Tikrun vaatteet
Helpottavaa huomata etten oo vaateongelmieni kanssa yksin. Housuongelmani helpottui tuossa reilu vuosi sitten kun "löysin" miesten housut, niissä ei reidet eikä peppu ahdistu ;) , ja vaikka mallit on usein mukavan rentoja, niin vyötärölle ei jää sitä 15cm tyhjää :D
Naisten housuista oon samaa mieltä, et ne on suunniteltu ruikkujalkaisille, ja perseettömille/lantiottomille anorektikoille, joilla on kuitenkin paksu vyötärö...tai ainakin usein tuntuu tältä. :jahas: Eli niiden kanssa mulla on yhtä tuskaa, ellei sit satu olemaan strechiä.
Koot, no ne nyt vaihtelee, miesten koissa sitä pienintä yleensä ja naisten koissa malllista riippuen yläosat 38-42/S-L ja alaosissa 38-40/M-L. Väreistä käytän usein mustaa, valkoista, punaista, beigeä, ruskeaa ja armeijanvihreää. Tyyli on duunissa ja vapaa-ajalla usein rennon sporttista, ja juhliin/baariin ym. repäisen sit korkeat korot ja jotain naisllista/sexyä päälle, riippuen tilanteesta. Minihameet on kivoja ;)
Ja tähän ulkomuoto keskusteluun osallistun sen verran et mieluummin naisellinen, lihaksikas ja terve kroppa kuin anorektisen laiha :D Ja mä ainakin diggaan siitä et multa löytyy peppua, kunhan se on kiinteä, se korostaa tosiaan vyötärön kapeutta=naisellisempi kokonaisuus. Hartioita sais tulla vielä lisää ja selkä levitä. Niin, ja jos joku mies ei tykkää mun ulkomuodosta, niin mä aina sanon ettei tartte sit katella, et etsi jostain muualta se lantioton, perseetön, silari teiniprinsessa. ;) Älkääkä sitten vetäkö herneitä luontaisesti isorintaiset ja pienipeppuiset punttimimmit, koska tarkoitan niitä wannabe-beibejä... Mun mielestä aitous on tärkeää ja se et jokainen pystyisi hyväksymään itsensä ja rakastamaan kroppaansa, oli se sit minkä muotoinen tahansa