Uudet automallit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
On kyllä ruma otus tuo GT-koppanen ainakin. Asiaa ei tosin paranna yhtään noi rumat vanteet ja hirveä väri.

Perä näyttää siltä miltä 2000-luvun Talbot Horizontin perä olisi varmaan näyttänyt. :D

1644206_1_400_bmw.jpg

Talbot%20Horizon%20SPL_NB.jpg

aijai tuota uutta bemaria, sanoisinko että on ollut muotoiluosastolla vähän liikaa yritystä. Luulisi kuitenkin bemarin kohderyhmään uppoavan, etenkin 5-ja 7-sarjojen kohdalla vähän hillitympi muotoilu.
Tulee tosiaan etäisesti nuo klassiset 80-luvun koppiautot mieleen :D

Puuttuu sentään se pahka keskeltä kojetaulua. Muuten ihan volvomaisen siisti, paitsi sivulinja on vähän hämärä. Tarvis nähdä lissee kuvia kun tuo on taidettu jollain kalansilmällä ottaa.

Voin käydä BMW Weltissä väijymässä tässä jonakin päivänä tuon ja pistää livekuvat kehiin. En jaksa uskoa että tuo ruma olisi livenä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Musta tuo uusi BiiEmDaboljyy on siisti! Tulee jotenkin X6 mieleen, mutta pienempänä (lue: fiksumpana).

Zone-sarja -42%
Itse suurena bemareiden ystävänä, oon aivan järkyttyny. Siis toi uus 5-sarja ja x6 on ihan kauheeta kuraa. Nyt jolleki äkkii kenkää ennen ko ne pilaa kaikki muutki sarjat.

Ei oo menny oikein nappiin tuo uuden BMW:n muotoilu IMO. Tosin yleensä bemarit ei mun silmään kuvissa näytä juuri miltään, mutta livenä ovat siistejä. Sitten tuosta oikeastaan voi kunnolla mielipiteensä sanoa kun alkaa liikenteessä noita näkymään, mutta näillä näkymin ei saatu kyllä Audia tällä kertaa muotoilulla nokitettua.

Epäilemättä hyvä auto ajaa tuo uusi BMW 5, mutta..aivan järkyttävän ruma perä noissa kuvissa. :eek:

X6 taas on mun mielestä tyylikäs ilmestys.

Back
Ylös Bottom