Voi tsiisus...laitoin tuon em. linkin hiilareista, painonhallinasta yms. lihavuustutkijoiden postituslistalle (tiedelehden erikoisnumero; toimituskunnassa esim. 6 Harvardin proffaa). Sain sen itse amerikkalaisesta kollegaltani ja olin hyvin mielissäni. Niinpä ajatettelin, että se voisi olla hyödyllinen myös kotimaisille kollegoilleni. Think again, Anssi! :jahas: Kuopion yliopiston ravitsemus"tieteen" laitoksen johtaja, jokinorsu Gylling laittaa tänään mulle ja postituslistan moderaattorille yhteismailin, että hän ei halua näitä linkkejä, jossa on "vaihtoehtoisia näkemyksiä" Siis mitä vittua? :evil: Hän kuulemma osaa itsekkin lukea. Osaa vai? Uskallan epäillä tai sitten on asunut luolassa viimeiset 20 vuotta.
PS. Jotain hyvääkin tänään; prodeartikkelini meni läpi parilla pikkumuokkauksella, jotka vain tukevat runsaan proteiinin saannin turvallisuutta (toisen ehdotin itse käsikirjoituksen jättämisen jälkeen).
PS. Jotain hyvääkin tänään; prodeartikkelini meni läpi parilla pikkumuokkauksella, jotka vain tukevat runsaan proteiinin saannin turvallisuutta (toisen ehdotin itse käsikirjoituksen jättämisen jälkeen).