Uudet toimiluvat jaettu, Radio City lopettaa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pacem
  • Aloitettu Aloitettu
Badboy sanoi:
Yleltä lainatu..

"Ilman toimilupaa jäivät Sävelradio ja Radio City, joka ei hakenut toimilupaa."

Tietääkö kukaan miksei hakenut?

City ilmeisimmin sen takia koska tuottaa tappiota.

Samat saatanan biisit, mutta eniten mä sitä jaksoin kuunnella.

En tajua miten joltain Ylex:ltäkin tulee nykyään pelkkää puhetta ja puhetta. Ihan vitun perseestä, varsinkin kun se on toimittajan omaa tyhjänpäiväistä mutua tyhjänpäiväisistä asioista. Ovatko teostomaksut niin kalliita ettei sitä musiikkia voida soittaa kuin 5 biisiä tuntiin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Badboy sanoi:
Yleltä lainatu..

"Ilman toimilupaa jäivät Sävelradio ja Radio City, joka ei hakenut toimilupaa."

Tietääkö kukaan miksei hakenut?

SBS:n sivuilta otettu:
"Jotta radiotoimialalla säilyisi virkeä kilpailu, eivät myöskään valtakunnalliset toimiluvat SBS:n mukaan saisi keskittyä vain yhdelle yhtiölle. SBS Finland hakee viittä valtakunnallista lupaa: nuorisokanava The Voicelle, Uutiskanavalle, Iskelmälle, rock-kanavalle ja Uusi KISS -hittiasemalleen."

Lisäksi (n. puoli vuotta vanha juttu):
"Radio City on menestystuote, josta voidaan käyttää mainiosti slogania ”tuote on kunnossa”. Radio Cityn pääkohderyhmä on 20-39-vuotiaat miehet ja viikkokuuntelijoita Cityllä on yli 500 000 , näistä 65 % miehiä. Myös yhä useampi mainostaja on valinnut Radio Cityn, mainosmyynti on kasvanut vuoden aikana yli 50 %:lla.

Ystävällisin terveisin,

Outi Rekola
Kaupallinen johtaja
SBS Finland Oy 2.2.12.2005"

Eli tän mukaan ne olis hakenu sitä toimilupaa? Vai olisko tehneet jonku diilin Sanoma WSOY:n kanssa sopivasta hillomäärästä...

EDIT: linkki SBS:lle http://www.sbsradio.com/fi2/article_news.asp?id=23

Misanthrop sanoi:
Älkäähän nyt itkekö. Eiköhän tuo Rock FM soita ihan samaa scheissea kuin Citykin. Alkuperäistä Radio Cityä ei ole ollut sen jälkeen kun pulju myytiin, soittolistat otettiin käyttöön ja Lepakko meni vasaran alle. Samat "rockin legendat" Cityssä on soineet päivästä toiseen viime vuosina, lisäksi siellä on näköjään todettu, ettei ennen 80-lukua musiikkia tehtykään.
Radio Helsingissä on sentään jäljellä jotain pientä kipinää vanhasta Citystä, mutta aika valjua menoa on sekin. Toisaalta siellä toimittajat sentään soittavat mitä itse lystäävät, eikä mitä levy-yhtiön sormi näyttää.

Täysin samaa mieltä. RadioCity on jo vuosia ollut kituva kaakki, joka sietikin pistää päiviltä. Toivottavasti ei enää koskaan tarvitse kuulla radiosta Whitesnaken Here I Go Againiä, Disturbedin Strickeniä tai jotain muuta niistä koko vuoden soittolistan kuudesta kappaleesta.

Radio Helsinki on minusta paras ainoastaan siitä syystä että siellä toimittajat saavat soittaa mitä huvittaa ja välillä kuulee ihan oikeasti uutta musiikkia. Räväkämpiä toimittajia tosin tarvittaisiin remmiin pari lisää.

Tomppa85 sanoi:
Cityllä soi AINA ne SAMAT kappaleet. Sai minut vihaamaan Guns n Rosesia oikein toden teolla. Liika on liikaa.

Lisäksi paskat juontajat ja liikaa mainoksia. Ei tule ikävä Cityä.

Kotoo töihi ilman herätysliikettä:(

Muuten ei ole paljon tullut kuunneltua, päivällä juontajat kohtuu perseestä ja ainaiset samat biisit. Mikä siinä on ettei voi soittaa kun niitä hittejä, ei kukaan halua kuulla kerran tunnissa trooperia ja thunderstruckia päivästä toisen.

Vai surfaako joku kokoajan radio kanavia ja jää sille mistä tulee suosikki biisi ja sen jälkeen taas etsimään uutta kanavaa?

Rontto sanoi:
Vai surfaako joku kokoajan radio kanavia ja jää sille mistä tulee suosikki biisi ja sen jälkeen taas etsimään uutta kanavaa?
Mä kuuntelen Cityä. Jos tulee huono biisi, pistän radion pois pariks minuutiks ja kokeilen uudestaan. Tätä olen tehnyt ainoastaan porukoitten autossa. Itse en ole omistanut radiota vuosiin. Huomasin tosin lopputalvesta, että syksyllä ostetussa kännykässä on radio. Ei ole tullut paljoa käytettyä. Porukoiden uudessa autossakin on cd-soitin, joten en taida kuunnella radiota enää ollenkaan.
-Tästä päästään kysymykseen: miksi kuunnella radiota, (musiikin takia) kun voisi kuunnella itse valitsemaansa musiikkiakin cd:ltä/mp3:lta tms.?
-:david: ? -ehkä, mutta ihmetyttää aina kun joku valittaa, että joltain radioknavalta tulee sitä tai tätä tai miks aina MTV:n avatessa näkee vain tanssimusiikkia jne. Hittoako niitä tarvii kuunnella/katsoa?

Misanthrop sanoi:
Älkäähän nyt itkekö. Eiköhän tuo Rock FM soita ihan samaa scheissea kuin Citykin. Alkuperäistä Radio Cityä ei ole ollut sen jälkeen kun pulju myytiin, soittolistat otettiin käyttöön ja Lepakko meni vasaran alle. Samat "rockin legendat" Cityssä on soineet päivästä toiseen viime vuosina, lisäksi siellä on näköjään todettu, ettei ennen 80-lukua musiikkia tehtykään.
Radio Helsingissä on sentään jäljellä jotain pientä kipinää vanhasta Citystä, mutta aika valjua menoa on sekin. Toisaalta siellä toimittajat sentään soittavat mitä itse lystäävät, eikä mitä levy-yhtiön sormi näyttää.

Edit: Radiossa on nykyään munaa vain silloin kun Jaajo Linnomaa ja Juha Vuorinen puhuvat Suomi-Popilla pippelistä... ;)
Näin.
Onhan tuo toisaalta sääli mutta eipä alkuperäisestä citystä ole ollut vuosikausiin mitään jäljellä.
Toista se oli aikana jolloin oli mm jone nikulan rokki-heviohjelma: the show for those who knows ja toni tähden jazz ohjelma: sumujen silta.
Perjantaikoppa skabasta puhumattakaan.

Kertokaa joku että mä en ole ainoa joka ko ohjelmat muistaa! :wanha:

mulla tulee kans ikävä noita heikelän ja linnanahteen sekoiluja. ei tuo city soittolistansa puolesta hyvä kanava oo mut eipä oo paljon vaihtoehtosiakaan kanavia. ylex:ään ja radionovaan kyllästyy varsin nopeesti. ja yleX on tosiaan välillä PELKKÄÄ puhetta. se on niin väsyttävää kun ne toimittajatkin on niin väsyneitä.

Voi paska! City on näistä radiokanavista ykkönen, harmi kun lopettaa. Se on totta että ne samat biisit soittaa koko ajan, mutta niinhän se on joka kanavalla. Mielummin kuuntelen sitä Whitesnakea 10 x päivä kuin Ile Jokisen :anssi: ryydittämää "Kuka keksi rakkauden" -linjaa.

Tolle Rock-kanavalle kasaantuu nyt valtavat odotukset...

AM sanoi:
Cityllä on/oli mainoksia huomattavasti vähemmän, kun esim. Kissillä, väittäisin, jopa, että mm. Kissiltä tulee mainoksia puolet ajasta, varsinkin ruuhka aikaan, todella raivostuttavaa.

En kuuntele Kissiäkään, sillä en jaksa kuunnella mitään mainosradioita. YleXää joskus, mutta aika väsynyttää läppää sielläkin juontajilla on ja samat 20 hittibiisiä toistuu päivästä toiseen. Classic FM on sellainen jota radiosta tulee kuunneltua, mutta enimmäkseen musiikki tulee joko cd-boksista tai mp3-soittimelta.

Väsynyt sanoi:
Hyvästi herätysliike ja Rautakanki. :itku: :itku: :itku:

mua ärsytti toi rautakangen hevihevi höpötys, kaikki oli niin heviä ja metallia. olisivat vaan soittaneet sitä musaa siellä ja pitäneet turvat kiinni. jotakin hevikaraoke dvd:täkin tuli jokatuutista...

Kyllähän se vituttaa, vaikka tosiaan Cityllä on suppeat listat (yötöissä HIEMAN liian tutuksi käyneet), niin silti vaikkapa treenikanavana se on aivan ehdoton.

Yleäksäähän nimenomaan kuuntelen loistavien höpinöiden takia, eli siis lähinnä Tuomaksen ja Ollin iltapäivää. Kieltämättä hannukarpomaiset pohdinnat klo 12 maissa on äksällä todella väsynyttä.

Mä oon sitä mieltä että radiopomot/soittolistojen pyörittäjät pitäisi istuttaa kahdeksitoista tunniksi kerrallaan kuukauden jokaisena päivänä siihen oman rakkaan radiokanavansa ääreen, niin katsottaisiin hajoaisiko se oma nuppi samaan renkutukseen.

Tomppa85 sanoi:
Cityllä soi AINA ne SAMAT kappaleet. Sai minut vihaamaan Guns n Rosesia oikein toden teolla. Liika on liikaa.
sano ykskin kanava missä ei soisi?no ehkä radio suomi voi olla sellainen:D, ei silti radio suomesta on tullut radio historian paras ohjelma ever joka ikävä kyllä muutama vuosi sitten lopetettiin, pekka saurin yö linja :rock:. city on kyllä hyvä kanava IMO.

EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! :itku:

Liian hyvinhän tää aamu alkoikin. CITY LOPETTAA?!?! Ainut radiokanava mitä kuuntelen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom