Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama.Vähennän kiroilua.
Tää on joka vuosi jokaisen pitemmän loman jälkee ainaki itellä. Kerrankaan se ei ole onnistunu :lol2:- alan panostaa enemmän koulunkäyntiin
Tää on joka vuosi jokaisen pitemmän loman jälkee ainaki itellä. Kerrankaan se ei ole onnistunu :lol2:
No niin. Molemmat lupaukset pitivät ja alkoholia tulee ensimmäistä kertaa nautittua lauantaina 5.1.2007 eli alkoholitta on tullut oltua 370 päivää. Treeneihin tuli panostettua ja tulostakin on tullut. Tyytyväinen vuoden lupauksiin ja niiden onnistumisiin.
Tulevaksi vuodeksi ei mitään lupauksia. Treenejä hiotaan ja yritetään jatkaa järkevästi.
Röökin poltto loppu :jahas:. Täsä veto vielä naispuolisen kaverin kans että pitäs ainaki olla se 3kk polttamatta :(
Elikkäs millasia lupauksia meinaa pakkislaiset antaa näin vuodenvaihteen kunniaks. Ittellä olis tarkotus viimeinkin ryhtyä vipiks, tehdä 600kg raaka totaali syksyyn mennessä, ja polttaa pikkasen vähemmän kessua
Heh, mulla on täysin samanlainen veto tytön kans..
Heh et sattunut eilen Lahdessa oleen... heh, mut mä en oo nainen, ja sä et oo nainen.. vittu olin kännissä..