Meneekö nuo markkinaoikeuteen? Voit olla oikeassa, en ole itse juristi.
Puhun ihan kokemuksesta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joutuuko Koskenkorvan kylä vaihtamaan nimensä?
Johtaja Koskenkorva Koskenkorvan Koskenkorva-ravintolasta: Ennemmin vaihtuu viinan nimi! - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat
Mutta mitä käy linda lampeniukselle, linda lines varustamolle, Matti-elokuvalle ja itte Nykäselle? Kauhea tapaus kertakaikkiaan..
Jos presidentti, pääministeri ja valviran minkälie ylijohtaja kaikki on sitä mieltä että kyseinen laki on perseestä, miksi mitään ei tehdä sen pysäyttämiseksi?
Mä oon kans miettiny tätä tässä jo hetken aikaa. En tiä saatana.
Aamulla puhuivat radiossa, että Helsingin Kauppahallissa ilmeisesti kahdella ravintolalla on yhteinen terassialue, ja jos pöytäseurueen jäsenet ostavat juomansa näistä kahdesta eri ravintolasta, on yrittäjällä velvollisuus ohjata nämä asiakkaat eri pöytiin. Eli jos esimerkin mukaan nainen ostaa kalaa ja lasin valkkaria, mies ostaa siitä toisesta ravintolasta burgerin oluella, pitää heidän syödä eri pöydissä. Wtf? Ketä nää rajoitukset palvelee? Pitääkö niille 500 000 virkamiehelle todella keksiä tekemistä? Eikö niistäkin näitä tyhjäntoimittajia, joita selkeästi kuitenkin on, voi laittaa vapaille työmarkkinoille. Varsinkin, kun meillä on tämä työvoimapula, jota varten pitää ehdottomasti houkutella ulkomailta moniosaajia. Harmittavasti näiltä moniosaajilta unohtuu lähtiessä usein henkilöpaperit ja tutkintotodistukset kotiin. Niitä on varmaan kauheet kasat jossainpäin maailmaa :D