Uudet toimiluvat jaettu, Radio City lopettaa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pacem
  • Aloitettu Aloitettu
Itse asiassa ainoat kanavat mitä olen edes virittänyt radiooni, City ja Sävelradio. ITsellä on autoa ajaessa kaksi mielialaa, molempia vastasi 1 kanava. Nyt en kuuntele sitten enää mitään.

Kuka helvetti jaksaa kuunnella jonkun läskin tenkasen idioottivitsejä ja shakiraa tunnin päivässä ruuhkassa? Asema mainostaa itseään varmasti 1000 kertaa päivässä eeeeneeergiiiiii, enerrgi, eeeeeeeeneeeeergiii!!!

Pakko vielä todeta tähän että tuon Cityn toimittajien jutut ovat menneet todellakin överiksi. Aivan sama kuin kertoisin samaa juttua (vaikkapa tätä) jokaisen threadin jokaisesen kommentin jälkeen aina uudelleen ja uudelleen.

Ketään ei oikeasti kiinnostanut eikä kukaan pitänyt hauskaa Evan siirtyminen Nightwishin solistiksi. Se saattoi olla jostakusta hauskaa kun siitä mainittiin ensimmäisen kerran, mutta toisella kerralla se oli jo :wanha:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Valitus sikseen ja YleX auki. Vaikka ei sitäkään näin päivisin jaksa kuunnella, pelkkää puhetta vaan. Mutta samaa biisiä ei montaa kertaa päivässä kuule ja läppäkin on loistavaa loppupeleissä.

Tähtityttö sanoi:
Valitus sikseen ja YleX auki. Vaikka ei sitäkään näin päivisin jaksa kuunnella, pelkkää puhetta vaan. Mutta samaa biisiä ei montaa kertaa päivässä kuule ja läppäkin on loistavaa loppupeleissä.
Kuka jaksaa kuunnella jotain puhetta? Ei minua kiinnosta toisten jutut. Kuuntelin ennen rokkia/iskelmää. Enää en mitään.

Huppe sanoi:
Itse asiassa ainoat kanavat mitä olen edes virittänyt radiooni, City ja Sävelradio. ITsellä on autoa ajaessa kaksi mielialaa, molempia vastasi 1 kanava. Nyt en kuuntele sitten enää mitään.

Aivan samaa mieltä. Lopunkin osan tekstistäsi olisin voinut kopioida, mutta en pidä vain siitä tyylistä, että kopioidaan koko edellinen postaus.

Onneksi ceedee valikoima on suht' iso, mutta mutta... Kun ajaa työmatkoja 2-tuntia päivässä, alkaa joskus kaipaamaan laajempaa valikoimaa. Juuri tätä palveli City vs sävelradio akseli.

-roni3-

Radio City oli kyllä ehkä paras radio, mitä oli Suomessa. Noh, kaikki loppuu aikanaan.

BTW, Radio City ei edes hakenut jatkoa luvalleen.

Huppe sanoi:
Kuka jaksaa kuunnella jotain puhetta? Ei minua kiinnosta toisten jutut.

Pitää radiossa puhetta olla biisien välissä, muutenhan vois kuunnella pelkkiä cd:tä. Mainoksia ei välttämättä tarvis olla niin paljoa.

En ole ehtinyt lukea koko ketjua läpi enkä paljoa muutakaan... mutta harmittaa tosi paljon toi Radio Cityn lopettaminen. Onko kukaan aloittanut vielä minkäänlaista kansanliikettä Cityn pelastamiseksi? Allekirjoittaisin adressin mieluusti.

P.S. Milloin se muuten lopettaa?

Anonymity sanoi:
En ole ehtinyt lukea koko ketjua läpi enkä paljoa muutakaan... mutta harmittaa tosi paljon toi Radio Cityn lopettaminen. Onko kukaan aloittanut vielä minkäänlaista kansanliikettä Cityn pelastamiseksi? Allekirjoittaisin adressin mieluusti.

P.S. Milloin se muuten lopettaa?

Eipä ole paljoa allekirjoitettavaa:

Snoopie sanoi:
BTW, Radio City ei edes hakenut jatkoa luvalleen.

No City nyt oli ainoa kuunneltava radiokanava, vaikka soittivatkin pääasiassa sitä perusturvallista, hyvänmielen hajutonta ja mautonta kasarirokkia, jota rock-musiikista vähän vähemmänkin kiinnostuneet pystyvät kuuntelemaan.

Paljon olisi auttanut kun olisi välillä soitettu niitä Gunnareiden, Metallican, Iron maidenin, ynnä muiden, vähemmän tunnettuja biisejä. Mukaan olisi voitu ottaa myös jotain vähän erikoisempaa kuten progea(esim. Dream Theateria), ja sitten ne 70-luvun Queenit, Pink Floydit, Zeppelinit ja Hendrixit.

No onneksi sentään sävelradio lopetettiin. Vielä kun jotenkin päästäisiin Iskelmästä ja Radio Majakasta eroon, niin nähtäisiin minkä kanavan ne työpaikan luumut siihen radioon sen jälkeen veivaisivat. :curs:
Jo parissa kuukaudessa on alkanut töissä vanne kiristää niin helvetisti, että voisin ilomielin hapettaa Anna Eriksonin, Matin Ja Tepon ja Charles Bergmanin kaltaiset iskelmäsontaa esittävät "artistit". Noilla iskelmäkanavilla vasta suppeat soittolistat onkin.

Paska homma! Maamme paras radiokanava lopetetaan. :down: :wall: Mitähän vitun LadyFM:iä on tulossa, mihinkähän tämä maailma on menossa. :rolleyes:

Itellä tulee kuunneltua iltapäivisin yleXiä, lähinnä niiden höpinöiden takia. Ja plussaa on myös se, ettei sieltä tule mainoksia, kun ei ole kaupallinen kanava. Radio Helsingiltä tulee muuten huomenna muistaakseni klo 20 ohjelma nimeltään Kromiralli. Vanhaa kunnon ränttätänttää, liekö jotain tekemistä cruisingien kanssa, kun ohjelmakin tulee kuukauden ensimmäisenä perjantaina. Eipä paljon muilta kanavilta sellaista kuule.

Yks paskimmista uutisista pitkään aikaan. Ainoa kanava, jonka musiikkitarjonta miellyttää koko ajan. Eikä yhtään säväytä nää tilalle tulevat.... :curs:

Vituttaa. Paras radiokanava jota olen kuunnellut. Mun mielestä herätysliike on kanssa hyvä, vaikka jotkut dissaakin heikelän ja linnanahteen juttuja. Ainut pieni miinus on suppeahko musiikkivalikoima, mutta eipä sekään oo ikinä haitannu kun kaikki biisit on hyviä.
Mitäköhän sitä nyt sitten salilla kuuntelee? /me kuvittelee itsensä kyykkäämässä darinin tahdissa :jahas:

Vaikea kuvitella että tuosta Rock FM:stä tulee ei-kaupallinen kanava jolla ei ole soittilistoja, kosiskelevia & tuttuja biisejä, paljoa mainoksia jne.
Vaikka City on vuosien saatossa kaupallistunut ja mennyt huonompaan suuntaan, niin kyllä se oli ainoa radiokanava mitä autossa tai salilla pystyi radioon virittämään.
Varsinkin viikonloppuisin tuli hyvää musiikkia ilman turhaa lätinää ja jatkuvia mainoksia.
Jaksoi samaa kanavaa kuunnella koko päivän rempan ohessa.

YleX on ainakin omaan makuun liian nuorekas (eli olen kai tullut vanhaksi).
Ja ei se musiikkikaan oikein uppoa, liikaa mussutusta jota ei jaksa kuunnella esim. autoa ajaessa.

VilleO sanoi:
No City nyt oli ainoa kuunneltava radiokanava, vaikka soittivatkin pääasiassa sitä perusturvallista, hyvänmielen hajutonta ja mautonta kasarirokkia, jota rock-musiikista vähän vähemmänkin kiinnostuneet pystyvät kuuntelemaan.

Paljon olisi auttanut kun olisi välillä soitettu niitä Gunnareiden, Metallican, Iron maidenin, ynnä muiden, vähemmän tunnettuja biisejä. Mukaan olisi voitu ottaa myös jotain vähän erikoisempaa kuten progea(esim. Dream Theateria), ja sitten ne 70-luvun Queenit, Pink Floydit, Zeppelinit ja Hendrixit.

Aivan, "MUsta TUntuu", että jos olis kaks kilpailevaa rock-kanavaa, saataisiin kuulla myös noita erikoisempia biisejä. Nyt kun on tuo yks, niin tulee rock-hittiä toisen perään, jotta mahdollisimman moni viihtyisi kys. kanavalla. Jos ois kaksi kanavaa, niin luulisi, että se pakottaisi monipuolistamaan ohjelmatuotantoa. Mutta, tää oli vaan mun 2 cents.

Herätysliike rocks. Musiikin puolesta City on enää kalpea varjo siitä mitä se joskus oli mutta juttu luistaa. Kaksikon Heikelä Linnanahde kotikutoiset huumoripläjäykset ovat suorastaan nerokkaita. Päinvastoin kuin jotkut väittää ne vain paranee toistettaessa. Kotoo töihi, kotoo töihi, kotoo töihi, Hans Asman on kuollut, Hans Asman on kuollut...Ihmetellä pitääkin kuinka noin rankka juttu pilattiin suppealla, yllätyksettömällä, keskiluokkaisella, keski-ikäisellä, väsyneellä, puhkisoitetulla humpparockilla. Rahkeita paljon parempaa olisi ollut.

Olen lähes varma että Herätysliike jatkaa tavalla tai toisella...

Tähtityttö sanoi:

Mä en tiedä mikä siinä oli ongelma mutta en jaksanut kuunnella sitä kovin kauaa.
Oli koko ajan sellainen tunnelma, että perushemmot puhuu asioista joista ne ei tiedä yhtään mitään, toisin sanoen ärsyttävää mutuilua. Eri asia olisi jos siellä olisi kunnolla valmistauduttu aiheisiin tai kutsuttaisiin jotain "asiantuntijoita" paikalle.

ite ainakin kuuntelen radiota muusikin, en turhapäiväisen paskanjauhanna takia. Vaihan aina kanavaa kun alkaa puhetta tulvimaan kajareista. Kiinnostaako jotain oikeesti ne löpinät? :zzzz:

Edit: Paska juttu tuo lopetus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom