Uudet automallit

BCAA-valmisjuoma -40%
PREZONE Stimulant free 625 g -40%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Tuli tuossa yks päivä ajettua Skoda Superb 2.0 TSI 280 4x4 L&K. Yllätti ihan positiivisesti. Hintalaatu suhde kohdillaan ja suorituskyky myös ihan jees. Löyty myös farmarina.
D-Segmenti-Skoda-Superb.jpg

9711613_275639_f7ce6bb84b0c6079e3269ca85d2b1567_wm.jpg

60DBFFA05207626C49DE45AF0EA31B51-0adc390a-bf15-489c-bb61-53c326292ce2.jpg



Moottori 1 984 cm3, R4 turbo
Teho 206 kW (280 hv) 5 600 - 6 500 r/min
Vääntö 350 Nm / 1 700 – 5 600 r/min
Vaihteisto 6-vaihteinen kaksoiskytkinautomaatti
0-100 km/h 5,8 s
Huippunopeus 250 km/h
EU-kulutus 7,2 l/100 km
CO2-päästöt 164 g/km
Mitat Pituus 4 856 mm, leveys 1 864 mm, korkeus 1 467 mm, akseliväli 2 836 mm
Omamassa 1 635 kg
Tavaratila 660 - 1 950 l
 
5,8s on kyl omasta mielestä paljon parempi jo kuin jees. :D Siis kun ajatellaan että kyseessä tommonen "lapsia, koira, ja asuntolaina maksettu" -perheauto.
Kovin erilaisia kuvia, niin vaikea sanoa, mutta toi sedan näyttää kyllä ihan hienolta. Tosin on mun mielestä esim. Skoda Octavia, etenkin RS, ollut hieno jo monta vuotta.
 
Näemmä jo ihan näppärät 50-60k€ nettiautossa, '15/'16 malleja.
 
5,8s on kyl omasta mielestä paljon parempi jo kuin jees. :D Siis kun ajatellaan että kyseessä tommonen "lapsia, koira, ja asuntolaina maksettu" -perheauto.
Kovin erilaisia kuvia, niin vaikea sanoa, mutta toi sedan näyttää kyllä ihan hienolta. Tosin on mun mielestä esim. Skoda Octavia, etenkin RS, ollut hieno jo monta vuotta.

Suosituskyky on makuasia, mutta varsin riittävä. :) Varsinkin tuossa Laurin & Klement versiossa on hienoja yksityiskohtia ulkona ja sisällä. Vaikuttaa huomattavasti kalliimmalta autolta, jos vertaa Audiin, Mersuun tai Bemariin vastaavalla suorituskyvyllä ja varuste tasolla.
 
Alfa Romeo Stelvio, ensi vuonna tulee myyntiin ja jos Suomeen rantautuu nii tollaisen laitan kyllä alle 210-heppaisella dieselillä ja nelivedolla.
 

Liitteet

  • magnews-18th-0639_0.jpg
    magnews-18th-0639_0.jpg
    229 KB · Katsottu: 519
  • 2017-Alfa-Romeo-Stelvio-SUV.jpg
    2017-Alfa-Romeo-Stelvio-SUV.jpg
    70,9 KB · Katsottu: 525
  • 2017-Alfa-Romeo-Stelvio-SUV-rear-view.jpg
    2017-Alfa-Romeo-Stelvio-SUV-rear-view.jpg
    62,5 KB · Katsottu: 523
Luukku näyttäisi olevan suhteellisen kapea ja korkea, joten suoraan taaksepäin tarvittava tila ei ole ainakaan valtavasti suurempi kuin ylöspäin avautuvassa. Ilmeisesti pre-faceliftissä vararengas oli vakiovarusteena takaluukussa, joten korkeutta olisi vaadittu reilusti ylöspäin aukeavalla.
 

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ei nyt ole enää uusi malli, mutta kenelläkään F22? Mitä mieltä?

Itsellä nyt alla E82 ja seuraava auto voisi olla F22. Ihan vain 220, josta ohjelmoituna irtoaa 298hp & 433nm, enemmän kuin hyvä 138g co2 päästöihin ja noin 6litran yhdistettyyn bensakoneessa. Sama mylly siis, kuin 228 jne muut vastaavat.
 
Tesla virittelee entista itsenaisempia autoja

All Tesla vehicles produced in our factory – including Model 3 – will have the hardware needed for full self-driving capability at a safety level substantially greater than that of a human driver. Eight surround cameras provide 360 degree visibility around the car at up to 250 meters of range. Twelve updated ultrasonic sensors complement this vision, allowing for detection of both hard and soft objects at nearly twice the distance of the prior system
https://www.tesla.com/blog/all-tesla-cars-being-produced-now-have-full-self-driving-hardware

To handle all the new sensors, the automaker also announced a new onboard computer powered by Nvidia that is 40 times more powerful than previous generations. It all sounds great, but Tesla warns that if you enable the Autopilot feature on one of these new cars it might be a while before some of the features like emergency breaking, collision warning, lane holding and active cruise control while the new hardware is calibrated.
https://www.engadget.com/2016/10/19/tesla-brings-self-driving-hardware-to-its-entire-fleet/
 
Miksi maksaa helvetisti itse ajavasta autosta kun samalla hinnalla ajaa taksilla kauemmin mitä Teslan arvo pysyy, Autot on tehty ajettaviksi, kuolee omaan mahdottomuutensa toi, tulee varmaan joltain osin vain julkiseen liikenteeseen.

Suurkaupunkien jarkyttavat automassat. Ei ole hauskaa seisoa ruuhkassa ja odotella tyomaalle paasya. Piilaaksossa missa noi teslat tehdaan ja suunnitellaan on ihan tavanomaista kommutoida 1h+ suuntaansa joka paiva. Matkat eivat ole pitkia, mutta jos joutuu "normiaikaan" menemaan liikenteen sekaan niin peli on menetetty. Asuntojen hinnat hot spoteissa on ihan jarkyttavia. Yksion vuokrasta voi helposti joutua maksamaan ~3500-4000$kk, jos haluaa asua mitenkaan lahella suosittuja tyopaikkoja (apple, google,...) Jos tonninkin kuussa saastaa vuokrassa autoilemalla pitemman tyomatkan niin alkaa kaymaan mielessa, etta miten se itseajava auto olis kiva. Vois siina tyomatkalla vaikka selata pakkista tai nukkua.

Lansimaisessa kulttuurissa tuo auto on arvostettu eri tavalla kuin kiinassa. Mita olen jutellut jotain asiasta ehka tietavien kanssa niin kiina nahdaan isona markkinana itseajaville autoille. Mulle on vaitetty, etta iso massa kiinassa ei halua ajaa autolla, mutta ovat pakotettuja ajamaan koska haluavat paasta paikasta a paikkaan b.

Uber yrittaa kovasti tehda itseajavia takseja. En tieda sitten haluaako uber valmistaa ja omistaa taksit vai voisiko oman itseajavan auton laittaa tienaamaan sillon, kun sille ei ole omaa kayttoa.
 
Jos joutuu ikinä ajamaan pitempää matkaa niin varmasti näkee itseajavan auton edut. Ei mua ainakaan nappaa motarilla ratin nyplääminen.
 
Mun pointin voi vielä todeta kätevästi. Lainatkaa nopea auto ja vetäkää kaupungissa rinki. Sitten vaihdatte paikkaa ja keveri vetää sen ringin kiihdytellen. Aivan mieletön ero kun et tarkalleen ole auton kanssa niin kontaktissa.

Mut meitä on ihmisiä, jotka ostaa Corollan että pääsee kauppaan ja takaisin ja sitten ihmisiä jotka tykkää vauhdista ja autolla ajamisesta ja nopeista autoista.
 
Corollamulleheti kun se ajaa itse. En tiedä minkä sortin aivovamman vaatii että tykkää autolla jurnuttamisesta. Auttaisko jos pakoputkesta kuuluisi kova PRÖMMM!!

;)
 
Aivovammaa kutsutaan elämiseksi ja kokemiseksi, nopeet autot on just vitun jees ja niiden ajaminen vielä siistimpää.

Mummot ja tuhkamunat ajakoot Corollalla. Corolla on seksiä kerran kuussa peiton alla pimeessä jos seisoo. Nopeet autot on rajua seksiä milloin vain.

 

Suositut

Back
Ylös Bottom