Uudet toimiluvat jaettu, Radio City lopettaa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pacem
  • Aloitettu Aloitettu
Vai ei soittolistoja! Minä kuuntelen Radio Rockia vain autossa. Jos ajaa päivässä kolme tuommoista puolen tunnin pätkää joutuu varmasti kuulemaan kaksi kertaa Moustachin "Double Naturen". Arvioni on että se soi noin kymmenen kertaa päivässä. Lisäksi toistuu päivittäin muitakin biisejä kuten Iggy Popin "Pasanger". Kun miettii kuinka paljon hyviä biisejä Iggy on tehnyt on aika kohtuutonta että vain yksi soi. Eli soittolistat on ja kohtuu suppeat. Ainoastaan Fleming näyttää saavan "soittaa mitä haluaa".

Puhut asiaa!

Itse kuuntelen autossa radiota 3-6h yöaikaan. Radio Rockia ei vain yksinkertaisesti pysty kuuntelemaan koko yötä/montaa yötä putkeen. Samat saatanan kipaleet siellä soi uudestaan ja uudestaan. Muutama kestoviha-kappalekkin on jo ennättänyt syntyä..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos en vallan väärin muista, niin soittolistat tuli myös Radio Citylle. Joskus 90- luvun puolivälissä. Siihen aikaan se oli hyvä kanava, kun ei ollut soittolistoja.

Tottakai jokaisella radiokanavalla on nykyisin soittolistat. Mitä siitäkin nyt tulis, jos jokainen juontaja raahais omat levyt studioon ja soittais mitä mieleen juolahtaa... Se vaan ei toimi niin.

No nyt mä oon kyllä pihalla.. Millä kanavalla?

Radio Helsinki. Kyllä sielläkin jotkut biisit soi useammin kuin muut. Jotkut jopa kahdeksan kertaa viikossa eli yli kerran päivässä. ;)

Siellähän on jonkun verran porukkaa tosta alkuperäisestä Radio Citystä (ennen 90-luvun puolväliä).

Puhut asiaa!

Itse kuuntelen autossa radiota 3-6h yöaikaan. Radio Rockia ei vain yksinkertaisesti pysty kuuntelemaan koko yötä/montaa yötä putkeen. Samat saatanan kipaleet siellä soi uudestaan ja uudestaan. Muutama kestoviha-kappalekkin on jo ennättänyt syntyä..
:D Kaveri on yötöissä, ja vaikka kuunteleekin yleensä vain rockia ja metallia, on hän ruvennut kuuntelemaan Iskelmä Radiota töissä :D Ei kuulemma jankkaa niin paljoa paikallaan kuin Rock, eli biisit vaihtuu joskus.

Itse kuuntelen lähinnä työmatkalla, eli aamulla ja iltapäivällä sen 45 minuuttia. Rupeaa tulemaan se fucking Double Nature silti jo korvista pihalle!

Jos en vallan väärin muista, niin soittolistat tuli myös Radio Citylle. Joskus 90- luvun puolivälissä. Siihen aikaan se oli hyvä kanava, kun ei ollut soittolistoja.

Aaaarghh.. -90 -luvun alkupuolisko ja pullakuskit!!! Vitalis, kyllä. Autosta ei välillä meinannut malttaa nousta pois.

Toista se on nykyään.

Juontajien itsekeskeistä maailmaa ei jaksa, kuten ei jatkuvasti samoja biisejäkään. G'n'R:n November rain on ihan ookoo, joskus, mutta ei todellakaan useampaa kertaa päivääsä.
Moni hyvä biisi on mennyt pilalle, kun niitä on kuullut liikaa.
Ns. aamutiimin hypetystä en ymmärrä. Musta se on aika luokatonta pa*kaa, joten en sitä ole enään aikoihin jaksanut kuunnella ja sama oikeastaan iltapäivisin, kun se nyrkkeilijän dumpattu inisijä juttelee todella viisaita..

Nykyisestä Radio Rockista tai viimeisien vuosien Citystä voin sanoa, että nou tänks. Vaikkakin se on musiikkityylin ainoa edustaja.

Netistä löytyy hyviä asemia, kiitos ja kumarrus netille.

-r3-

Radio Helsinki. Kyllä sielläkin jotkut biisit soi useammin kuin muut. Jotkut jopa kahdeksan kertaa viikossa eli yli kerran päivässä. ;)

Siellähän on jonkun verran porukkaa tosta alkuperäisestä Radio Citystä (ennen 90-luvun puolväliä).

Joo, ainakin Uuge Kojola ja Njassa on vanhoja Cityläisiä ja oikeita musiikkitoimittajia. Eli ne tietää ihan hirveesti musiikista ja sen lisäksi osaavat heittää läppää. Meikäläisen Radio Helsingin kuuntelu kyllä tyssäsi senhetkiseen Njassan DJ-intoiluun. Kun se soitti toista kertaa Jukka Pojan "Vähän Fläski" oli kyllä pakko jo vaihtaa kanavaa.

Cityhän toimii edelleen nettiradiona: www.radiocity.fi

Nyt Cityllä on siis kolmen kuukauden väliaikainen lupa. Ja siis Rockilla on edelleen lupansa.. Eihän se Cityä varsinaisesti korvannut. Se vaan sai toimiluvan, mutta City ei.

Noo kyllä Rock käytännössä Cityn korvasi. Yksi "rokkilisenssi" oli 06-07 vaihteessa jaossa ja se meni Rockille. Pari juontajaa, samantyylinen musiikki ja varmaan saman kuulijakuntakin siirtyi Rockille. Vaikka eihän City koskaan kuollut, se vaan oli tämän pari vuotta siellä hammaslääkärissä :D Hitto, että aika meneekin nopeasti! Vastahan se viimenen leka soi ja sit jouduttiinkin lekurille.. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom