Uudenvuoden lupaukset

:whip: En aio jättää yhtään treeniä enkä ateriaa väliin. Ei pisarakaan alkoholia.
Rankka vuosi tulossa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lupaan olla selkärangaton kakkiainen, jättää treenejä ja väliin tekosyitten takia, jättää kaikki koulun harkkatyöt viimetippaan, nukkua edelleen liian vähän, luistaa dietiltä mässäämään jäätelöllä ja muilla herkuilla ja kiukutella peipelleni...

Jos nämä lupaukset onnistun rikkomaan yhtä hyvin kuin jokaisena aiempana vuotena annetut lupaukset, olen jo aika tyytyväinen :D

Lupaan olla selkärangaton kakkiainen, jättää treenejä ja väliin tekosyitten takia, jättää kaikki koulun harkkatyöt viimetippaan, nukkua edelleen liian vähän, luistaa dietiltä mässäämään jäätelöllä ja muilla herkuilla

Quottaan sun tekstia, silla lupaan tana vuonna taysin samaa. Ennen en ole ikina luvannut mitaan, mutta nyt paatin etta 1.1., vuoden alusta ja syntymapaivanani, alkaa uusi elama. Muutan talla viikolla pois kotoa ja lupaan olla ostamatta mitaan roskaa uuteen kotiini, jotta dieettia olisi helpompi noudattaa.

Ja tanaan on sitten viimeinen paiva kun jatan laiskuuttani menematta salille... Ja valmentajan ohjeita seurataan sitten tasta lahtien niin tarkasti kuin vain mahdollista.

Toisin sanoen, lupaan olla ensi kesana toivottavasti rantakunnossa :hyper:

Minä lupaan
- siistiä ruokavaliota (liikaa höttöä nyt)
- venytellä enemmän kuin tänä vuonna (pitäisi olla helppoa kun ei tullut venyteltyä yhtään..)

Mitään muuta en sitte lupaakkaan kun ei ne kuitenkaan pidä...

Lupaan olla parempi ihminen ja panostaa aikaa ystäviini.

Niin ja LDL-kolesteroli tippuu 3.1:stä alle kolmeen.

Emmää mittän jaksa lupailla *tylsä*

Lupaan olla karkkilakossa Juhannukseen saakka.

Mä en keksi yhtään mitään. Musta mulla menee ihan hyvin eikä mitään tarvitse muuttaa. :)
Miksiköhän edes kirjoitin sitten... ei taida olla muuta tekemistä :P

En ala "dieetille", en hengaa ihmisten kanssa joiden seura ei kiinnosta ja pysyn mahdollisimman kaukana kauniista nuorista pojista :D

(ja pidän karkkipäivän vain kerran viikossa heti kun saan mussutettua nuo piparit loppuun!)

En lupaa yhtään mitään mitä en voisi pitää;)

painoa pois rankalla kädellä, koulu loppuun, jatko-opiskelupaikan hankkiminen, intti alta pois, vähemmän tietokonetta, enemmän elämää jne

Mä voisin ruveta pitämään treenipäiväkirjaa...tää on paha, oon niin huono pitämään sellaista:D Voisin myös yrittää eroon taas vallalle päässeestä nikotiiniriippuvuudesta. Ja tietenkin treenata fiksusti ja venytellä enemmän (joopa joo) :rolleyes:

Mä voisin ruveta pitämään treenipäiväkirjaa...tää on paha, oon niin huono pitämään sellaista:D

Varsinkin jos kyse olisi julkisesta treenipäivyristä tänne palstalle, niin KANNATETAAN! Olisi kiva nähdä millaisia jumppia sä vetelet. :haart:

Lupaan olla sviddu paras!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom