Vaihtoehtoisia tapoja treenata kun salille ei pääse/ehdi? :)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
40
En tällä hetkellä perhe ja -työasioiden vuoksi ehdi mitenkään käydä säännöllisesti punttisalilla. Olen kuitenkin koittanut jonkinlaista kuntoa pitää yllä vaihtoehtoisilla jumpilla. Tässä jotain mitä olen tehnyt... Kertokaa te omat juttunne! =) :hyvä:

Kotona:
-erilaiset kyykyt vaimo harteilla.
-pystypunnerrukset käsinseisonnasta (seinää vasten) ym. oman kehon painoilla tehtäviä
-vatsoja, venyttelyä, kehonhallintaa, pilatesta ym.
-pari kahvakuulaa kotiin olis hyvä hankkia, ei vie paljoo tilaa.. toinen vois olla ulkovarastoon vaikka eripainosia hiekkasäkkejä

Lenkkipolulla
-vaimon kanto mäkeä ylös kipitellen (voi olla että meitä pidetään hulluina, mut mitä sitten)
-kivenmurkulan nosto suorille käsille, siitä kyykky (varokaa päätänne)
-murkulan vippausta
-leuanveto vaikka jossain oksassa
-loikkaharjoituksia

Töissä
-venyttelyä..
-kuminauhajumppaa (kulkee helposti mukana, ei vaadi paljo tilaa)

Sali kun meni kiinni remontin alta niin olen ruvennut lenkkien aikana temppuilemaan pokkana lasten telineissä :jahas:

Tällä hetkellä tyyliin:
- Leuanvedot perinteisesti sekä jalat ylhäällä, jolloin liike muistuttaa soutua.
- Dipit
- Jalannostot roikkuen
- Pistoolikyykyt
- Pystypunnerrus käsilläseisonnassa (tää on vielä vähän hakusessa :D)

Kevyenä tavoitteena yhden käden leuka ja muutamat palomiespunnerrukset sitä ennen.

Oon oikeestaan ihan positiivisesti yllättynyt siitä, miten kokonaisvaltainen treeni tästä muodostui. Noin kerran viikkoon olen yrittänyt käydä jossakin salilla kertamaksulla tekemässä sitten mavea, penkkiä ja sensellaista. Kahvakuulan osto myös edessä täälläkin.

edit. Mitäs vaimo treeneihisi sanoo, tykkääkö? :D

En kyllä tuota kahvakuulan ostoa suosittelisi,vaan ennemmin kunnolliset säädettävät käsipainot ja kunnollinen leuanvetotanko kotia niin ei aina tarvi oksassa roikkua :D . Voit lisätä ja vähentää tarveen vaatiessa painoja,kun kahvakuula taas on kokoajan samanpainoinen.
Voi vaikka sitten treenata näin niillä esim: jos löytyy pirtinpenkki kotoa niin siinä kp penkki 3x10, olkapääpunnerrukset istualteen kp 4x10 ,leuanveto leveällä otteella 3x max,hauiskääntö kp 3x10, istumaannousu 3x max ja sitte kyykyt vaimo selässä 4x10(vaimolle reppu selekään painojen kanssa jos liian kevyttä).

Voi sen vaimon kans tehdä muutakin kuin kanneskella ympäriinsä ;).

Kotikuntoiluun tuo kahvakuula on melko täydellinen, vie vähän tilaa ja äärimmäisen monipuolinen. Toinen vaihtoehto olisi sitten ostaa jämyt kuminauhat ja niillä vetää jumppaa.

Progressio on paha toteuttaa tässä kotiohjelmassa, tai ainakin vaimon pitäisi olla nopeasti lihovaa laatua. :D

Mutta asiasta, vatsarulla eli voimapyörä ei ole kovin kallis eikä ainakaan vie tilaa.

Progressio on paha toteuttaa tässä kotiohjelmassa, tai ainakin vaimon pitäisi olla nopeasti lihovaa laatua. :D

Mutta asiasta, vatsarulla eli voimapyörä ei ole kovin kallis eikä ainakaan vie tilaa.

Noo..voluumiprogressio on ihan mahdollinen. Vaimo on ihan sopiva reeniväline ainakin reissussa :D Mennään kesällä 2 viikoksi norjaan telttailemaan niin kyllä siellä emäntää pitää höykyttää monella lailla, kyykkyä, hyvää huomenta yms. vaikka 5*5---8*12 + ;)

Noo..voluumiprogressio on ihan mahdollinen. Vaimo on ihan sopiva reeniväline ainakin reissussa :D Mennään kesällä 2 viikoksi norjaan telttailemaan niin kyllä siellä emäntää pitää höykyttää monella lailla - -

Juu, kyllä sopivalla lailla saa tietysti sitä progressiota hiukan. Se vaan alkaa vaikuttaa vasta monen kuukauden päästä.

Höh. Muut voi käyttää vaimoaan vaikka treeniapuna. Minun vaan sanoo vaak vaak jos näkee treenaavan. Väitti että näytän sammakolta, kun taannoin tein pistoolikyykkyjä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom