Välipaloja joita kehtaa syödä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja VelttoV
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mahtavan välipalan saa kun ottaa sheikkerin esille ja latoo sinne maitorahkapurkin, mansikka/vadelmakeittoo ja pari desii maitoo, ja ai että on hyvää! proteiinipitoisuus lähentelee 40g!

VelttoV sanoi:
Täällä on tuhannen kertaa kysytty mitä syödä töissä, tai koulussa, kun kaikki eivät ymmärrä sheikkereiden perään ja tonnikalan vääntäminen tuntuu friikiltä. Rahkat ei säily jne...

Kauhanen sanoi:
mitä ne pojat piilottelee juomiaan...me vedetään kaikkee mössöö tunnilla ja kukaa sano mitään..!!

Korpinurmi sanoi:
Mahtavan välipalan saa kun ottaa sheikkerin esille ja latoo sinne maitorahkapurkin, mansikka/vadelmakeittoo ja pari desii maitoo, ja ai että on hyvää! proteiinipitoisuus lähentelee 40g!

Kyllä tässä on tätä samaa paskaa jauhettu koko thread. SYÖKÄÄ mitä tykkäätte älkää välittäkö muista... Aina asiat ei ole niin yksinkertaisia. Minä EN jaksa kuunnella niitä samoja älyttömyyksiä joka helvetin kerta. En jaksa kuunella sitä helvetin ihmettelyä ja selityksiä perunan ylivoimaisuudesta. Koulussa te voitte sanoa kavereille vaikka HAISTA V***U ja pistää poskeen vaikka kilon paskaa, mutta töissä joutuu noitten tahvojen kanssa tekemään yhteistyötä. Sitä kyräilyä ei yksikertaisesti jaksa. Jos, teillä ei ole muuta sanottavaa kuin edelliset niin jättäkää kirjoittamatta. KIITOS. :curs: :curs:

Minulla ei ole mitään tarvetta tuoda esille omia ruokailutottumuksia, koska siitä ei hyödy ketään. Suomalainen ajattelee tuon erilaisen ruokavalion juuri "esittelynä" ja itsensä "julkituomisena". Valehtelemaan en ryhdy, mutta jos kerran on vaihtoehtoja niin miksi en niitä käyttäisi?

Harvoin palaa hihat netissä, mutta kun thread on täynnä samaa paskaa ja muutama asiallinen vastaus, niin alkaa kyllä keittämään.

Hyvä Jakob, asiaa joka rivi! Kyllä sitä on alta 20 kymppisenä helppo sanoa vaikka mitä kun ei ole työyhteisöitä vielä nähnyt. Koulussa voi todellakin haistattaa ne vitut ja vittuilla muutenkin mielin määrin, mutta duunissa se tie ei kovin pitkälle johda. Ja meilläkin no täällä 50 muuta duunaria joista vähintään puolet kattoo kunnolla kieroon jos sheikkeri kädessä painaa menemään.

Siksi tämän threadin pistinkin pystyyn kun parin viikon välein joku kysyy, mitä sitä ottaisi mukaan, jottei tarttisi haistatella/selitellä/pitää mykkäkoulua.

Ranibown tonnikala-ateriasalaatit säilyvät hyvin ja proteiinia on hmm melkein riittävästi parin tunnin ruokailuvajeen täyttöön ja maistuvat hyviltä. Ja ovat kaupassakin ihan normaalilla hyllyllä =säilyy. Rasvat on kasvirasvaa ja proteiinit tulee tonnikalasta, pavuista, sekä pastassa olevasta vehnästä ja munanvalkuaisesta. Piimää/maitoa pari lasillista päälle työpaikan jääkaapista, niin käy ateriasta. :)

Nuo valmiit prostkudrinkit säilyy myös ja ovat hyviä ateriaansiirtimiä.

Niinpä, itse en edes viitsi yrittää kuskata mitään "bodiruokia" töihin, kun muutenkin saan kuulla päivittäin, että käytän hormooneita/anabolisia ym.

Jos esimerkiksi juon vettä, niin tulee heittoa että "sen siitä saa kun vetää nappeja, limakalvot kuivuu". Kun käyn kusella ja tulen takaisin niin jo kuuluu "Taasko se kävi piikittämässä itseään". Tätä tapahtuu siis päivästä toiseen. Nyttemmin olen hieman jo saanut olla rauhassa muutaman avautumisen jälkeen.

Kiva kun kuitataan monien vuosien työ todella asiantuntevalla kommentilla "Luuletko tosiaan, että me ollaan niin sinisilmäsiä, että uskotaan sun olevan natu? Monet on käyny salilla kymmeniä vuosia, eikä ne ole saanut tollasia lihaksia ilman hormoneita. Kyllä mustakin tulis tollainen jos alkaisin vetää nappeja."

Ja kaikkein koomisinta on, että olen huonommassa kunnossa tällä hetkellä kuin koskaan 3-4 vuoden sisällä ja en ole lähimainkaan samassa kunnossa kuin tämän palstan muutamat 14-16 vuotiaat vuoden treenillä..

Kateus, tuo perus suomalainen ominaisuus. Mitä vähemmän kiinnittää huomiota kommentteihin/kommentoihin, sitä paremmin saa olla rauhassa. Tuskimpa jaksavat kauaa "seinille" puhua...

Nick sanoi:
Kateus, tuo perus suomalainen ominaisuus. Mitä vähemmän kiinnittää huomiota kommentteihin/kommentoihin, sitä paremmin saa olla rauhassa. Tuskimpa jaksavat kauaa "seinille" puhua...

No kuuntelin 3 kk ja sitten aloin tekemään asialle jotain ja nykyään mua kohdellaan jo ihan siedettävästi. Eräs työntekijä aina välillä alkaa jo änkyttämään kun yrittää tulla puhumaan mulle.

Eihän siinä muuten mitään, mutta tuli jo kaverit sanomaan, että porukka on alkanut puhumaan, että roinaan. Pienessä kylässä kun asun, niin se huhu leviää kaikkien korviin.

Mielenkiintoinen threadi kyllä, mutta minäpä koetan siirtää keskustelun takaisin alkuperäiseen... Itselläni on huonosti varusteita ja tavaraa himassa seuraavan kokeilemiseen, eli jos joku viitsisi tehdä testin:

- Vaniljajäätelöä
- Erittäin pieni määrä öljyä (jos on massakausi menossa ehkä tl tai pari)
- Heraproteiinia
- Kaakaota tai mansikoita tai muussattua banaania jne. (melkein mikä vaan käy)
- Maitoa siinä suhteessa että tulee sopivaa pirtelön oloista scheissea

Eli siinä periaattessa pirtelö köksän kirjasta (ulkomuistista itseasiassa joten saatan joutua vähän korjailemaan) jossa on ainekset vaihdettu bodaireille sopivammiksi. Jos joku siis raaskisi kokeilla... ;) ...

TomBombadil sanoi:
Mielenkiintoinen threadi kyllä, mutta minäpä koetan siirtää keskustelun takaisin alkuperäiseen... Itselläni on huonosti varusteita ja tavaraa himassa seuraavan kokeilemiseen, eli jos joku viitsisi tehdä testin:

- Vaniljajäätelöä
- Erittäin pieni määrä öljyä (jos on massakausi menossa ehkä tl tai pari)
- Heraproteiinia
- Kaakaota tai mansikoita tai muussattua banaania jne. (melkein mikä vaan käy)
- Maitoa siinä suhteessa että tulee sopivaa pirtelön oloista scheissea

Eli siinä periaattessa pirtelö köksän kirjasta (ulkomuistista itseasiassa joten saatan joutua vähän korjailemaan) jossa on ainekset vaihdettu bodaireille sopivammiksi. Jos joku siis raaskisi kokeilla... ;) ...

Tuon vaniljajäätelön voi orvata purkilla maitorahkaa ja teelusikallisella vaniliinisokeria. Kuituja saat karviaisista ja hyvää makua mansikoista. Makeutukseen canderellia tai muuta makeutusainetta. Ja maitoa. Heraa voi lisätä jos haluaa.

Mutta alkuperäiseen aiheeseen tämä resepti ei oikein toimi.

Dammit! Taas tuli todistettua että olen uusi ravintopuolella ja että olen muutenkin vähän pässi :wall:. Mutta kai tota silti vois kokeilla vaikka se ei ihan pirtelönä toimikaan. Jos meillä joskus aineksia löytyy niin iskenpä kulhoon ja sauvasekoittimella surautan... :D... Ja ei toi kyllä ihan mikään sheikkeri juoma kouluun vietäväksi ole mutta voisihan sitäkin yrittää...

Timba79 sanoi:
Hyvä Jakob, asiaa joka rivi! Kyllä sitä on alta 20 kymppisenä helppo sanoa vaikka mitä kun ei ole työyhteisöitä vielä nähnyt. Koulussa voi todellakin haistattaa ne vitut ja vittuilla muutenkin mielin määrin, mutta duunissa se tie ei kovin pitkälle johda. Ja meilläkin no täällä 50 muuta duunaria joista vähintään puolet kattoo kunnolla kieroon jos sheikkeri kädessä painaa menemään.
No eipäs oo asia ihan näinkään. Meinaan vaikka opiskelija olenkin, niin en mä silti viitsi mitenkään estoitta kiskoo jotain tunaa koulun käytävillä. Se on ihan yks ja sama, että työskenteletkö sä niiden ihmisten kanssa jotka näkee, vittuilut ja epäilyt/kyselyt tulee kuitenkin. Ja mulla ei oo kiinnostusta selittää kaikille, että mitä mä millonkin vetelen ja minkä takia.

Eli tarinan pointti oli, että ei se opiskelupaikassakaan ittensä nolaaminen oo yhtään helpompaa ku töissä. Vaikkakin mulla työkokemus kesätöitä lukuunottamatta uupuu...

Nyt joku tosimies saa tulla mulle taas kertomaan, kuinka hän vetää broilerin koipensa vaikka missä. :david:

Edit: Jakobin teksti kylläkin töyttä asiaa! :thumbs:

Edit2: Mun fast sheikkeri makso 4,20e, mutta ei pidä unohtaa, että pakkissheikkerit on jo kohta tulossa myyntiin!

letku sanoi:
Eihän siinä muuten mitään, mutta tuli jo kaverit sanomaan, että porukka on alkanut puhumaan, että roinaan. Pienessä kylässä kun asun, niin se huhu leviää kaikkien korviin.

Toi on kyllä niin totta, että pienessä kylässä on pienet piirit ja vitun adasmielistä porukkaa, ihmiset kyttää toisiaan, puuttuu toisten asioihin ja pienistäkin asioista tulee suurempia mitä ne todellisuudessa ovat.

rantapantteri sanoi:
Eli tarinan pointti oli, että ei se opiskelupaikassakaan ittensä nolaaminen oo yhtään helpompaa ku töissä. Vaikkakin mulla työkokemus kesätöitä lukuunottamatta uupuu...

Pointin ymmärsin, eikä todellakaan ollut tarkoitus vähätellä yhtään opiskelijan itsensä nolaamista. Lähinnä yhdyin Jakobin kommenttiin siitä, että aina riittää sun ikäsiä TOSIMIEHIÄ jotka syö vaikka mitä ja missä ja haistattaa pitkän kaikille kyttääjille.

Mutta se koulu kestää yleensä 1-4 vuotta ja sittten sieltlä suunnitestetaan johonkin toiseen kouluun tai duuniin, mutta moni on samassa duunipaikassa todella pitkäänkin, jopa koko duuniuransa. Siellä pitää vaan vähän tarkemmin vielä katsella mitä tekee. Ei tarvitse olla kun yksi pomo joka on bodailun ehdotin vastustaja ja sanon hormooni kuullessaan leimaa sut lopullisesti, kokeilkaapa siinä sitten tehdä duunia. Kokemusta ei tästä onneksi ole ja toivottavasti ei edes tule.

Ne on näitä kaikkimikänäyttääepäilyttävältäonhormoneja-jätkiä... vituttaa muakin... :( ... ajattelin just että aloittais koulussa veteleen sheikkerista tavaraa nassuun... meillä on niin paljon lätkänpelaajia joiden joukkueen puolesta tarjotaan protskuja, kreatiinia jne. ettei se hirveesti kummastuta... vähän joku varmaan vittuilee ja ihmettelee... ja mä ymmärrän noi työ vs. opiskelu jutut... itse just olin 2 viikkoo työharjoittelussa (TET) Nokialla, enkä vois kuvitella että olisin töissä jos pomo inhois mua "hormoonien" takia... tai ainakin ois vaikeeta

Mutta eikös se oo ihan siistiä kun joku pitää friikkinä... Tulee vähän ufomainen olo niinkuin x-kansioissa... :rolleyes:

No se ei aina oo hyvä se UFO status... esim. jos sua ufona pitää työtoverit, pomo(t), tai vastakkaisen sukupuolen edustajat... mua ei hirveesti haittaa vaik joku luokan jätkä kummastelis, pyrin haistattamaan pitkän paskan... ;)

rantapantteri sanoi:
No eipäs oo asia ihan näinkään. Meinaan vaikka opiskelija olenkin, niin en mä silti viitsi mitenkään estoitta kiskoo jotain tunaa koulun käytävillä. Se on ihan yks ja sama, että työskenteletkö sä niiden ihmisten kanssa jotka näkee, vittuilut ja epäilyt/kyselyt tulee kuitenkin. Ja mulla ei oo kiinnostusta selittää kaikille, että mitä mä millonkin vetelen ja minkä takia.

Minua ei ainakaan kiinnosta tietää mitähän työpaikan ihmiset ajattelevat, kun lataan rahkaa koneeseen tai sekoittelen protskudrinkkiä.
Aika harvalla on ollut asiaan mitään sanottavaa, ja hyvä niin, ehkä tajuavat sen, että kaverihan syö terveellisesti ja välittää muutenkin terveydestään ja itsestään.
On siis aika hankala kuvitella, että munkkipossua ahmiva sika/emakko haluaisikaan mitään asiaan kommentoida.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom