"Vahvat miehet salilla"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mr.Rock
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Itse cheattaan eri liikkeissä melkein säännöllisesti. Näin saan isommat raudat käyttöön ja tällätavoin totuttelen lihakset niihin ja pian voinkin tehdä näillä ylisuurilla painoilla puhtaitakin toistoja... Mutta minähän olenkin kunnon :david: :D
Pidän kumminkin ziittaukseni aikalailla vaatimattomina, enkä tee niitä tehdäkseni vaikutuksen muihin salillakävijöihin. :jahas:

tokkopaisto sanoi:
Eedit: edelleen vaikee sanoo kun rock ei kyselly mikä ko. jannu oli miehiään mutta saattaa olla ettei ollu bodimies eikä painonnostaja - monissa muissa lajeissa ei oo paljon hyötyä tehdä syvästä. Esim. korkeushyppääjät tekee suht pienillä liikeradoilla "lajinomaista". Liikeradan "ylilyhyys" tms. on monesti katsojan silmässä.

Nimenomaan. Itse ainakin tein yhtä juoksijoiden punttiohjelmaa ja siinä oli jakso, jossa tehtiin nimenomaan puolikyykkyjä ja sen jälkeen neljänneskyykkyjä. Ja vetäähän jotkut, hui kauhistus, maastavetoakin joidenkin ihme :david: :david: :david: -puuhässäköiden päältäkin.

P.S. Tosin nyt kyykkään taas syvältä, että sais tohon gluteus maximukseen entistä enemmän massaa.

Jospa Rock hakeekin täältä itsetunnon kohotusta, kun noin omia painojaan ilmoittelee :eek:

Ite en oo lähiaikoina uskaltanu laskea prässissä polvia ihan mahaan asti, kun on ollu vatsa vähän sekasin :D . Eli syitä voi olla monia. Kyllä tää Rockin tapaus kuulosti kyllä aika hämärältä, mutta jos se sit olikin joku yleisurheilia.

itte olin urheilupainotteisella luokalla ja kävin joka päivä salilla kyl huvitti ku olin niitä äijiä jotka 20-30 kiloa minua painavempia ja treeni painot penkissä mul oli yleensä semmonen 20 kiloa enemmän ku niillä saatanan isoja ne osa oli mut ei ne kokoonsa nähden ollu kyl kauheen vahvoja ukko saattaa olla kauheen levee ja lihaksikas mut sit kuiteski joku kuivankesän orava voittaa nää pullistelijat haha haa

Juu no taidan itse kuulua kans tohon naurettavien pellejen joukkoon kun teen jalkaprässiä 250-300kg ja kelkka liikkuu 20-25 cm nimittäin polvilumpio on mennyt paloiksi aikoinaan ja yhtääään syvemmät, vaikka pienillä painoilla, saa aikaan sen, etten kävele pariin päivään.

miika87 sanoi:
itte olin urheilupainotteisella luokalla ja kävin joka päivä salilla kyl huvitti ku olin niitä äijiä jotka 20-30 kiloa minua painavempia ja treeni painot penkissä mul oli yleensä semmonen 20 kiloa enemmän ku niillä saatanan isoja ne osa oli mut ei ne kokoonsa nähden ollu kyl kauheen vahvoja ukko saattaa olla kauheen levee ja lihaksikas mut sit kuiteski joku kuivankesän orava voittaa nää pullistelijat haha haa

Jospa ne tekee niillä lihaksilla muutakin, ku nostelevat isoja rautoja..
Esim. Opettelevat kirjottamaan.

Voihan olla kyse johonkin lajiin, esim. lentopalloon liittyvästä voimaharjoittelusta. Itse harrastan kädenvääntöä, ja monet lajivoimatreenini salilla näyttävät helvetin tyhmiltä. Vielä tyhmemmältä näyttää tosin, kun joku treenausta aloitteleva nuori on seurannut salaa treeniäni ja matkii sitä, ymmärtämättä mistä on kyse.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
ToMmY.. sanoi:
Jospa Rock hakeekin täältä itsetunnon kohotusta, kun noin omia painojaan ilmoittelee :eek:

Eipä tässä tarvitse paljoa itsetuntoa kohotella treenipainoja ilmoittelemalla.
Olisin tehnyt niin sillon, kun ehdin treenata enemmän ja painotkin olivat suuremmat. Treenaan lihaksia, enkä vaan pyri liikuttelemaan mahdollisimman suuria painoja. Ajattelin vaan valottaa taustaa miksi tämä kyseinen kaveri ei ehkä mahdollisesti halunnut pysytellä painoissa, joilla olisi pystynyt liikettä tekemään. Eihän sitä voi tyytyä olemaan niin paljon heikompi kuin jokin bodari.
Bodareiden lihaksethan eivät tunnetusti ole vahvat.

tokkopaisto sanoi:
Turha täällä lätkyttää tällästä shittiä kun et rock käyny kysyeleen mikä oli kaverin tarkoitus reenillä. Mistäs h***etistä sitä voi tietää oliko sillä joku "oikeekin" syy ja logiikka tossa. Ens kerralla kun näät niin kysyt ja tuut uudestaan raportoimaan.

Ei siinä voi kovin kummoista logiikkaa olla, jos kelkka liikkuu hackissa 5cm.
Näkeehän näitä tämän tyylisiä treenaajia salilla harva se päivä, mutta eilen tuli vaan mitta täyteen ja ajattelin kirjoittaa tänne.
Mainitsin myös tälle kyseiselle kaverille asiasta, mutta ei hän osannut siihen mitään selitystä antaa. Jotkut jopa luulevat tekevänsä kyykyt syvemmältä mitä todellisuudessa tekevät.

Mitä hiton väliä on sillä että miten kukakin tekee treeninsä? Itse menettäisin hiukset päästä ja saisin vatsahaavan jos alkaisin seurata muiden treenejä silloin kuin käyn julkisella salilla.(käyn ihan taloudellisista syistä 1-2 krt viikossa talvisin eräässä kuntoutuskeskuksen salilla jossa on paljonkin erilaisia ihmisiä ja erilaisineen liikeratoineen treenaamassa).

kepakko sanoi:
90-asteen kulmaan suhteessa mihin? Jos polvikulmasta puhutaan, niin ainakin minun mielestä 90-asteen kyykyt, hack-kyykyt ja prässit ovat selkeästi vajaita. Ei siinä reiteen kummoista tuntumaa tule jos ei tuon alemmaksi laskeudu, vaikka kuinka lappaisi rautaa tankoon. Ja kyllä, pitää sitä hanuriakin treenata...

Toisaalta ne joilla on pitkät reidet suhteessa torsoon (ektomorfeilla usein) on aika huonossa jamassa syviä kyykätessä: mitä alemmas perse menee, sitä enemmän "linkkuun" yläkroppa tulee itsestään ja liike alkaa tuntua selässä enemmän kuin jaloissa. Niinpä se yläkropan kulma on sekin tärkeä: jos laskee alle 45 astetta suhteessa reisiin, selkä on jo kovilla vaikka olis alakroppaa tarkoitus harjoittaa.
(Tätähän ei sitten saa käyttää tekosyynä vaikka kuinka houkuttais..)

o_virta sanoi:
Itse cheattaan eri liikkeissä melkein säännöllisesti. Näin saan isommat raudat käyttöön ja tällätavoin totuttelen lihakset niihin ja pian voinkin tehdä näillä ylisuurilla painoilla puhtaitakin toistoja... Mutta minähän olenkin kunnon :david: :D
:
et ole, tuo on nimenomaan loistava tyyli saada lisä voimaa. jatkat vaan samaan tyyliin vaikka joku tulis tekniikasta vittuilemaankin, kateelliset ja heikot märisee aina.

Kerran olen näin aloittelijana hack-kyykkyä eksynyt tekemään. Perse laudasta ei mennyt edes 40 kg. Oli noloa jättää kelkka alas ja nostella limput takaisin telineisiin :)
Jalkaprässissä alas asti menee 100-110 kg x 8.

miika87 sanoi:
Voi herranjumala. -> Ignoreen

japa sanoi:
Mitä hiton väliä on sillä että miten kukakin tekee treeninsä? Itse menettäisin hiukset päästä ja saisin vatsahaavan jos alkaisin seurata muiden treenejä silloin kuin käyn julkisella salilla.(käyn ihan taloudellisista syistä 1-2 krt viikossa talvisin eräässä kuntoutuskeskuksen salilla jossa on paljonkin erilaisia ihmisiä ja erilaisineen liikeratoineen treenaamassa).

juurikin näin.kaikenlaista sitä näkee,runkkupenkki lienee yleisin(tänään viimeeksi,suunnittelin alisukeltamista,sitten keskityin kyykyn vitosmaksimiin =) ), mutta jos joku rikkoo mieluummin paikkansa kuin kehittyy niin ei se mua juuri kosketa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom