"Vahvat miehet salilla"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mr.Rock
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mulle tultiin tossa jokuaika sitten huomauttamaan kun tein leuanvetoa leveellä myötäottella ja on koskaan sitä tehdessäni laske äsiä täysin suoraksi vaan jätän aavistuksen koukkuun. Tyyppi oli kuitenkin sitämieltä että ehottomasti aivan suoraksi ala-asennossa ni ottaa paremmin hauiksiin..

hafanafa sanoi:
Mulle tultiin tossa jokuaika sitten huomauttamaan kun tein leuanvetoa leveellä myötäottella ja on koskaan sitä tehdessäni laske äsiä täysin suoraksi vaan jätän aavistuksen koukkuun. Tyyppi oli kuitenkin sitämieltä että ehottomasti aivan suoraksi ala-asennossa ni ottaa paremmin hauiksiin..

Jaa.. Mitakohan se sille kuului, jos vaikka satuitkin tekemaan selkaa ja juuri siina toivossa etta hauikset rasittuisi mahdollisimman vahan, etta saa selalle paremman tuntuman ja jaksaa viela muissakin liikkeissa? No, mene ja tieda, mutta en mene kysymatta neuvomaan ketaan treeneissaan, ellei jotain tosi vaarantavaa virhetta ois tapahtumassa. Vastaavasti kysyttaessa tai muuten juttelemisen lomassa hyvia vinkkeja ja neuvoja ottaa mielellaan vastaan, mutta muuten mahdollisesti turhanpaivainen neuvominen kuten myos besserwisser-teet-sen-ihan-vaarin-meininki ei meikalaisen mielesta ole kovin mukavaa.

OT Windoussi havittanyt skandinaavit ja koko language barin. Pahoittelut ko. merkkien puutteesta :)

mulla on vähän epävarmuutta siinä kuinka alas laskea kyykyssä itsensä...yritän päästä mahdollisimman lähelle sitä 90asten jalka kulmaa mutta joskus tuntuu ettei uskalla laskeutua ihan näin alas ja selkä kallistuu eteenpäin liikkeen loppuvaiheilla kun yrittää mennä siitä alemmas..tuntuu vaan jotenkin niin vaikealta mennä tätä alemmas. missä muissa jalkaliikkeissä pakaralihakset kehittyy kuin syväkyykyssä?

naruranne sanoi:
mulla on vähän epävarmuutta siinä kuinka alas laskea kyykyssä itsensä...yritän päästä mahdollisimman lähelle sitä 90asten jalka kulmaa mutta joskus tuntuu ettei uskalla laskeutua ihan näin alas ja selkä kallistuu eteenpäin liikkeen loppuvaiheilla kun yrittää mennä siitä alemmas..tuntuu vaan jotenkin niin vaikealta mennä tätä alemmas. missä muissa jalkaliikkeissä pakaralihakset kehittyy kuin syväkyykyssä?

Itsellä oli sama ongelma, mutta lähti kyykky sujumaan kun laitoin n.1cm korokkeen kantapäiden alle. Kokeile vaikka saman tien, eli nouse seisomaan ja nosta kantapäitä hieman ylös, mene kyykkyyn ja nouse.Testaa sama homma kantapäät maassa ja huomaat eron.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom