Missukka sanoi:muut mitat mulla on 90-55-85 mutta en mielestäni ole kovin laiha, lähinnä normaalikokoinen, hieman ehkä löysä.
Mä taidan sittenkin olla jokinorsu!
106-80-105
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missukka sanoi:muut mitat mulla on 90-55-85 mutta en mielestäni ole kovin laiha, lähinnä normaalikokoinen, hieman ehkä löysä.
Gillyanne sanoi:Missäpäin, Estel, asut? Jos pääkaupunkiseudulla, niin ainakin Stadium mainostaa, että "valitse vapaasti mieleisesi ylä- ja alaosa" tjsp. Voipi olla, että puhun läpiä päähäni, mutta mielestäni tuo tarkoittaa sitä, että ne voisivat olla eri kokoisetkin... älkää lyökö (kovin kovaa ainakaan), jos puhun höpöjä :D
Itse asiassa minunkin pitäisi ostaa uudet uikkarit... äääks...
BettyBlu sanoi:Hei Vilma-liina mistä tollanen taulukko löytyy?
Kiitos.
Tiukkis sanoi:Hehkutan tänne kun johonkin on pakko hehkuttaa.
Wau! Hehkuta vaan! Tuosta vasta haaveilen, mä olen sellainen luisuhartia, että varmaan meidän kolmevee neidinkin vaatteet olis mulle hartioista löysiä... Joten ihaillen suhtaudun tuohon!Tiukkis sanoi:Hehkutan tänne kun johonkin on pakko hehkuttaa. Vaatteeni ovat jääneet pieniksi hartioista
Tästä samasta aiheesta on täällä aika moni muukin avautunut. Mutta totuushan on se, ettei niitä vaatteita todellakaan tehdä punttimimmin mittojen mukaisiksi. Ihannevartalokin taitaa nykyisellään olla enempi sellainen laiha lihakseton, sellaiselle vaatteet varmaan sopivatkin (vaikkakin tälläisen täysin potailuun hurahtaneen onkin vaikea käsittää, kuinka kukaan haluaisi näyttää aliravitulta kukkakepiltä, mutta ilmeisimmin moni haluaa)Hippu sanoi:Siis voihan V***%#&*!!!
Kävin taas viikonloppuna pitkästä aikaa vaateostoksilla ja ette usko mutta paloi käämit. Vaikka kaiken järjen mukaan tällanen paljon liikkuvan ihmisen kroppa pitäis olla ns. "ihanne"...
Lilith sanoi:Tästä samasta aiheesta on täällä aika moni muukin avautunut. Mutta totuushan on se, ettei niitä vaatteita todellakaan tehdä punttimimmin mittojen mukaisiksi. Ihannevartalokin taitaa nykyisellään olla enempi sellainen laiha lihakseton, sellaiselle vaatteet varmaan sopivatkin (vaikkakin tälläisen täysin potailuun hurahtaneen onkin vaikea käsittää, kuinka kukaan haluaisi näyttää aliravitulta kukkakepiltä, mutta ilmeisimmin moni haluaa)
Itse olen pieni, pyöreä ja fanaattinen punttailija ja inhoan housujen ostamista. Lahkeet toki saan helposti lyhennettyä, mutta kun mallit on vaan suunniteltu ohuemmat reidet ja pienemmän persuksen omaaville, joten päälle mahtuvissa farkuissa lötköttää vyötäisillä se puoli metriä ylimääräistä.
Voin vaan kuvitella, miten hankalaa oikeasti lihaksikkaitten on löytää nättejä vaatteita.
Mut älä masennu, kyllä hyvänmallisiakin vaatteita tulee aina välillä vastaan. Ja ryhdikäs urheilullisen ihmisen kroppa näyttää todella hyvältä, mitä siitä vaikka sopivia vaatteita saakin "vähän" etsiskellä.
Hyzenthlay sanoi:Joo, noinhan se menee. Suuri osa ihmisistä on ylipainoisia ja vaatteet suunnitellaan niitä silmälläpitäen. Sitten kun esim. helsingistä löytyy pari kauppaa jossa on myös pienenpiä kokoja (tai no, sellaisia, että koko 34 ei ole jokinorsulle suunniteltu :D), niin joku trendin toimittaja päättää tehdä jutun, jossa valitetaan kuinka ei enää mahduta nykyään koon 38 vaatteisiin :curs: (tjeu: pari kuukautta vanha trendi, en nyt muista mikä).
Punttimimmien pitäisi selvästikin kehittää joku oma vaatekauppa. Vaatteita, joissa olisi käsille tarpeeksi tilaa ja vyötäröllä riittävän vähän kangasta