin. Viilto ei sattunut juuri lainkaan, mutta istuuduttuani lepäämään sarjan päälle alkoi syliin tippua veripisaroita. Myöhemmin kuulin, että myös toiselle treenaajalle oli käynyt juuri samalla tavalla samaisessa liikkeessä.

Itselleni kävi sama juttu kerran mutta verihaavan sijaan vaijeri vetäisi nätin hius tupsun etuhiuksista:D

Ja sitte 2 kertaa
vinopenkis käsipainoil tullut kohta jossa mikään lihas ei tunnut pitävän kättä ylhääl ni painon kanssa käsi pyörähtänyt alas ja olkapää pari viikkoa kipee.. :O

sama mulla.tosin ensin pelkäsin että nyt lähti olkapää sijoiltaan..tosi vittumainen "vaiva". nykyään kun tekee työntöliikkeitä käsipainoilla niin sitä osaa jo karttaa sitä voimatonta kulmaa jolloin käsi lähtee alta.todella ärsyttävää kun se puhdas tekninen liikerata menee juuri siitä vierestä( jos nyt kukaan ymmärsi mitä tarkotan)

edit: ainiin ja vanhalla salilla sain ylätaljassa roikkuvan raskaan tangon päähäni kun otin tapin pakasta pois lisätäkseni painoja :D en tiennyt silloin että tää kyseinen tanko painaa enemmän kuin tyhjä pakka :P nyt tiedän

Suositut

Back
Ylös Bottom