Vaatteita netistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RJDIO
  • Aloitettu Aloitettu
Onkos Zoovillagesta tilanneita? Sujunut toimitukset ja palautukset ongelmitta?
Kukaan tilannut Zalandosta mitään? Kuinka pitkät toimitukset?
Molemmista tuotteet parissa päivässä perillä. Zalandolla saattaa mennä vähän kauemmin kun lähettävät Matkahuollolla.

Palautuksista näihin putiikkeihin en tiedä, mutta Brandos.fi käytti ainakin vielä pari vuotta sitten Matkahuoltoa enkä koskaan saanut rahoja takaisin palauttamastani kenkäparista prkl.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Zoovillagesta tilasin Henri Lloydin paitoja ja muutamassa päivässä kotiovella.

Onko kukaan tilannut ikinä Dresslily.com:ista mitään? Kovasti omassa Facebookissa tuppaavat mainostamaan ja näyttäisi olevan omaan silmään pirun hienoja vaatteita ja vielä todella halvalla! Käyttökokemuksia ei pahemmin löytynyt googlaamalla, joku Suomi24 foorumin keskustelu, jossa luki että vaatteiden saapumisessa menisi 1-3kk, mikä kuulostaa melko radikaalilta :eek:

Tämän ketjun innoittamana tein ensimmäisen tilauksen Sportsdirectille. Hinnat ovat kyllä kohdillaan.

Jep, homma toimi oikein hyvin. Postin kaveri oli yrittänyt toimittaa päivällä pakettia, joten
paketti piti noutaa myöhemmin lähipostista. Valtaosa vaatteista sopi, mutta pari vaatetta
oli astetta naftimpia. Palautukset pitää tehdä omaan piikkiin, joten pitää vähän miettiä
onko järkeä laittaa tavaraa takaisin päin.

Muuten homma pelaa ja vaatteet vaikuttavat oikein hyviltä, joten jatkossakin
näillä hinnoilla tilaan tuolta tuotteita.

Täällä varmaa on isompaaki jengiä, mistä v**sta vaatteita..
En oo mikään kovin iso, en varsinkaa mikää bodari. Ongelma on se, et oon levee ja "lyhyt". tällöänen 177cm ja 100kg. Vähä on keskivartalookin, mutta on toi vyötärö sentään vielä +20cm rintaa kaposempi. Ei jaksais aina kulkee t-paidassa ja huppareilla.
rinta 132cm, käsivarsi 44cm ja on vähä hartiaakin. vyötäro jossai 110 nurkilla. joku XXL kokonen paita voi olla hyvä hartoista, mutta menee sitten pituudeltaan mekko luokkaan monesti.. ihme mikkihiiri mitotuksia tua kaupoissa :)
Jonku puvun kanssa ei ongelmaa ku aina sen liian pituuden voi housuun tunkee, mut jos haluis vähä rennommin mut silti siistimmin pukeutua niin....

no jos jollai on vinkkiä niin saa heittää, muuten tarvinnee alkaa suunnittelee paitojen mittatilausta jostai..

On kyllä nopee toimitus sportsdirectillä. Tiistaina iltana laitoin tilauksen, ja äsken toi lähetti paketin ovelle. Tulee nopeemmin kuin kotimaan tilaukset :D

Vanhan nostelua, mutta onko tietoa, että toimittaako Sportsdirect vieläkään Everlastia Suomeen?

E: Kysyn siis siksi, kun guuglettelemalla löysin jonkun tyttösen blogin, jossa mainitsi v.2015 tilanneensa ja ilmeisesti saaneensa Everlastia sieltä Suomeen saakka.

Vanhan nostelua, mutta onko tietoa, että toimittaako Sportsdirect vieläkään Everlastia Suomeen?

E: Kysyn siis siksi, kun guuglettelemalla löysin jonkun tyttösen blogin, jossa mainitsi v.2015 tilanneensa ja ilmeisesti saaneensa Everlastia sieltä Suomeen saakka.
UK :sta saa ilmaisiksi esim. merikonttiosoitteen jonne voi tilata joka toimittaa suomeen. Itse tilannut näin everlastia.

Mä tilasin kyllä alkuvuodesta parit Everlastin housut sieltä

Olisi aika tilata taas muutama pari uusia kenkiä. Aikaisemmin ostanut adidaksen kaupasta suoraan, tällä hetkellä vähän huono valikoima. Suosituksia mistä lähtis etsimään, mielellään EU:n sisäinen kauppa? Pitäis olla 49-49.5 kokoa.

Olisi aika tilata taas muutama pari uusia kenkiä. Aikaisemmin ostanut adidaksen kaupasta suoraan, tällä hetkellä vähän huono valikoima. Suosituksia mistä lähtis etsimään, mielellään EU:n sisäinen kauppa? Pitäis olla 49-49.5 kokoa.
Zalando ekana tulee mieleen. Kattava valikoima tuotteissa ja koissa!

Täällä varmaa on isompaaki jengiä, mistä v**sta vaatteita..
En oo mikään kovin iso, en varsinkaa mikää bodari. Ongelma on se, et oon levee ja "lyhyt". tällöänen 177cm ja 100kg. Vähä on keskivartalookin, mutta on toi vyötärö sentään vielä +20cm rintaa kaposempi. Ei jaksais aina kulkee t-paidassa ja huppareilla.
rinta 132cm, käsivarsi 44cm ja on vähä hartiaakin. vyötäro jossai 110 nurkilla. joku XXL kokonen paita voi olla hyvä hartoista, mutta menee sitten pituudeltaan mekko luokkaan monesti.. ihme mikkihiiri mitotuksia tua kaupoissa :)
Jonku puvun kanssa ei ongelmaa ku aina sen liian pituuden voi housuun tunkee, mut jos haluis vähä rennommin mut silti siistimmin pukeutua niin....

no jos jollai on vinkkiä niin saa heittää, muuten tarvinnee alkaa suunnittelee paitojen mittatilausta jostai..

Sama ongelma, en ole millään mittapuulla bodari, mut nykyään vaatteet tehdään porukalle, joka mahtuu kulkemaan ovesta saranapuolelta sisään. Oon nyt tilannu 2 eri bombertakkia ja lähettänyt takasin, kun ei vaan sovi. Mitat on 169cm ja 83kg vatsapalikat vähän erottuu, et ei mikään möhömaha . Yleensä käytän M kokoa, nyt tilannut ällää, mut silti pieniä, hartiat ja kädet puristaa. Ihmeellisen mallisia nykyvaatteet.

Mä tilasin kyllä alkuvuodesta parit Everlastin housut sieltä

Tuo on aivan totta. Viimeksi kun itse tilasin kaaaauan sitten, ei pääsyt maksamaan saakka jos Everlastia oli korissa.. Nykyään on toisin. Juuri tuli paketti haettua postista joka sisälsi mm. Everlastin tuotteita. Eli niitä saa tuolta nykyään Suomeen.

Sama ongelma, en ole millään mittapuulla bodari, mut nykyään vaatteet tehdään porukalle, joka mahtuu kulkemaan ovesta saranapuolelta sisään. Oon nyt tilannu 2 eri bombertakkia ja lähettänyt takasin, kun ei vaan sovi. Mitat on 169cm ja 83kg vatsapalikat vähän erottuu, et ei mikään möhömaha . Yleensä käytän M kokoa, nyt tilannut ällää, mut silti pieniä, hartiat ja kädet puristaa. Ihmeellisen mallisia nykyvaatteet.

Riippuu hyvin pitkälti valmistajasta itse käytän useinmiten L koon paitoja mutta joidenkin osalta nuo ovat hemmetin kireitä tai väljiä. Ja jos kiinasta ostaa niin koko standardi voi olla mitä on.

Mutta joissakin kaupoissa on hyvin ilmoitettu että onko vaate väljä vai kannattaako ostaa kokoa isompana. Aliexpressistä löysin halpoja kledjuja, mutta ainoa mikä herättää kyssärin on niitten koko ja kuinka hyvin täsmää, tuurikauppaa pikemmin.

http://fi.sportsdirect.com/
Tuolta oon tilannu jotain varsin hyvään hintaan, Englannista, ei tullut tuosta liikkestä isoja postikuluja eikä tietenkään tullimaksuja.Siellä on hyvään hintaan paljon urheiluvaatteita, katoin että oli esim. se keltainen UA huppari mikä oli Hulkilla yhessä videossa jotain 30 euroa.Yks harvoja liikkeitä mitä oon löytäny mistä kannattaa tilata jos haluaa säästää on tämä.Tietysti vaatteiden kanssa on aina vähän ongelmallista jos ei sovita, mutta jos vaikka tietää oikean koon niin tuolta sen saa halvemmalla kuin täältä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom