Vaatteita netistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RJDIO
  • Aloitettu Aloitettu
Englannin päässäkin joku ilmeisesti kestää pakettien kanssa tällä hetkellä. Lauantaina tilasin paketin SD:ltä ja keskiviikkona vasta paketti lähti maasta. Toimitusaikojen mukaan paketin pitäisi olla huomenna mulla, mutta paketti on vasta tanskassa tällä hetkellä. Mutta siitä huolimatta paketit tulee kohtuu nopeati englannista jos vertaa esim. suomen postin kulkuun maan sisällä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Englannin päässäkin joku ilmeisesti kestää pakettien kanssa tällä hetkellä. Lauantaina tilasin paketin SD:ltä ja keskiviikkona vasta paketti lähti maasta. Toimitusaikojen mukaan paketin pitäisi olla huomenna mulla, mutta paketti on vasta tanskassa tällä hetkellä. Mutta siitä huolimatta paketit tulee kohtuu nopeati englannista jos vertaa esim. suomen postin kulkuun maan sisällä.

Mulla meni viimeksi 9 päivää paketin kanssa, kun jostain ihme syystä se paketti yhdessä vaiheessa eksyi kreikkaan asti missä meni 6 päivää ihan hukkaan aikaa.

Mulle nyt on käytännössä aivan sama tuleeko se paketti päivässä vai 2 viikossa, ei niitä kuitenkaan tilata akuuttiin tarpeeseen, jossa koko muu vaatevarasto on tuhoutunut eikä oo mitään laittaa päälle. Ei noista toimitusajoista kannata liikaa stressata, maksaa paypalilla tai luottokortilla, että saa omansa pois, jos ei tulekaan ja odottelee rauhassa.

Kyllä, ensi kerralla tuo kalliimpi posti ja jos vaikka saisi kaverin tilaamaan samalla jotain, niin ei tulisi normaali postitusta kalliimmaksi. Sekä seuraavalla kerralla pitää käyttää paypalia myös, nyt hölmö maksoin pankkikortilla. Seurannassa lukee edelleen että aamulla lajiteltu Turussa. Kai se nyt huomenna pitäis olla jakelussa? Vai vieläkö se jumittaa Turussa. Eikö seuraava seuranta pitäisi olla lähetyksen luovutus, niinkuin kotimaan postissa yleensä?

Farkkujen reidenympärys/vaatteiden löytäminen

Nykyään tuntuu olevan todella hankalaa löytää järkihintaan farkkuja, jotka olisivat vyötäröltä sopivan tiukat ja kuitenkin reisistä sen verran väljät, että jalat mahtuvat liikkumaan normaalisti. Vielä muutama vuosi sitten sai Halpa-Hallista halvalla tällaiselle jäntevälle 175-senttiselle sopivia farkkuja, joiden vyötärö oli 31 tuumaa ja lahkeen pituus jotain vähän enemmän. Reiden kohdan ympärys noissa farkuissa on 60 senttiä. Kokomerkintänä on kuitenkin ainoastaan tuo 31. Enää niitä ei kuitenkaan saa. Olivat tosi hyvät päällä. En ole pitkään aikaan löytänyt kunnolla sopivia farkkuja mistään, siis sellaisia jotka eivät rajoita liikkuvuutta merkittävästi.

Mistään netistäkään ei viitsi tilata vaatteita, koska missään ei ikinä kerrota erikseen reidenympärystä, ja kun sitä ei kerrota, niin oletus on tietysti, että se on liian pieni. Yleensä "loose fit" tms. tarkoittaa vain sitä, että farkut ovat leveät lahkeiden alapäästä, mutta reidenympärys on niissä silti ihan samaa anorektikkopaskaa kuin slim fiteissäkin.

Muutenkin ihmeellisen hankalaa on löytää yhtään mitään vaatteita. Hupparit ja takit ovat lähes poikkeuksetta M-kokoisina muuten sopivia, mutta rinnanympäryksestä tai hartioista liian pieniä. L-koko taas on minun pituisen tyypin päällä melkoinen teltta. Rinnanympärys on minulla kuitenkin vain vajaan 110 senttiä, mutta yleensä 175-senttisille tarkoitetuissa vaatteissa se saisi olla korkeintaan 90 senttiä, että mahtuisi vaatteiden sisään kunnolla. Miksi nämä takit ja puserot ylipäätään levenevät alaspäin, kun miehen vartalohan on V? Olen yrittänyt löytää järkihintaan jotain ohuempaa talvitakkia, mutta sopivaa ei löydy mistään. Hyviä huppareita olen joskus löytänyt Tokmannin alennusmyynneistä.

Ja sitten flanellipaidat. Ei jumalauta. Aina on joko hihat liian lyhyet tai liian kapeat, tai sitten puristaa hartioista. Ja aina ovat väljiä mahan kohdalta. Hipsterit vielä käärivät niistä hihat kyynärpäähän asti, vaikka ei sellainen ole mahdollista kenellekään, jolla on normaalit sormilihakset forkussa. Hipsterit ovat aina edelläkävijöitä muotijutuissa ja ovat pilanneet vaatteet kokonaan. Niiden takia ei enää löydy normaalille ihmiselle sopivia vaatteita.

Tähän ketjuun voi raportoida, jos löytää jostain HALVALLA sellaisia vaatteita, jotka sopivat muidenkin kuin anorektikoiden ja obeesien päälle. Mainittava kaupan nimi, hinta ja joku tieto, miten kyseisen vaatekappaleen sieltä kaupasta löytää.

Miksi moderaattori liitti tuon minun viestin tähän ketjuun? Tuossa minun aloittamassa ketjussa oli kyse vaatteiden ostamisesta fyysisistä kaupoista.

Onko kukaan tilannut nyt viime viikonlopun aikana tuolta Sports Directiltä? Heittää koko ajan päyment-vaiheessa erroria "There was a problem processing your payment, please try again or try a different payment method." Sama juttu millä tahansa metodilla, millä tahansa selaimella ja millä tahansa tunnuksella (tai ainakin uudella luomallani).

Tuli laitettua uutta tilausta sport directiin kaverina kanssa. Tämmöinen ongelma tosin on. Eli ostamastani paidasta on valitsemani koko ilmeisesti loppu, kun order detailissa ei lue kokoa tai väriä. Mitä kauppa tälläisissä tilanteissa yleensä tekee?

Tuli laitettua uutta tilausta sport directiin kaverina kanssa. Tämmöinen ongelma tosin on. Eli ostamastani paidasta on valitsemani koko ilmeisesti loppu, kun order detailissa ei lue kokoa tai väriä. Mitä kauppa tälläisissä tilanteissa yleensä tekee?

Se tarkoittaa sitä, että sait viimeisen kappaleen jos ne tiedot eivät enään näy siinä. Mulla on useasti käynyt noin ja aina on tullut oikeata kokoa oleva tuote.

Onko kukaan tilannut nyt viime viikonlopun aikana tuolta Sports Directiltä? Heittää koko ajan päyment-vaiheessa erroria "There was a problem processing your payment, please try again or try a different payment method." Sama juttu millä tahansa metodilla, millä tahansa selaimella ja millä tahansa tunnuksella (tai ainakin uudella luomallani).

Itsellä tuli tollainen kerran kun nettimaksuraja tuli vastaan. Kävin nettipankista muuttamassa rajaa niin toimi taas. Pari päivää sitten tilasin tavaraa SD:ltä ja hyvin toimi.

Buty-Ecco-Fraser-Gore-Tex-czarny-roz-41,images_zdjecia,7,737429524274_8.jpg

Kerranki kun löyty hyvännäköset tossut, niin alkaa hinta olla siinä ja siinä että tilaako vaiko ei.

ECCO Fraser (Black/moonless) - Virallinen Iso-Britannia verkkkokauppa

Mistäs sais tilattu merkittömiä ja tekstittömiä y-back tank toppeja/stringer tank toppeja.
Maksu luottokortilla. Ei jaksa mitään paypalsäätöä.

Mistäs sais tilattu merkittömiä ja tekstittömiä y-back tank toppeja/stringer tank toppeja.
Maksu luottokortilla. Ei jaksa mitään paypalsäätöä.

Mää ite pohdin just samaa asiaa muutama kuukausi takaperin. Googlailin yöt ja päivät, aamut ja illat ja mistään en löytänyt mitään paikkaa mistä olisi voinut tilata ilman paypalia. Lopulta tyydyin siis perus eBay. Oli muuten virhe tilata se stringeri kaiketi kiinasta. Kuukauden toimitus.

Mikä siinä Paypalissa sylettää, olen itse käyttänyt sitä eikä mitään ongelmia ole ollut?
Mua taas vituttaa se, että jos maksan netissä luottokortilla, pitää sen jälkeen vielä syöttää pankkitunnukset. Ei ne välttämättä ole mukana, ne on kotona. Kortti taas on lompakossa. Prkl.

Mää ite pohdin just samaa asiaa muutama kuukausi takaperin. Googlailin yöt ja päivät, aamut ja illat ja mistään en löytänyt mitään paikkaa mistä olisi voinut tilata ilman paypalia. Lopulta tyydyin siis perus eBay. Oli muuten virhe tilata se stringeri kaiketi kiinasta. Kuukauden toimitus.

Yhden tein itse, mutta siitä tuli hieman rosoinen :)
Sitä käytän vain kotona. Youtubesta löytyy hyviä ohjeita puuhakkaimmille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom