Vähäiset treenipäivät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Plat00n
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mulla olis sellanen kysymys että onko mahdollista kun oon päivät ja illat töissä, että saisin treenattua itteäni pe,la,su siten että lihakset kehittyisivät. Kun ei kerta kaikkiaan enään töitten jälkeen jaksa, ku täytyy saada untakin välillä. vai onko ihan mahdoton ajatus? jos ei nii miten mun kannattais treenata?

Lahjattomat treenaa!
:wall:

3.Jakosella

Jos pitää teenata noita kolmena päivänä,jaa yläkroppa kahteen päivään ja Pe ja Su ja La jalat ..kyllä pitäis toimia !! Vatsat vielä noihin niin eiköhän kehitystä tule....Treenit sitten suhteellisen kovalla itsensiteetillä ,että lihaa tarttuu,kun kiusaat niitä lihasryhmiä(vain) 1krt/vko !!

Kuten vitamiini tuossa alla kirjoitti,jos aamut kävisi ,taivas olisi rajana,nyt reunaehtona vain pe,la,su ..perus 3-jakosella. Voishan noinakin päivinä vetää 2krt/pvä....Menee kyllä jo Bodaukseksi ;)

Tuossa jäi mahdollisuus, että onko aamut poissuljettuja? Onko työ aamusta iltaan? vai iltapäivästä iltaan, jolloin aamulla olisi aikaa? Tuntuu vaan, että yksi välipäivä tietyille lihasryhmille kovalla tahdilla vedettynä jo perjantaina, niin vielä lauantainakaan paikat kestä reenausta kovaa vastakkaisille ryhmille, kuin mitä jo perjantaina tehtiin. Riippuu tietenkin palautumisesta.

Tuossa jäi mahdollisuus, että onko aamut poissuljettuja? Onko työ aamusta iltaan? vai iltapäivästä iltaan, jolloin aamulla olisi aikaa? Tuntuu vaan, että yksi välipäivä tietyille lihasryhmille kovalla tahdilla vedettynä jo perjantaina, niin vielä lauantainakaan paikat kestä reenausta kovaa vastakkaisille ryhmille, kuin mitä jo perjantaina tehtiin. Riippuu tietenkin palautumisesta.

Palautuminen kaiken a ja o :D Itse vetänyt useilla viikoilla tolla tavalla ja toiminut hyvin,mutta treenivuosia takana jo yli 15 :rolleyes: Muutin itse 2-jakoseen ,jolla nyt 2 kiertoa /vko ja tuntuu kyllä rankemmalta.
En tietenkään pistäisi treenejä peräkkäisille päiville,jos ois jokin muu mahdollisuus:arvi: Asioita pitää priorisoida,löysemmin duunissa ,jotta jaksaa treenata !!

Joo aamuisin ei jaksa ku joutuu jo viiden jälkeen heräämään, muuten hyvä ehdotus. Kiitos näistä muistakin neuvoista! piristi päivää kummasti!
Pyssyltä kysyisin tosta sun replystä ku sanoit että 2krt/pvä..
Oon kuullu että se toinen kerta olis ihan turha ja hukkaan heitetty treeni?

Joo aamuisin ei jaksa ku joutuu jo viiden jälkeen heräämään, muuten hyvä ehdotus. Kiitos näistä muistakin neuvoista! piristi päivää kummasti!
Pyssyltä kysyisin tosta sun replystä ku sanoit että 2krt/pvä..
Oon kuullu että se toinen kerta olis ihan turha ja hukkaan heitetty treeni?

Tarkoitin ,että Pe Aamu 1. Ilta 2 .La Aamu 3. La Ilta 1. Su Aamu 2. ja Ilta 3.:D
Onhan tollakin vedetty.Eihän samana päivänä oteta kahta kertaa samaa treeniä,tietenkin eri lihasryhmät.Tossa tulee aika kova rasitus kolmelle päivälle ja aikaa ei paljon muuhun jää,mutta loppuviikko on sitten vapaata.Nämä AINOASTAAN ,sillä oletuksella,että pitää treenata vain pe,la ja su.Suosittelen kylläkin sitä kolmijakoista, itselläni oli jaolla Pe: Selkä,hauikset ja vatsat La : Jalat Su : Rinta,olkapäät ja ojentajat (vatsat).Normaalisti jotakin muuta ,kuin kolme peräkkäistä päivää/vko , mutta jakojahan on yhtä monta,kuin tekijöitä.

Miten olisi Pe ja Su koko kroppa, perjantaina hieman kevyemmin ja sunnuntaina raskaasti? La voisi tehdä jotain spesiaalimpia juttuja, joita ei koko kropan treenissä tule niin treenattua, kuten esim. hauikset ja pohkeet.

Vaikka en todellakaan ole mikään asiantuntija, tekisin tuossa tilanteessa treenit siten, että pe ja su koko vartalo muutamalla perusliikkeellä ja la vatsat, pohkeet ja hauikset.
liikkeet esim. kyykky/etukyykky, julle/sjmv, penkki/vinopenkki, pystypunnerrus, kulmasoutu, leuanveto.
Luulisin että olisi hyvä tehdä perjantaina lyhyitä sarjoja esim kutosia, ja sunnuntaina kun lihakset ovat vielä selvästi kipeät, pitkiä sarjoja lyhyillä lepotauoilla sarjojen välissä enemmän tuntumaan kun painoihin keskittyen. Näiden treenien jälkeen neljä lepopäivää tekevätkin jo ihan hyvää.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Luulisin että olisi hyvä tehdä perjantaina lyhyitä sarjoja esim kutosia, ja sunnuntaina kun lihakset ovat vielä selvästi kipeät, pitkiä sarjoja lyhyillä lepotauoilla sarjojen välissä enemmän tuntumaan kun painoihin keskittyen.

Hyvin pitkälti samoilla linjoilla. Itse ottaisin aseeksi hiukan kevennetyn Waterburyn 2x4 ohjelman:

Pe aamu 6x4
Pe ilta 3x12 tai 2x15

La lepo

Su 3x8

Eli koko kroppa kolmesti läpi. Liikkeet pitkälti perusliikkeitä, muutamia täsmävalintoja sekaan omien heikkouksien ja tavoitteiden mukaan.

http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=1165710

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom