Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänä vuonna oli 2 juomalakkoo, eka 8kk putkeen, nyt 2kk takana. Josko sit koko ens vuosi? :whip:
No niin...
Noin 16 vuotta on tullut poltettua n aski päivässä, vain yksi 7kk:n lakko välissä, ja vuoden vaihteessa pitäisi lopettaa. Pitkään oli semmoinen fiilis etten edes halua lopettaa, mutta nyt on alkanut suunta vaihtua. Kotiväki on "painostanut" jo pitkään ja nyt on alkanut itsestäkin tuntua, että voisi olla ihan fiksu ratkaisu.
Helvetti, kun aamuisin ei saa ensimmäiseen kolmeen tuntiin hengitettyä, kun ahdistaa niin pirusti.
Vaimon kanssa tehtiin sitten joulukuun alussa sopimus, että minä lopetan tupakoinnin vuoden alusta ja vaimo laihduttaa 7 kiloa huhtikuun loppuun mennessä.
Eli mulla keuhkot ja vaimolla perse-kesäkuntoon 2008. :D
Katsotaan huhtikuun lopussa pysyikö kumpikin lupauksessaan.
Seuraavat lupaukset tein:
-Ei alkoholia ollenkaan vuonna 2007
-Ei karkkia/suklaata ollenkaan vuonna 2007, ainuat herkut mitä sallin on pähkinät eri muodoissa esim. suola/chili/cashew jne jne.
Nyt panostetaan oikein kunnolla treeneihin.
Mitä tuohon enää lisäämään? Lupaus on pidetty ja tästä vuodesta tulee varmaan vaikeampi, mutta kaikesta selvitään.minä vuosi sitten sanoi:Lupaan treenata kovempaa ja fiksummin kuin tänä vuonna. Lupaan olla entistä sitoutuneempi HCbodymunkki enkä lankea synnin tielle vaikka kuinka kaunis seireeni minua houkuttelisi synnin katabolisille teille, kuljen yksinäni synkkää HCbodymunkin polkua ensikin vuonna...
Pojasta mieheksi 08´-projekti kunnialla päätökseen
Opiskelut etenevät tavoitellusti
Sosiaalinen elämä nostetaan uudelle tasolle
En pelkää mitään
No miehuus on varmaan vielä kaukana. tätä touhua kun kuuntelee täällä, ja paikalla olevat äijät on 30 wee tai vuoden alle tai yli.:lol2::lol2: