Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
VelttoV sanoi:Täällä on tuhannen kertaa kysytty mitä syödä töissä, tai koulussa, kun kaikki eivät ymmärrä sheikkereiden perään ja tonnikalan vääntäminen tuntuu friikiltä. Rahkat ei säily jne...
Kauhanen sanoi:mitä ne pojat piilottelee juomiaan...me vedetään kaikkee mössöö tunnilla ja kukaa sano mitään..!!
Korpinurmi sanoi:Mahtavan välipalan saa kun ottaa sheikkerin esille ja latoo sinne maitorahkapurkin, mansikka/vadelmakeittoo ja pari desii maitoo, ja ai että on hyvää! proteiinipitoisuus lähentelee 40g!
Nick sanoi:Kateus, tuo perus suomalainen ominaisuus. Mitä vähemmän kiinnittää huomiota kommentteihin/kommentoihin, sitä paremmin saa olla rauhassa. Tuskimpa jaksavat kauaa "seinille" puhua...
TomBombadil sanoi:Mielenkiintoinen threadi kyllä, mutta minäpä koetan siirtää keskustelun takaisin alkuperäiseen... Itselläni on huonosti varusteita ja tavaraa himassa seuraavan kokeilemiseen, eli jos joku viitsisi tehdä testin:
- Vaniljajäätelöä
- Erittäin pieni määrä öljyä (jos on massakausi menossa ehkä tl tai pari)
- Heraproteiinia
- Kaakaota tai mansikoita tai muussattua banaania jne. (melkein mikä vaan käy)
- Maitoa siinä suhteessa että tulee sopivaa pirtelön oloista scheissea
Eli siinä periaattessa pirtelö köksän kirjasta (ulkomuistista itseasiassa joten saatan joutua vähän korjailemaan) jossa on ainekset vaihdettu bodaireille sopivammiksi. Jos joku siis raaskisi kokeilla... ;) ...
No eipäs oo asia ihan näinkään. Meinaan vaikka opiskelija olenkin, niin en mä silti viitsi mitenkään estoitta kiskoo jotain tunaa koulun käytävillä. Se on ihan yks ja sama, että työskenteletkö sä niiden ihmisten kanssa jotka näkee, vittuilut ja epäilyt/kyselyt tulee kuitenkin. Ja mulla ei oo kiinnostusta selittää kaikille, että mitä mä millonkin vetelen ja minkä takia.Timba79 sanoi:Hyvä Jakob, asiaa joka rivi! Kyllä sitä on alta 20 kymppisenä helppo sanoa vaikka mitä kun ei ole työyhteisöitä vielä nähnyt. Koulussa voi todellakin haistattaa ne vitut ja vittuilla muutenkin mielin määrin, mutta duunissa se tie ei kovin pitkälle johda. Ja meilläkin no täällä 50 muuta duunaria joista vähintään puolet kattoo kunnolla kieroon jos sheikkeri kädessä painaa menemään.
letku sanoi:Eihän siinä muuten mitään, mutta tuli jo kaverit sanomaan, että porukka on alkanut puhumaan, että roinaan. Pienessä kylässä kun asun, niin se huhu leviää kaikkien korviin.
rantapantteri sanoi:Eli tarinan pointti oli, että ei se opiskelupaikassakaan ittensä nolaaminen oo yhtään helpompaa ku töissä. Vaikkakin mulla työkokemus kesätöitä lukuunottamatta uupuu...
rantapantteri sanoi:No eipäs oo asia ihan näinkään. Meinaan vaikka opiskelija olenkin, niin en mä silti viitsi mitenkään estoitta kiskoo jotain tunaa koulun käytävillä. Se on ihan yks ja sama, että työskenteletkö sä niiden ihmisten kanssa jotka näkee, vittuilut ja epäilyt/kyselyt tulee kuitenkin. Ja mulla ei oo kiinnostusta selittää kaikille, että mitä mä millonkin vetelen ja minkä takia.
Eli tarinan pointti oli, että ei se opiskelupaikassakaan ittensä nolaaminen oo yhtään helpompaa ku töissä. Vaikkakin mulla työkokemus kesätöitä lukuunottamatta uupuu...