"Väärin. Hiilarit eivät ole niin paha juttu kuin rasva."

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kritz
  • Aloitettu Aloitettu
Voi tsiisus...laitoin tuon em. linkin hiilareista, painonhallinasta yms. lihavuustutkijoiden postituslistalle (tiedelehden erikoisnumero; toimituskunnassa esim. 6 Harvardin proffaa). Sain sen itse amerikkalaisesta kollegaltani ja olin hyvin mielissäni. Niinpä ajatettelin, että se voisi olla hyödyllinen myös kotimaisille kollegoilleni. Think again, Anssi! :jahas: Kuopion yliopiston ravitsemus"tieteen" laitoksen johtaja, jokinorsu Gylling laittaa tänään mulle ja postituslistan moderaattorille yhteismailin, että hän ei halua näitä linkkejä, jossa on "vaihtoehtoisia näkemyksiä" :eek: Siis mitä vittua? :evil: Hän kuulemma osaa itsekkin lukea. Osaa vai? Uskallan epäillä tai sitten on asunut luolassa viimeiset 20 vuotta.

PS. Jotain hyvääkin tänään; prodeartikkelini meni läpi parilla pikkumuokkauksella, jotka vain tukevat runsaan proteiinin saannin turvallisuutta (toisen ehdotin itse käsikirjoituksen jättämisen jälkeen). :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en voi ku puhua omasta kokemuksestani. Vaikka sairauteni on mitä on niin kuitenki hiilareiden vähentämisen myötä paino lähtee aina laskuun.
Ekat 30 kiloo lähti liikunnan lisäämisellä ja hiilareiden vähentämisellä.
et nämä on omakohtasia kokemuksia

Professori Gylling kirjoittaa:

"Hyvä Anssi Manninen,

....Olen itsekin lukutaitoinen, enkä jatkossa enää halua
viestejäsi. Voin itsekin tutustua vaihtoehtoisiin [?] näkemyksiin, jos haluan [jos haluat?! Eiköhän jo virkasi velvoita häntä seuraamaan tieteellistä kirjallisuutta vaikka olisi kuinka vaikea niellä oikaisuja omiin "faktoihin"].

Mariko sanoi:
Anssi, minkälaista makroravinnejakaumaa itse käytät? Onko kalorit vakiot vai onko joku syklitys/tankkauspäiväsysteemi?

No mun nykysillä boditavoitteilla ei kannata ruveta aikaa tuhlamaaan makroravintoaineiden suhteiden laskemiseen :)

Richard75 sanoi:
Voit syödä laihdutusaikanakin juuri sitä mitä haluat, esimerkiksi:
Hampurilainen....................................6 Pistettä
Makaronilaatikko (2 dl)......................5 Pistettä
Siideri 0,5 l.......................................4,5 Pistettä
Suklaapatukka, pieni.........................5 Pistettä

Points Plus on kaikkea tätä:
Valitset itse mitä syöt, sillä mikään ruoka ei ole kiellettyä.
Joka viikko saat ainakin yhden Lisäpotkun - inspiroivan idean, joka auttaa Sinua nopeammin kohti tavoitettasi.
Herkullisia uusia ruokaohjeita ja mallipäiviä.
LiikuntaPisteillä voit tehostaa laihdutustasi tai säästää niitä herkutteluun.
Sinun ei tarvitse punnita ruokia, vaan kaikkien ruokien ja juomien Pistearvot on laskettu Sinulle valmiiksi.
Kautta aikojen joustavin ja tehokkain tapa laihdutta

Kirjekurssi ja CD-ROM
Saat Points Plussan suoraan kotiisi. lue lisää !

Tämähän täyttää kaikki puoskaroinnin tunnusmerkit. Richard, voisitko antaa linkin tähän tekstiin...

JSmith sanoi:
Saako siteerata, saako? (joo)

"...the folks who seem to break all the rules of training and diet and still look better than we can hope to. They do nothing but bench and curls, eat a junk food diet and just get big, symmetrical and ripped. We can, and should, hate them."
Ihan uteliaisuudesta, ketäs siteerasit??

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom