Vaatteita netistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RJDIO
  • Aloitettu Aloitettu
Täytyy varmaan pitää Bugattit pyhäkenkinä sitten... Onko jotain samantyylisiä paremmalla laadulla vinkata?

Riekerit on järjestään kaikki hyviä omaan jalkaan, samoin jotku Clarks:n kengät ihan jees.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hienosti muotoiltu. Aivan samaa mieltä. :D

Näkee niistä ajan, mutta ei kai kukaan nykyaikana kelloa osta aikaa näyttämään.
Mulla on joku ~40 euron halpiskello ja kyllä mä siitä vähän väliä aikaa katon :woot:
Helpompihan se on ranteesta tsekata kun rueta taskusta kännykkää kaivamaan vaikka kirkkaalla kelillä ja virransäästötila päällä koittaa tihrustaa

Lotossa kun voitan niin ostan Rolexin mut muuten pärjää vallan mainiosti halpiskelloilla, toikin ollu 2v joka päivä ranteessa ja vaan kerran tarttenu jousitappi vaihtaa

Mihin Sportsdirect toimittaa paketit? Viimeks toi himaan mut nyt laitoin vahingossa väärän numeron ja seurannan mukaan se on nyt viety johonkin mut ei ole ainakaan mitään sähköpostia tai kirjettä tullu et tietäis mistä sen vois noutaa? Toimittaako ne sit ihan postiin vai esim UPS tai DHL luovutuspisteeseen?

Mihin Sportsdirect toimittaa paketit? Viimeks toi himaan mut nyt laitoin vahingossa väärän numeron ja seurannan mukaan se on nyt viety johonkin mut ei ole ainakaan mitään sähköpostia tai kirjettä tullu et tietäis mistä sen vois noutaa? Toimittaako ne sit ihan postiin vai esim UPS tai DHL luovutuspisteeseen?
Mulla on tullut muistaakseni ihan postiin kaikki paketit.

En juuri vaatteita tilaa netistä, muuta kamaa kylläkin ja katson ensin LightInTheBoxin sivut. Tosin niiltä olen tilannut vähän treenivaatteita, ihan ok. Se firma maksaa takaisin tullimaksut sentilleen kunhan vaan ottaa kuvan kuitista ja laittaa niille. Hyvä kilpailumuoto vrt. joihinkin muihin nettikauppoihin.
Tiekamera ollut toimiva, pikkulikalle ostin vilkkuvalolenkkarit (semmoiset discovalot kiertää hopean värisiä lenkkareita, kakaroitten muotijuttuja just nyt), vuodevaatteet tilaan sieltä ja ne on todella hyvää laatua ja edullisia toimituskuluineenkin.

mihis noi sportsdirectin paketit nykyään toimitetaa? ois tollanen tulossa ja viimeks joskus 4 vuot sit ne toi sen kotiovelle
Sillä kalliimmalla toimituksella on tullu pari päivää ennen tekstarikysely että mihin ja milloin haluaa paketin.

Ja kk sitten tilasin halvemmalla toimituksella niin yks päivä tuli vaan tekstari että paketti on noudettavissa postista. Kai ne on sitä tarjonnut kotiovellekin mutta eivät mitään ilmoittaneet.

Pari vuotta aiemmin tuolla halvemmallakin toimituksella kuski soitti ja kysyi että olenko kotona ja voiko jättää paketin oven taakse

Vähän katsellut takkia välille nolla ja miinus kymmenen pakkasastetta. Kaikki vain jotain typeriä muodimukaisia Keski-Euroopan ilmastoon sopivia. Tai rumia.

Vaateita netistä haulla törmäsin googlen kautta missä suositeltiin veljekset Keskisen "pyllyhousuja". Ainut miinus näissä nykäsfarkuissa on tämä jumalattoman korkea lantio-osuus. Jos pukinkonttiin tilaisi. Onko kokemuksia?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom