Välipaloja joita kehtaa syödä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja VelttoV
  • Aloitettu Aloitettu
Itse käyn koulun salilla ja sheikkeri on väkisinkin mukana palkkarin takia. Siihen on sitten helppo tyhjentää pakaste pussista tms. välipala prodet. Mulkosilmille on helpompaa sanoa "urheilujuomaa", kun alkaa selittämään sokeria nopeammista hiilareista, eri nopeuksilla imeytyvistä proteiineista ja voimaa lisäävästä kreatiinista.

Koululla tulee usein syötyä kahteen kertaan ja jos ei ehdi, niin oppilaskunnan kahvitiloista Saarioisten tonnopitsa ja puoli litraa kahviin tarkoitettua maitoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kostaja X sanoi:
Koululla tulee usein syötyä kahteen kertaan ja jos ei ehdi, niin oppilaskunnan kahvitiloista Saarioisten tonnopitsa ja puoli litraa kahviin tarkoitettua maitoa.
Saattaa niillä olla ihmettelemistä kun se maito on aina loppu :)

BoneFish sanoi:
HUI ****U!! Avasin ton linkin ja aattelin et ei se toimi ku ei heti kuulu mitään. Laskeuduin poimimaan sylistä pudonneita suolapähkinöitä ja siinä kaikessa rauhassa noukkiessani PAM!! kaijareista pamahtaa kananmunalaulu niin kovalla et hyppäsin kirjaimellisesti pystyyn. :eek: Älä enää ikinä laita tommosia :D
Oli kyllä tosiaan hauska linkki KN:ltä. :thumbs:

Nythän nuo kananmunat ovat taas melkein terveysruoan maineessa, joten niitä tosiaan sopii nappailla, jopa, kauhistus, yli yhden päivässä!

Proteiinipatukka on helpoin välipala minulle. En jaksa niitä sheikkereitä raahailla töihin, joten on kätevämpi mussuttaa patukkaa.

No niin, tänään tein ekan satsin noita Bigfellasin proteiinipatukoita. löytyy fag osion reseptit puolelta.
alkup. resepti oli:
-2,5 dl maapähkinävoita (oikeaa, ei mitään sokerimössöä)
-8 ruokalusikallista hunajaa
-Reilu 3 dl heraproteiinia
-2,5 dl kaurahiutaleita

mutta kun tuota maapähkinävoita ja hunajaa menisi noin paljon niin muutin hieman:
-2dl maapähkinävoita
-6rkl hunajaa
-3dl heraa
-3dl kaurahiutaleita

kun yritin kädellä vatkata tuota niin mureni ja lisäilin vettä, jopa 5rkl. no sitten sain sen laataksi ja laitoin jääkaappiin. nyt se on liian löysää, eli saisi olla enemmän laattaa. missä vika? nuo joidenkin aineiden vähennykset? vai laitoinko liikaa vettä?

Porkkanaraastin sanoi:
-2dl maapähkinävoita
-6rkl hunajaa
-3dl heraa
-3dl kaurahiutaleita

kun yritin kädellä vatkata tuota niin mureni ja lisäilin vettä, jopa 5rkl. no sitten sain sen laataksi ja laitoin jääkaappiin. nyt se on liian löysää, eli saisi olla enemmän laattaa. missä vika? nuo joidenkin aineiden vähennykset? vai laitoinko liikaa vettä?

3dl heraa + 3dl kaurahiutaleita = 6dl kuivaa tavaraa eli ton takia tulee kuivaa tavaraa ja vesi kyllä ohentaa sitä muttei sido.

Huono vaihtoehto: Vedän joskus välipalaksi tuplajuustohampurilaisen.

Parempi: Kaupassa valmiiksi grillattu sisäfileen pala tai puolikas broileri.
Se on kyllä helppoa se kun näyttää miten ison palan haluaa.

Joo en jaksanu koko threadia lukea, mut tälläästä oon joskus harrastanu. Salaatit, niihin voi sekoittaa vaikka kuinka paljon tonnikalaa, kanaa tai muuta lihaa, rasvaa ja saa ainakin hyviä hiilareita ja kuituja. :thumbs:

Laffer sanoi:
3dl heraa + 3dl kaurahiutaleita = 6dl kuivaa tavaraa eli ton takia tulee kuivaa tavaraa ja vesi kyllä ohentaa sitä muttei sido.

mitähän tuohon voisi lisätä, jotta ei kuitenkaan tulis liian kuivaa, mutta ei viittis hunajaa ja maapähkinävoita laittaa niin paljoakaan?

ehdotuksia!

Porkkanaraastin sanoi:
mitähän tuohon voisi lisätä, jotta ei kuitenkaan tulis liian kuivaa, mutta ei viittis hunajaa ja maapähkinävoita laittaa niin paljoakaan?

ehdotuksia!

Kananmunanvalkuaista, öljyä

kiitti Letku, paljonko noita laittais? kanamunanvalkuaisia vois laittaa jopa pari ja öljyä ehkä pari rkl:sta

Porkkanaraastin sanoi:
kiitti Letku, paljonko noita laittais? kanamunanvalkuaisia vois laittaa jopa pari ja öljyä ehkä pari rkl:sta

Kannattaa hieman varoa sen valkuaisen kanssa, kun siinä on sellainen oma suolainen sivumakunsa. Lisäile pikkuhiljaa ja testaile sen koostumusta. Vähän huono antaa mitään tarkkoja mittoja kun kaikki patukkaerät tuntuu olevan hieman erilaisia.

letku sanoi:
Kannattaa hieman varoa sen valkuaisen kanssa, kun siinä on sellainen oma suolainen sivumakunsa. Lisäile pikkuhiljaa ja testaile sen koostumusta. Vähän huono antaa mitään tarkkoja mittoja kun kaikki patukkaerät tuntuu olevan hieman erilaisia.
Tulehan patukka pakkischättiin kun Vippi olet :)

Juha1 sanoi:
Tulehan patukka pakkischättiin kun Vippi olet :)

Juu pitäis sitä joskus ittensä sinne raahata. Vaikka sen jälkeen kun tulen tänään kyykkäämästä. Tarvitsen hieman uusia ruokalajeja mun 2kg-paistijauhelihapihvi & rahkaraejuustofunlightkombo menyyn. Alkaa kolmen kuukauden jälkeen tökkimään.

letku sanoi:
Juu pitäis sitä joskus ittensä sinne raahata. Vaikka sen jälkeen kun tulen tänään kyykkäämästä. Tarvitsen hieman uusia ruokalajeja mun 2kg-paistijauhelihapihvi & rahkaraejuustofunlightkombo menyyn. Alkaa kolmen kuukauden jälkeen tökkimään.

:offtopic: Mutta _mistä noita avatareija löytää_?? :hyper:
Mä repeen joka kerta kun näen tuon Hämiksen feminiinin puolen... :rock:

Wondadog sanoi:
:offtopic: Mutta _mistä noita avatareija löytää_?? :hyper:
Mä repeen joka kerta kun näen tuon Hämiksen feminiinin puolen... :rock:

Jotta saat avatarin, sun pitää olla vippi. Ja avatareja nyt löytää vaikka mistä netin syövereistä, tai vaikkapa omista valokuvista.

Timba79 sanoi:
Jotta saat avatarin, sun pitää olla vippi. Ja avatareja nyt löytää vaikka mistä netin syövereistä, tai vaikkapa omista valokuvista.

Juujuu, kyllä mä sen tiedän. Lähinnä tarkoitin että onko joku saitti missä on noita mini-animaatioita, (onkona tuo gif-muodossa)?

Laffer sanoi:

Olen itse leikannut hunajan puoleen ja kaurahiutaleita vähentänyt myös, ja koossa pysyy. Tarkka ohje löytyy samasta threadista loppupuolelta. Vettä pitää lisätä just sen verran että taikina notkistuu ja sen saa sekoitettua. Onhan ne patukat lämpiminä pehmeähköjä mutta yleensä syön ne suoraan pakkasesta eli ei haittaa.

Wondadog sanoi:
Juujuu, kyllä mä sen tiedän. Lähinnä tarkoitin että onko joku saitti missä on noita mini-animaatioita, (onkona tuo gif-muodossa)?

googlella niitä sivustoja löytää ihan mukavasti. Animaatioista ja giffistä eri hakusanoja vaan niin pitäisi löytyä kyllästymiseen asti. Ja kyllä nuo animaatiot pitäis giffejä olla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom