Uusi Tupakkalaki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hardbone
  • Aloitettu Aloitettu
Kaupunki
Turku
Tämä uusi tupakkalaki on aivan perseestä! :curs:

Tänään kun kävin kaupassa ja kysyin mikä numero on L&M punainen maxi, kuluu pari minuuttia ja sitten vastaus on ei ole :face: , siihen sitten että kyllä täällä on myyty maxi askia niin kauan kuin tämä kauppa on tässä ollut, no mikäs on sitten normaalin askin numero, kuluu aikaa ja vastaus oli joku 13. Painoin nappia ja sieltä tuli valkoinen L&M aski, siihen sanoin että ei tämä ole punaista ellei sitten ole askin väri muuttunut johon myyjä kivenkovaan väitti että se on punaista ja että muuta ei ole. No nakkasin askin kauppakassiin ja kotona sitten huomasin että olin oikeassa ei se mitään punaista ollutkaan .... Saatana että vituttaa:curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo tää on kyllä loistavin laki josta vähään aikaan oon kuullut :D Tänään kassalla kiroilin itsekseni kun edellä oleva yritti ostaa tupakkaa ja näytti aika vitun hankalalta, noh itse kun sitten kokeilin niin 2 MINUUTISSA sain sen haluamani askin hihnalle. En kyllä vittuillessanikaan lopeta nyt polttamista kerran sitä tahallaan hankaloitetaan.

Ja eihän siinä vaikkei itse polttaiskaan, mutta tuo kyllä häiritsee savuttomienkin ihmisten elämää aika merkittävästi kun me spajarikeuhkot yritetään saaha niitä spadduja veloitettavaksi..

Ja eihän siinä vaikkei itse polttaiskaan, mutta tuo kyllä häiritsee savuttomienkin ihmisten elämää aika merkittävästi kun me spajarikeuhkot yritetään saaha niitä spadduja veloitettavaksi..
Niinpä tämän uuden vitun tyhmän laki muutoksen takia KAIKILLA MENEE HERMOT!!!

Mua vituttaa tuo laki aivan saatanasti lapsellisuudessaan vaikken röökiä poltakkaan. Enkä todellakaan polta päreitä vaikka kaivettaisiin niitä röökejä päivä siinä mun edessä jonossa. Pysykää jokainen röökin polttaja vaan kovana ja vaihdattakaa vaikka sataan kertaan se aski kunhan oikea löytyy.

Saatanan pellet tuolla Arkadianmäellä - luulisi että tällaisessa maailman tilanteessa koitettaisiin keksiä kuinka pärjätään ja helpotetaan pienten veronmaksajien elämää. Mutta vitut suomessa, lakia ja maksua toinen toisensa perään, sitten vaalitentissä voidaan jauhaa jostain yrittäjyydestä.

Ja tämän uuden lakimuutoksen tarkoitus on saada uudet ja vanhat tupakoitsijat lopettamaan tupruttelun voin kertoa ettei tule onnistumaan

Muakin nauratti tuo ruokakaupassa tänään. Myyjät katsoi jostain paperilta mikä numero oli mikin merkki. Taas on niin lapsellinen holhousmeininki menossa, että oksat pois. Seuraavaksi voitaisiin palkata jokaiseen kauppaan sosiaalityöntekijä, joka pitäisi pienen luennon tupakoinnin vaaroista aina kun käyt ostamassa tupakkaa.

Ja tämän uuden lakimuutoksen tarkoitus on saada uudet ja vanhat tupakoitsijat lopettamaan tupruttelun voin kertoa ettei tule onnistumaan

Tekis melkein mieli aloittaa uudestaan polttaan sen takia että sais siinä kassalla jahkata ja vaihdattaa sitä askia :D

Menin tossa uudenvuoden aattona vähän ennen ysiä hakemaan nesteeltä extempore muutamaa sikaria. Siinä sitten kyselin myyjältä, että mitä sikareita teillä on, kun ne on tuolla piilossa. Myyjä sitten sanoi, ettei voi kertoa. Sitten kyselin yksitellen onko teillä backwoodseja - "ei ole", onko niitä punaisia tuubissa -"ei ole", jne. jne.
Sanoin sitten viimein että anna sitten vaikka niitä hansseja vaikka ne ihan paskoja onkin.
Vittu miten paska laki.

Tekis melkein mieli aloittaa uudestaan polttaan sen takia että sais siinä kassalla jahkata ja vaihdattaa sitä askia :D

Miksi sentakia pitää polttaa? Minä kun en ole tupakoinut ikinä, enkä tiedä vittujakaan noista askeista, niin pitää vissiin alkaa noita osteleen tupakoiville kavereille lahjaksi. Aina saatanallinen arpominen ja vaihdattaminen kassalla. Tuo pitää ajoittaa mieluiten perjantai ja maanantain iltapäiviin ja tietysti Citymarket tai Prisma, jotta saa saatanallisen kassajonon aikaiseksi.

Ja joo, ei ole noiden kauppojen vika, mutta lobbaisivat vittuun nämä paskalait kun ne saa lobattua kaiken muunkin läpi mitä haluavat tässä maassa tehdä.

En polta, en ole polttanut ikinä ja tuskin tulen polttamaankaan, mutta vituttaa ihan huolella. Nyt vaan ihan perseilyksi tämä homma tai sitten kunnon tuontiralli käyntiin! Alkoholi vielä samalla tavalla niin alkaa pirtukin virtaamaan taas.

Rupeen vetään herskaa ja vedän od:t, jonka jälkeen syytän tupakkalakia ja videopelejä. Josko tällä saatais nämä secret boxit pois? Todettu toimivaksi videopelien osalta.

Tää laki on vaan yks esimerkki tästä natsitussysteemistä, josta pääsemme nauttimaan. Valitaan vaan niitä samoja elämästä vieraantuneita hienosto pellejä päättämään meidän asioista, joskos me sitten siellä taivaassa saataisiin taas ite valita kessut vapaasti..not. Kaikki päihteet lailliseksi ja yksilölle valinnanvapaus mitä haluaa tehdä, holhousyhteiskunta ja kukkahatut aiheutttaa masennusta muuten leppoisaan elämään :/ sairaat kontrollinhimoiset yksilöt johtavat lammaskansaa, nerot hallitsevat kaaoksen ja epäjärjästyksen.

Tämä on lainaus tyhmien kysymysten threadista joskus viime vuodelta kun ei viellä ollut edes tätä nykyistä tupakka lakia
Provo alkaa nyt: Tyhmentääkö tupakan poltto?
Ja kysymykseen sitten perustelut. Siellä täällä on tupakka automatteja esim eräällä huoltsikalla jolla tulee käytyä aika usein. Ja monesti siinä jonossa joku polttava henkilö tokaisee kassalle vaikka että iso punainen mallu. No myyjä sitten sanoo että paina tuosta automaatista se tupakka. Jolloin alkaa pirunmoinen arpominen että mikä näistä on se oikea(jos oikein katsoin niin joku 40 vaihtoehtoa kuvien kanssa,osa samoja) Itse en edes polta ja kerralla tänäänkin osasin päätellä kuvan ja tekstin perusteella että mitä se edellä oleva asiakas oli vailla. Mutta tämä ei osannut päätellä että isossa topassa on 27kpl niinkuin siinä automaatissa luki ja selvästi viellä isompi kuvakin kuin normi topassa. Samoin kuvasta myös pystyy erottamaan näin ei polttavana ihmisenä myös sen että onko toppa kova vai pehmeä. Mutta näille tupakoitsijoille se tuntuu olevan varsin vaikeaa. Samaa tapahtuu kaupan jonossa usein että ollaan jo kassalla ja sanotaan sitten ne tupakat jolloin myyjä pyytää että paina napissa ja painetaan napista ja useimiten väärästä.
Provo loppui tähän.

Ja kysymys sitten ilman provoa että mikä noissa automaateissa sitten on niin vaikeaa kuten edellä kerroin?

Jatkan viellä, eli jokainen osaa käydä ostamassa sen maidon tai rahkansa sieltä hyllystä ilman suurempaa draamaa ja noitakin on useampaa merkkiä ja kokoa. Joten eipä enää tarvitse miettiä tuota lainauksen kysymystä.

Mun puolesta tupakka-askin hinnan sais tuplata tai vaikka triplata ja niiden tilaamiseksi pitäis anoa aina erillinen lupa per aski. Vaikka holhousvaltion meininki vituttaa joka kerta kun se kertoo että mitä saa ja mitä ei saa tehdä niin vielä enemmän vituttaa se että mun verorahoja käytetään sitten niiden itseaiheutettujen sairauksien hoitoon.

Miksi mun pitäisi maksaa siitä että joku aiheuttaa itselleen sairauden? "saan itse päättää mitä teen kehollani" -argumentit on vaan lähes naurettavan typeriä tässä järjestelmässä. Rekisteröidään tupakoitsijat omaan rekisteriin ja näiden henkilöiden hoitoon tarvittavat varat otetaan pelkästään tupakkaverosta saatavista tuloista. Sen jälkeen mun puolesta röökiä saa mainostaa vaikka telkkarissa. Tietty jotkut satunaisesti sikaria polttelevat yksilöt on tässä tilanteessa väliinputoajia mutta elämä onkin pelkkää kompromissia loppupeleissä.

Tästäkin laista on viherpiipertäjä kukkahatut saanu uuden sulan hattuunsa, lailla ei ole vittuakaan tekemistä tupakoinnin lopettamisen kanssa. Se rööki palaa edelleen niillä kellä palaa vaikka ne olis kassaholvissa piilossa numerolukon takana. Tällä idioottimaisella lailla vaikeutetaan vaan ennestään kauppiaiden ja asiakkaiden arkea.

Onneksi en ite polta enään vaan tajusin siirtyä vapottelun ihmeelliseen ja antoisaan maailmaan jo monta kuukautta sitten. Valtiohan menis konkurssiin jos kaikki röökinpolttajat lopettais tällasen typerän lain takia, kun ihmiset alkaisivat elää pidempään ja menoja olis valtiolla järkyttävä määrä enemmän kun ei jengi enään kuoliskaan niin aikaisin keuhkosyöpään jne jne. Kaksinaismoraalia parhaimmillaan nämä lait.

vituttaa se että mun verorahoja käytetään sitten niiden itseaiheutettujen sairauksien hoitoon.
Miksi mun pitäisi maksaa siitä että joku aiheuttaa itselleen sairauden?

En paljoa jännittelisi sitä, että mihin meidän verorahat menee. Ne menee moneen muuhunkin turhaan. Toki voi kuvitella, että juuri sinun veromarkkojen menevän, esim. teiden kunnostamiseen etc..

Mun puolesta tupakka-askin hinnan sais tuplata tai vaikka triplata ja niiden tilaamiseksi pitäis anoa aina erillinen lupa per aski. Vaikka holhousvaltion meininki vituttaa joka kerta kun se kertoo että mitä saa ja mitä ei saa tehdä niin vielä enemmän vituttaa se että mun verorahoja käytetään sitten niiden itseaiheutettujen sairauksien hoitoon.

Jos tupakka-askien hintaa nostetaan merkittävästi, mitäpä luulet että käy salakuljetuksen? Ja silloin rikastuu vain igor.
Vituttaako sinua jotenkin vähemmän, jos verorahojasi käytetää muuten vain mummojen ja pappojen hoitoon? Osaatko antaa lukuja kuinka paljon enemmän(tai vähemmän) tupakoitsija tulee maksamaan yhteiskunnalle kuin tollainen oikein kivasti satavuotiaaksi, viimeiset 20 vuotta vuodepotilaana, kitkuttava pappa maksaa?
Ja tolla sun logiikalla myös kaikki alkoholin käyttäjät, moottoripyöräilijät, urheilijat(pl. sauvakävelijät) pitäisi asettaa samanlaisen toimenpiteen alle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom