Vakavin onnettomuus salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topias
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No ite kuulin semmosen että joku jamppa oli tehny jalkakyykkyä vissin aika maksimi painoilla niin peräsuoli oli revenny ja oli halvaantunu.

Joskus Hack-kyykkylaitteella pohkeita reenatessa alkoi laitteen alaosa (se levy missä seistään) nousta toisesta päästä, kun edellinen käyttäjä oli viisauksissaa jättänyt sokan irti. Onneksi oli vasta lämmittelysarja. Voin vain kuvitella millä vauhdilla se olisi noussut jos panoa olisi ollut vajaa 300kg. Siinä olisi mies ollut helisemässä.

Penkissä asetin sarjan jälkeen joskus tangon vain toiselta puolelta telineeseen ja olin jo nousemassa istuma-asentoon kun tanko pamahti päähän. Vitutusvoimalla nostin sen toisenkin puolen telineeseen ja kävelin vessaan pyyhkimään osuman seurauksena räjähtänyttä nenääni.

Onneksi ei tämän pahempaa..touch wood.

Itselläni on tippunut 25 kg:n lätkä suoraan varpaille. Ei kuitenkaan murtunut, mutta jäipähän nätti mustelma.

Itellä hajos joskus penkki kun penkkailin 60 kilolla:jahas:

Itellä kerran tippui korokkeen päällä seisten maastavedossa 215kg varpaiden päälle :whip: Ei kuitenkaan käyny kuin jalka mustelmilla

Mulla tippu kerran 10kg käsipaino vaatekaapista eli n. 10cm korkeudelta isovarpaan päälle.
Onneks oli vain 10kg! bussilla piti lähteä terveyskeskukseen, bussilla. Oli hieman hankaluuksia ensin saada kenkä jalkaan, päästä pysäkille, terkkarilla ottaa kenkä pois ja pistää takas, ja taas kävellä pysäkille ja kotona kenkä pois.
Terveyskeskuksen tiloissa meni ehkä n. 30min ja matkoineen koko reissu lienee n. 2h. matka bussilla tikkurilaan noin 15min.
Viikko sairaslomaa ja kynnen pystyin irroittamaan n. kahden viikon kuluttua.
Painon osa joka varpaaseen osui, oli melko terävä ja siten karkeasti arvioituna noin ½cm²

edit. talvipakkasilla. Ei siinä mitään jos olisi ollut 30 astetta lämmintä

No ite kuulin semmosen että joku jamppa oli tehny jalkakyykkyä vissin aika maksimi painoilla niin peräsuoli oli revenny ja oli halvaantunu.

Nyt mäkin olen sen kuullut :D
Nyt kuulet sinäkin sen että kaveri oli tehnyt penkissä 600kg ja ufot oli hakenut sen pois. :piis:
Kerro sitä eteenpäin

Itselläni on tippunut 25 kg:n lätkä suoraan varpaille. Ei kuitenkaan murtunut, mutta jäipähän nätti mustelma.

Tuossa jo mainitsinkin kun 10kg käsipaino tuli suoraan isovarpaaklle... viikon sairasloma ja myöhemmin tulevaisuudessa kynsi irtosi... sattui aivan pirusti. Vertakin tuli kun kynsi leikkasi.

jotain vuos sitten ku tein rinnalle vetoa melkein ensimmäisiä kertoja...oli 70kg tangossa ja koitin ykköstä vetää...hyvin tuli rinnalle mutta tasapaino heitti taaksepäin ja kaaduin suoran selälleen ja tanko painoineen päälle...onneks olin niin laiha jätkä ettei tanko muutaku hipassu rintaan mutta ilmat meni pihalle...:D..ois voinu käydä pahemminkin.:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mut ihan oikeesti, ootteko miettiny, miten kävis ylätaljassa äijälle kun vaijeri katkee ja on vetämässä kahvaa rinnalle.

En oo miettiny, mutta olen nähnyt kun reidenojennuslaitteessa tapahtuu tuo katkeaminen. Hemmo teki yhdellä jalalla ja onnekseen oli vielä lämmittelysarja menossa, mutta kertoi tuon jälkeen tuntemuksen jalassa olevan sellainen, että voi hyvin kuvitella mitä polvet sanoisivat, jos sama tapahtuisi molemmilla jaloilla täydellä pakalla.

Itselleni ei ole tapahtunut mitään sormen kiekkojen väliin/tangon rinnan päällä pyörittämistä kummempaa, mutta olen mietiskellyt - varsinkin kun tulee ilman varmistajaa yleensä touhuttua - että mitä tekisi tilanteessa jossa kyykkytoisto ei tulekaan ylös?
Saako ne painot pukattua niskasta taakse lattialle, vai onko turvallisempaa yrittää pyörittää pään yli etupuolelle ja tiputtaa siitä?

- Silmäkulma on tullut lyötyä pari kertaa tankoon, pikkujuttu mutta vituttaa aina.

- Selkä joskus meni (vissiinkin lihas revähti), kun olin ottamassa tankoa telineestä, kun olin tekemässä suorin jaloin maastavetoa. Otin tangon vähän huonossa asennossa hieman selkä mutkalla ja sitten kirpaisi. Sitten tuli linkutettua lähemmäs pari viikkoa...

Pahin onnettomaas taitaa olla kun tein kulmasoutua.
Viimiset toistot oli sarjasta menossa ja painot alko tuntua raskailta siispä vedin tangon oikeen vauhdilla. Noh sattuipa sitten niin, että pikku jirba jäi tangon ja alavatsan väliin...:urjo:sattui vaan niin että taju meinas lähtee, mut jo viiden minuutin kuluttua pysty jatkamaan treeniä:D

Liike oli pystypunnerrus, tosin kyseessä oli koulun kuntotesti joskus yläasteella. Tein siinä viimeisiä toistoja, että saisin täydet pisteet, kuitenkin oikea käsi puutui jotenkin ja en onnistunu päästämään käsipainosta irti -> käsi pyörähti täyden käännöksen takaperin. Luulin eka kyseessä olevan revähdys tai jotain, mutta sitten huomasin, että käsi käyttäytyi hieman hassusti. Sitten raotin paitaa ja huomasin ulospäin pullottavan olkanivelen ja hymy hyytyikin varsin lyhyeen.

penkkiä tehdessä pääsi tanko hieman lipsahtamaan ja tipahti leualle...ei onneks murtunut mitään,tikkejä vaan suuhun jonkin verran... ja penkkipaidalla tehdessä oikeassa kyynärvarressa tuntui kuin olisi revennyt/ ns. tulikuumaa nestettä heitetty kädelle... ite luulin että käsi repes tai jotain mut ei mitään, lähti tunto kädestä mutta hyvin siis pelittää,oliskohan menny joku hermo tai verisuoni poikki... ????

Tein pohkeita sellasella seinään pultatulla vehkeellä josta nyt lähtee kahvat jne... Oli korkee koroke jalkojen alla, noin 20cm korkea. Koroke luiskahti jalkojen alta ja minä itse Naama eellä siihen painopakkaan :(. 4 poskihammasta lohkesi, leukaan tikkejä ja olkapää sijoiltaan. Olin viellä yksin treenaamassa ja oli tajuki lähteny. Kävin siinä suihkussa ja lähdin lääkärille.

Kesäkuussa tapahtunutta: Äsken olin salilla ja tissit vilahti mielessä ja eikö se 15kg kiekko lipsahtanut käsistä suoraan isovarpaan päälle. Jäi siihen reenit ja vitutti nii paljon että päätin kävellä kotia, enkä mennä kaverin kyydissä. Kivastihan tuo varvas mollottaa, saa nähä miten ens viikolla äijä liikkuu töissä.

No, kasvattaa luonnetta.:D

Varvas ei edelleenkään liiku ja tuskin tulee liikkumaankaan, mutta mitäs sillä kun ei tarvitse puissa roikkua.:thumbs:

Rupesin ottamaan 10kg lätkiä alaosasta telinettä ja siinä ilmeisesti vähän teline heilahti ja ylempää noin metrin korkeudelta tippui musta 20kg lätkä suoraan varpaille.Yritin olla pahemmin huutamatta, vaikka kipu oli taivaallinen.Jälkeenpäin huvittaa, kun vanhahko mies kahtoo ällistyneenä silmiin ja jalkaan, kun mulla ei pahemmin ilme edes muuttunut :) En ilennyt ruveta pomppimaan ja kiljumaan, kuin pikkutyttö.Mustaksi meni jalka nilkkaamyöteen ja kenkä ei mennyt jalkaan turvotuksen vuoksi.Murtumia ei onneksi tullut.

Satuin saunaan samaan aikaan pastorin ja teologin kanssa. Eipä paljon siitä onnettomuus pahene. Ainakin etureiden repeämän voittaa kepeästi. :D

Jessus sentään sitä hengellisen valistuksen määrää mitä sain kuulla ennenkuin lähtivät pois. Ja jos kuvittelette millainen uskonnollinen hurmos niillä oli niin kymmenkertaistakaa se, eikä vieläkään se lyö vertoja todellisuudelle. Aluksi hymyilytti... mutta ei kauaa... tuli mieleen joku jenkkilän etelävaltioiden uuskirkon pappi joka saa jotain näkyjä kesken saarnan ja korisee saarnastuolissa uskonnollisessa hegemoniassa. Huh!

Suositut

Back
Ylös Bottom