Vaatteita netistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RJDIO
  • Aloitettu Aloitettu
Pitkään pitänyt ostaa uudet kengät, Bugattin kenkiä lähinnä katsellut mutta on niin suppea valikoima ollut että.... Vuosi sitten testailin yhtiä Bugattin nahkasia kävelykenkiä Latviassa, en raaskinut ostaa. Mutta nyt Zalandoa selaillessani -50% niin pitihän ne tilata. On kyllä hyvät, mutta mitkä vasta hyvät on jalassa niin Riekerin kengät! Jos jollain myös leveälestinen jalka niin kannattaa testailla noita Riekereitä.

19047192_10155625934597590_985375879_o.jpg

Katoin vasta äsken niin oli ihan aitoa nahkaakin.
20170609_182432.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se on hyvä että kengät on käypäset, itse en niitä kyllä netistä uskalla tilata juurikin sopivuuden takia. Paljoo ei tarvia kenkä hiertää kun käyttämättä jää, sama en aurinkolaseja tilaisi...

Se on hyvä että kengät on käypäset, itse en niitä kyllä netistä uskalla tilata juurikin sopivuuden takia. Paljoo ei tarvia kenkä hiertää kun käyttämättä jää, sama en aurinkolaseja tilaisi...

Toi Zalandon systeemi toimii noiden kanssa aika hyvin. Muija tilaillut paljon sieltä niin tilailee yleensä parit eri koot ja palauttaa mitkä eivät sovi :D Ilmaista kun on.

Aurinkolasitkin tulossa eyerimiltä :D

Tilannut zalandolta juoksu kengät ja tennarit kumpikin kävi jalkaan ja muutenkin hyvää tuuria ollut netistä ostettujen kenkien kanssa ettei ole ikinä hiertänyt eikä ikäviä rakkoja ole tullut mies muistiin.

Mutta kuulemma kenkiä ei kannattaisi pelkän koon perusteella ostaa.

Arskoissa homma onkin eri, tuntuu että jopa kivijalka myymälästä vaikea löytää sopivia ml. ulkonäöllisesti sopivat, pilotit hommasin joskus netistä mutta pää vaikutti pieneltä ne päässä.

cheap-eyeglasses-2.jpg

ihan aitoa nahkaakin.
Tämä on sitten sellainen pikku jekkuli tämä aitoa nahkaa.

Parkitsemisen lisäksi itse vuodat eroavat huomattavasti, ja valmistajat yleisesti huijaavat materiaaleihin perehtymätöntä asiakasta. Tässä kohdin “genuine leather-” ja “aitoa nahkaa-“merkinnät astuvat näyttämölle. Nahka on nahkaa, kyllä, mutta kaikki nahka ei ole ostamisen arvoista. Surkeinta laatua on pinnoitettu nahka (eng. corrected grain leather), jonka pinta on hiottu epätasaisuuden peittämiseksi ja tämän jälkeen päällystetty ohuella muovikerroksella, joka saa aikaan luonnottoman kiillon. Nämä vuodat ovat peräisin vanhoista tai vahingoittuneista eläimistä, ja kemiallinen käsittely peittää nahkan virheet. Täksi materiaaliksi päätyvät kaikki vuodat, joiden pinta tai ikä ei kelpaa laadukkaampien nahkojen valmistukseen. Pinnoitetun nahkan tunnistaa korkeasta kiillosta, muovisesta ilmeestä ja pistävästä hajusta. Karvatuppia ei voi erottaa, sillä ne on hiottu piiloon. Taipuessa tämä materiaali muodostaa vahvoja ryppyjä, joista ei voi päästä eroon hoitoaineilla. Ajan ja kulun myötä rypyt vain syvenevät, kunnes nahka murtuu.

Enemmän nahkoista: http://www.keikari.com/blogi/laatunahkan-tunnistaminen/

Ei nyt sentäs genuiinin nahkaa ole, niinkuin eräs ystäväni kehui lompakon materiaalin olevan :D

Sportdirectistä hyviä ja huonoja kokemuksia. Tilauksia takana 4. yhdessä niistä oli vain 2 kengät. Toista kappaletta ei ollut vaikka sen sai tilattua ja maksettua, lähettivät sitten yhdet töppöset ja kalliit postit tuli päälle. Kenkien hinnan hyvittivät mutta eivät mitään postimaksuja uutta tilausta puuttuneita kenkiä varten.

Ei siis kannata mitään pikkutilauksia tuonne tehdä.

Sportdirectistä hyviä ja huonoja kokemuksia. Tilauksia takana 4. yhdessä niistä oli vain 2 kengät. Toista kappaletta ei ollut vaikka sen sai tilattua ja maksettua, lähettivät sitten yhdet töppöset ja kalliit postit tuli päälle. Kenkien hinnan hyvittivät mutta eivät mitään postimaksuja uutta tilausta puuttuneita kenkiä varten.

Ei siis kannata mitään pikkutilauksia tuonne tehdä.
Itellä ei oo kyllä koskaan mitään ongelmia vaikka +20 tilausta tullut tehtyä, sekä pieniä että isoja tilauksia. Eikä oo kellään kaverillakaan koskaan ollu mitään pahaa sanottavaa.

Joten kyllä kannattaa tehdä pieniäkin tilauksia jos haluaa suht. laadukasta kangasta halpaan hintaan

Itellä ei oo kyllä koskaan mitään ongelmia vaikka +20 tilausta tullut tehtyä, sekä pieniä että isoja tilauksia. Eikä oo kellään kaverillakaan koskaan ollu mitään pahaa sanottavaa.

Joten kyllä kannattaa tehdä pieniäkin tilauksia jos haluaa suht. laadukasta kangasta halpaan hintaan
No riski on olemassa että jos tilaat kengät ja 2e juomapullon niin saat pelkän juomapullon mistä maksat kalliit postikulut. Sulla on ollut hyvää tuuria

No riski on olemassa että jos tilaat kengät ja 2e juomapullon niin saat pelkän juomapullon mistä maksat kalliit postikulut. Sulla on ollut hyvää tuuria
Niin sulle on kerran näin sattunut?
Mäkin sain kerran k-marketista väärin vaihtorahaa niin se riski on olemassa että sä saat k-marketista 3e takas 4e sijaan :rolleyes:

Niin sulle on kerran näin sattunut?
Mäkin sain kerran k-marketista väärin vaihtorahaa niin se riski on olemassa että sä saat k-marketista 3e takas 4e sijaan :rolleyes:
Miksi hakemalla haet jotain vänkäämistä tästä? Tuossa minun tilanteessa asiaa ei voi korjata mitenkään vaan paskat on ns. housussa ihan sama mitä itse teet. Vaihtorahan saa oikeaksi kun tarkistaa sen kuitista ja saadusta rahan määrästä.

Mielestäni ihan aiheellinen huomautus kun liike omatoimisesti poistaa tilauksen tuotteita väärien varastosaldojen takia ilman postikulujen hyvittämistä

Miksi hakemalla haet jotain vänkäämistä tästä? Tuossa minun tilanteessa asiaa ei voi korjata mitenkään vaan paskat on ns. housussa ihan sama mitä itse teet. Vaihtorahan saa oikeaksi kun tarkistaa sen kuitista ja saadusta rahan määrästä.

Mielestäni ihan aiheellinen huomautus kun liike omatoimisesti poistaa tilauksen tuotteita väärien varastosaldojen takia ilman postikulujen hyvittämistä
No jos yhden virheen vaan tekevät niin heti ruetaan huutelemaan "ei kannata pikkutilauksia tehdä", kai nyt nekin vittu virheitä joskus tekee?

No tää nyt oli tämmöinen kärpäsestä härkänen

No jos yhden virheen vaan tekevät niin heti ruetaan huutelemaan "ei kannata pikkutilauksia tehdä", kai nyt nekin vittu virheitä joskus tekee?

No tää nyt oli tämmöinen kärpäsestä härkänen
Eivät ole virhettä korjanneet uuden tilauksen postimaksun korvauksen muodossa vaikka pyysin, näin on muissa nettikaupoissa toimittu. Huonoa asiakaspalvelua joka itselläni tarkoittaa pienten tilausten poisjättöä

Tilaan kyllä silti jatkossakin hintatason takia mutta vain siinä tapauksessa että kalleimman tuotteen poisto ei tee ostoksesta ei-kannattavaa

Nyt tuli lasitkin, jee... Jumankauta katoin tilauksen jälkeen ettei ollut Polarisoidut vaikka piti nimenomaan tilata Polarit, ihmettelinkin kun oli halvat 132e...

Lasit tuli ja aloin ihmettelemään että näkee hyvin, niin sangoissa luki Polarized ja linssissä "P". Testasin tietokoneen näytöllä ja olihan ne sittenkin, onni onnettomuudessa!
Ray_B.jpg

Polarisoidut kyllä ehdottomasti, jos haluaa maksimaalisen hyödyn järvelle tai vaikka märälle tielle heijastumia poistaan.

Bugatin popot saakoon virallisen VMP-palkintoni. Näillä talsittu muutama kuukausi:

bugatti.jpg

Niin, taitaa olla vähän kuin työkaluissa. Että joku lafka valmistaa lisenssillä vaan paskaa. Ei sen kummempaa.

Sama se on joka hommassa. Vaikka kelloissakin. Vaatebrändeiltä löytyy kelloja jotka näyttää kai ajan, mutta kuluu, naarmuuntuu ym ym muuta, mitä kellon pitäisi kestää.

Niin, taitaa olla vähän kuin työkaluissa. Että joku lafka valmistaa lisenssillä vaan paskaa. Ei sen kummempaa.

Sama se on joka hommassa. Vaikka kelloissakin. Vaatebrändeiltä löytyy kelloja jotka näyttää kai ajan, mutta kuluu, naarmuuntuu ym ym muuta, mitä kellon pitäisi kestää.

Vaatemerkkien kellojen koneistot on verrattavissa kindermunien kelloihin muutenkin :D

Laardi sanoi:
Bugatin popot saakoon virallisen VMP-palkintoni. Näillä talsittu muutama kuukausi:
Täydellisen samaa mieltä Bugatin kengistä. Ostin yhden parin, kun olivat niin hyvät jalkaan ja sain melko halvalla Saksasta. Käytin 4 kk, jonka aikana nahka meni ihan järkyttävään kuntoon. Näyttivät ihan hiekkapuhalletuilta. Olin vielä pariin otteeseen suihkuttanut suoja-ainetta.

su- sanoi:

Mulle on käynyt samalla tavalla. Sportsdirectillä ei ilmeisesti varastosaldot ja webbisivujen saatavuus korreloi kovin hyvin keskenään. Olen neljä kertaa tilannut tuolta ja kerran tiputtivat tilauksesta ihan itsekseen yhden tuotteen. Hyvittivät suoraan poistetun tuotteen, mutta olihan se vähän kettumaista ettei edes ilmoitettu asiasta. Toisella kerralla tilaus jäi jumiin viikoksi ilman mitään lisäilmoitusta ja kun otin yhteyttä niin sanoivat, että tuotteita puuttuu. Eli vähän ihme toimintaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom