Vakavin onnettomuus salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topias
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kaveri oli jalkarässissä aika hyvillä painoilla, sitten syystä tai toisesta toinen jalka petti ja kelkka tuli enemmän tai vähemmän syliin. En muista miten kaveri onnistu selviämään ilman vahinkoja, tuurilla vissiin.

Itsellä ainoa tilanne oli samaisella laitteella 230kg pusertaessa pari kesää takaperin kun vintin pimeneminen tai verisuonien poksahdus oli suht lähellä. Myös jääkiekkoilijan nivunen oli aika herkässä

Suonen pullistuma päässä kesken pudotussarjan, toisessa sarjassa rupes sattuu keskellä päälakea mut treenikaveri huus niin törkeesti et ei voinu lopettaa ja sit ku kolmas sarja meni failureen:rock: ja pääsin ylös ja laitoin lukot ni oli ku ois vasaralla lyöty päähän, ei muuta ku sairaalaan ja vieläki oon saanu käydä tt-kuvauksissa. mitä nyt muuten ni vedossa revähti takareisi/pakara aika ilkeesti joku 6kk sitten.

Aika vähällä selvitty...

Kerran taljassa tein ojentajia ja vaijeri katkesi. Eipä tuo oikeastaan sattunut, vaan olin vähän ihmeissään. Toinen on kun joskus juniori aikoina tein vapaalla tangolla olkapäitä niskan taakse. Loppu voimat/kontrolli ja tanko lähti liikkumaan taaksepäin. Onneksi varmistaja oli hereillä ja ei sattunut kun pikkasen olkapäihin.

Tää on kyl näitä legendoja mitä kuulin joskus salilta et joku oli tehny jalkaprässiä kunnon painoilla ja sit ei ollu enää jalat kestäny ja kelkka tullu kunnol alas äijä sairaalaan ku toinen pussi pompannu irti eikä kukaan sitä koskaan sieltä löytäny :rock: Kuuluu samaan ryhmään jutun kans ku muija oli suuttunu jätkälle ku oli pettäny ja veti polven kans kunnol munille et kassit oli menny vatsan sisää :hyper:

Tää on kyl näitä legendoja mitä kuulin joskus salilta et joku oli tehny jalkaprässiä kunnon painoilla ja sit ei ollu enää jalat kestäny ja kelkka tullu kunnol alas äijä sairaalaan ku toinen pussi pompannu irti eikä kukaan sitä koskaan sieltä löytäny :rock: Kuuluu samaan ryhmään jutun kans ku muija oli suuttunu jätkälle ku oli pettäny ja veti polven kans kunnol munille et kassit oli menny vatsan sisää :hyper:

haluatko et faksaan lääkärintodistuksen?

Tekevälle (ad/hd.lle) sattuu ja tapahtuu,mutta viimesimpänä muistona kämmenten ulkosyrjillä veren purkaumat...Elikkä magnesium loppu eikä jaksanut hakea lisää eikä ollut varmistajia. Tiukan penkki sarjan lopussa kädet liukuu leveemmälle ja pistäessä tankoa takaisin telineisiin käsien nahkat jää tangon ja telineiden VÄLIIIIIIIN :curs: ...Tuli haettua magnesiumin palasia sen jälkeen.

Alataljan vaijeri meni meni poikki ja lensin päin seinää. Teki hyvää.

Koitin joskus aloitellessani salilla käyntiä puolikyykky maksimia ilman varmistajaa, menin vahingossa syvemmälle kuin oli tarkoitus ja eihän sieltä enää mihinkään noustu. Lähdin sitten kaatumaan eteenpäin ja jäin tangon ja maan väliin kaksinkerroin.
Ei tapahtunut mitään, nolotti vaan vähän.:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei hemmetti olin revetä :lol2: . Voin kuvitella tapahtuman.

Joo, oli vielä oikein fiksusti sijoitettu se talja :david: . Pää osu sellaseen tiilistä tehtyyn matalaan seinään. Sen jälkeen oon aina tarkastanut vaijerit ja lukot ennen kuin olen alkanut tekemään....

sähläsin jalkaprässin lukituksen kanssa,päästin jännityksen pois ja jäin ns alle,oikeapolvi sököksi ja leikkaukseen.

Ei varsinaisesti salionnettomuus, mutta jalkatreenin jälkeen liukastuin salin pihalla n. kuukausi sitten ja väännäytin polveni, rusauksen kera. Ekaksi ei löytynyt mitään isompaa vikaa, mutta kun ei ollut vieläkään mennyt kuntoon, hakeuduin uudestaan lääkäriin. Ortopedi totesi eturistisiteen olevan poikki, ei ihme että on kipiä:D
Kannattaa levätä tärinät pois kintuista ennen kuin menee liukastelemaan pihalle:david:
Leikkauksen ja toipumisien jälkeen pääsee kunnolla vasta treenaamaan, kesän jälkeen siis:wall:

Äsken olin salilla ja tissit vilahti mielessä ja eikö se 15kg kiekko lipsahtanut käsistä suoraan isovarpaan päälle. Jäi siihen reenit ja vitutti nii paljon että päätin kävellä kotia, enkä mennä kaverin kyydissä. Kivastihan tuo varvas mollottaa, saa nähä miten ens viikolla äijä liikkuu töissä.

No, kasvattaa luonnetta.:D

Aikoinaan yläasteen liikkatunnilla kaveri kaatui juoksumatolla. Matto oli vielä viisaasti sijoitettu, miltein seinään kiinni. Ukko nurin, matto heittää ukon seinään ja polttaa hankaamalla nahat toisesta reidestä.

Joo, oli vielä oikein fiksusti sijoitettu se talja :david: . Pää osu sellaseen tiilistä tehtyyn matalaan seinään. Sen jälkeen oon aina tarkastanut vaijerit ja lukot ennen kuin olen alkanut tekemään....

Ihminen on valitettavan jälkiviisas otus :rolleyes:

Ja myös tyhmä otus: minä en tarkasta vaijereita tai lukkoja. Ehkä sitten kun itse vedän joskus itseni jojoon :david:

Aikoinaan yläasteen liikkatunnilla kaveri kaatui juoksumatolla. Matto oli vielä viisaasti sijoitettu, miltein seinään kiinni. Ukko nurin, matto heittää ukon seinään ja polttaa hankaamalla nahat toisesta reidestä.

Vastaava tilanne kävi jääkiekkoporukan kanssa aikoinaan. Vähän pyöreässä kunnossa ollut kaveri meni juoksemaan matolle ja tietenkin nostaen nopeuden täysille. Hups kompastuminen ja matto heitti takaseinällä ollutta reilua 2 metristä peiliä päin ja koko hoito niskaan :lol2:. Sälli selvis pelkillä henkisillä traumoilla :D

Tein tosiaa tossa keväällä vipareita sivulle 10 kässäreillä, ja tiputin ne sarjan jälkeen alas.. Kulli jäi väliin.. vittu että sattu, ja meisseli turposi 2x normaalista, ja meni aika mustaksi.. Kuseminen sattu vitun paljo ainaki 2 viikkoa..nyt enää naurattaa moinen, mut sillo vitutti:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom