Uudet automallit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
entinensalimies sanoi:
Hyvä vaihtoehto, jos saatanan ruma muotoilu ei haittaa..

Nykyään onneksi vähän vähemmän ruma

Honda-Accord_Tourer_2009_800x600_wallpaper_03.jpg

Honda-Accord_Tourer_2009_800x600_wallpaper_0a.jpg

Honda-Accord_Tourer_2009_800x600_wallpaper_33.jpg

Honda-Accord_Tourer_2009_800x600_wallpaper_37.jpg

Ohjaamo on kaikessa omituisuudessaan aika hieno.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itse pidän taas ohjaamoa aivan karseana. Design ja laatuvaikutelma on samalla sektorilla jonku avensiksen kanssa. Autojournalistien kritiikkiä pidin pitkään liioittelevana. Eihän nyt noin kalliissa autossa voi olla mitenkään niin paskaa sisustaa... Tämä muuttui kun itse näin kyseisen hirvityksen.

Bemarin vitossarja liian kallis käyttökuluiltaan ja työsuhdeautonakin menisi varmaan yli budjetin.

PS Todellisuudessahan minulla ei ole aikomustakaan vaihtaa autoa ainakaan kahteen vuoteen, nykyinen toimii luotettavasti ja käyttökulut tosi pienet. Vieraassa kaupungissa aikaa tappaessa autoliikkeiden kiertely vain kuuluu harrastuksiin.

Eikai tuo viitos sarja bemareissa nyt käyttökuluiltaan (jos huolto ym on mielessä) juuri poikkea muistakaan bemareista, tai ylitä ainakaan perus Audin huoltohintoja :D. Itse olen tässä juuri huoltokuluihin vähän tutustunut, ja yllättävän alhaalla pysyvät. Varsinkin, jos paikkakunnalta löytyy huolto, jolla on vehkeet ja taitoa, muttei merkkileimaa. Ainakin täälläpäin hintaeroa kertyy vaatimattomasti tuplat merkkiliikkeellä vrt. "paja", jolla on bemarin ohjelmistot ym.

Tietenkin jos käyttökustannuksiin laskee uuden auton arvon pudotuksen, niin melkoisen hintavista peleistä puhutaan silloin.

Itsellä oli mielessä 320 tai 330D bemari alkujaan, mutta ohjaamossa meinasi todella iskeä ahtaanpaikankammo, joten hyppäsin luokkaa isompaan. Nyt riittää tilaa ainakin minulle. Tosin painoakin on nykyisellään alle 100kg :)

Itseäni tuo uusi 7-sarjalainen miellyttää kyllä. Tyylikkään yksinkertainen. Taitaa vaan olla vielä yhden pykälän liian äveriästä sarjaa minulle. :jahas:

Itseäni tuo uusi 7-sarjalainen miellyttää kyllä. Tyylikkään yksinkertainen. Taitaa vaan olla vielä yhden pykälän liian äveriästä sarjaa minulle. :jahas:
Tänään kävin viemässä auton huoltoon ja katselin siinä sitten odotellessa bemareita. Tuo uusi 7-sarjalainenhan on 55ke alkaen, satuin kuitenkin kurkkaamaan vanhanmallista käytettyä ja ikkunassa lappu 133ke :D
Ihan kivasti noihinkin saa lisähintaa kun ruksii tarpeeksi rukseja tilauslomakkeeseen :eek:

* juttua uudesta accordista jossa kuvat ei toimi *
Toihan oli Startin testissä eikä saanut mitään kehuja mielestäni. Eikä kyllä tullut kehuja Subaru Foresterillekaan manuaalidiisselillä...

Zone-sarja -42%
Tänään kävin viemässä auton huoltoon ja katselin siinä sitten odotellessa bemareita. Tuo uusi 7-sarjalainenhan on 55ke alkaen, satuin kuitenkin kurkkaamaan vanhanmallista käytettyä ja ikkunassa lappu 133ke :D
Ihan kivasti noihinkin saa lisähintaa kun ruksii tarpeeksi rukseja tilauslomakkeeseen :eek:

Saksa on paska maa. Täällä sentään halvin uus 7-sarjalainen on lähtöhinnaltaan about 120k. Siihen vielä autoverotetut varusteet päälle, niin eipä tarvitse noita kovin monen katsella "sillä silmällä" :eek:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänään kävin viemässä auton huoltoon ja katselin siinä sitten odotellessa bemareita. Tuo uusi 7-sarjalainenhan on 55ke alkaen,

Hinnaston mukaan halvin on 730d 69500eur (Suomessa 113800eur:jahas::hyper::whip:). Ilman paikallista ALVia on sitten lähempänä tota 55ke.

tänään käytiin koeajamamassa toi uus Q5 2.0T quatrona +DSG ja voi jeesus että oli hyvä auto! oli vielä sellainen versio missä oli sporttipenkit sun muuta killinkiä :kuola:.

kenelle se sopii? niille joilla on rahaa. ja paljon.
edit: oli muute ensimmäinen auto mikä liukkaalla tiellä poljettaessa iskee vielä selän penkkiin ;)

Toi Start! on niin läppä, kun ovat yrittäneet baitata Top Gearia. Varsinkin tuon Honda Accord -esittelyn alku. "Se näyttää varsin hyvältä." Niiiiiiin yritys kopioida Jeremy Clarksonia kuin vaan ikinä voi olla. Musiikit, kuvakulmien kanssa kikkailu, erilaiset "linssit" kameran edessä ym. Mutta sitten perisuomalaisuus saa vallan: "Ulkomuotojen tyylittely on lohkaissut edelliseen malliin verrattuna aimo palan tavaratilan kokoa. Se on pienentynyt 170 litraa." :lol2:

Toi Start! on niin läppä, kun ovat yrittäneet baitata Top Gearia. Varsinkin tuon Honda Accord -esittelyn alku. "Se näyttää varsin hyvältä." Niiiiiiin yritys kopioida Jeremy Clarksonia kuin vaan ikinä voi olla. Musiikit, kuvakulmien kanssa kikkailu, erilaiset "linssit" kameran edessä ym. Mutta sitten perisuomalaisuus saa vallan: "Ulkomuotojen tyylittely on lohkaissut edelliseen malliin verrattuna aimo palan tavaratilan kokoa. Se on pienentynyt 170 litraa." :lol2:

No joo, mutta start on kuitenkin mielestäni tähän mennessä paras suomalainen auto-ohjelma. Itteä hymyilyttää enemmän ajoneuvos. Jussi Halli on supliikkimiehiä, mutta ei sitä ratin taakse pitäisi päästää. Pagani Zondan koeajo oli aika hirveää katsottavaa.

Top gear on läppä, etukäteen kirjoitettuja brittiläisiä puujalkavitsejä, eikä juuri laisinkaan normaaleja auto-arvosteluja. En tajua miten sitä kukaan jaksaa katsoa muutakuin väsyneen huumorin takia. Kyllähän Startissa ihan hyvin autoista kerrotaan ylipäätänsä.

Toi uus mersu ois kyllä kova sana. Tosin ei ole vaihtoehto koska sitä ei saa farkkuna eikä automaagilla. Kuka noita vaihteita koko ajan jaksaa hämmennellä?
Q5 DSG 3.0 TDI olis varmasti kanssa pätevä peli, eikä ole kovin arvokaskaan... 42ke isolla läjällä herkkuja Saksassa.

Suositut

Back
Ylös Bottom