Uudenvuoden lupaukset

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mää en oo koskaan ennen tehny lupauksia Uutena Vuotena, mutta nyt innostuin. Tuli kuoharia lipitellessä luvattua seuraavia asioita:
- jatkan diettailua, vielä 10 kiloo pois sit on bueno
- vähennän alkoholinkäyttöä vielä enemmän
- vierailen vähempi sukulaisten luona ja käytän enempi aikaa omaan rauhaan
- yritän stressata vähempi opiskeluasioissa, eli teen aikatauluja ja noudatan niitä
- jatkan suklaa- ja karkkilakkoa vielä toisen vuoden
- käyn enemmän katsomassa hyviä keikkoja
- aion harrastaa hyvää seksiä tähtitieteellisen määrän

... siinä noin alkuun, kaikki kutakuinkin toteutettavissa.

Vähennän juopottelua ja yritän olla sosiaalisempi. Toisin sanoen yrittää jättää ipodin useammin kotiin ja hymyillä enemmän ihmisille jne. Ettei olisi niin pelottavan ja syrjäänvetäytyvän näköinen. :P

Viime illan ja yön tapahtumien perusteella lupaan todellakin vähintään sen tipattoman tammikuun ja ehkä enemmänkin.

No niin. Molemmat lupaukset pitivät ja alkoholia tulee ensimmäistä kertaa nautittua lauantaina 5.1.2007 eli alkoholitta on tullut oltua 370 päivää. Treeneihin tuli panostettua ja tulostakin on tullut. Tyytyväinen vuoden lupauksiin ja niiden onnistumisiin.

Tulevaksi vuodeksi ei mitään lupauksia. Treenejä hiotaan ja yritetään jatkaa järkevästi.

TOSI HYVÄ! ! !
Onneksi olkoon LOISTAVASTA itsekurista!

Itse vähennän kiroilua ja ryyppäämistä, joka kirosanasta 1e kirosanapurkkiin.

-Ostan uudet lenkkarit ja rupean juoksemaan
-Kaljan kittaus puoleen
-7-10 kiloa pois, alkaen ny.
-Hommaan duunia
-Oon kiltimpi äitille :haart:

- kiroilut vittuun :rolleyes:
- keväästä 4kk käytän laardin tuhoamiseen
- musklea taottava runkoon urakalla loppuvuosi, tarvittaessa läskin karsintaa... tavoitteena vuoden päästä 92-94kg selkeästi pienemmällä rasva%
- SF 5x5 ja HST kokeiluun jossain vaiheessa
- laitesukellus alkuun
- saan enemmän toosaa

Voisin oikeasti yrittää vähentää juomista... Taas äärimmäinen vitutus päällä kun pitää huomenna herätä väsyneenä töihin. Tai kyllähän sitä mennä voi vastaisuudessakin, mutta pakkoko on aina vetää niin hirveet koomat, ettei seuraavasta päivästä tule yhtään mitään. Oikeasti kun vielä mulle tulee hirveät krapulat, tai sellaiset etten voi tehdä mitään muuta kun puutua. Sen jälkeen vielä seuraavakin päivä on sellainen, ettei tarvi miettiä salille menemistä.

Tuskaa ei lievitä se, että tiedän sen että viikonloppuna pitää taas lähteä kupille. Asia on sovittu. Menee taas syömiset ja treenaamiset vituiksi pariksi päiväksi.

Kyllä, nyt lupaan se, että vähennän alkohin määrää kun olen juomassa. Nyt en siis puhu kerroista, vaan siitä kuinka paljon juon. Eli ei enää viinaa niin paljon kun kerkää juomaan, vaan sillai että on vähän maistissa ei kännissä.

Röökin poltto loppu :jahas:. Täsä veto vielä naispuolisen kaverin kans että pitäs ainaki olla se 3kk polttamatta :(

Heh, mulla on täysin samanlainen veto tytön kans..

Heh:nolo: et sattunut eilen Lahdessa oleen... heh, mut mä en oo nainen, ja sä et oo nainen.. vittu olin kännissä..

Lupauksia on paljon, sillä viime vuosi oli itselleni katastrofi. Intissä kiduin 9kk ja sen jälkeen kotona iskän ja äiskän kainalossa rahattomana ja autottomana miehenä. Yksikään vuodelle asetetuista tavoitteista ei toteutunut. Elopainoa tuli kymmenen kyllä KYMMENEN kiloa vuodessa. Itsestäänselvää, että tuolla tahdilla tie vie nopeasti mullan alle. Saliharrastus jäi sivummalle ja muutenkaan ei tällä hetkellä itsetunto ole kovin korkealla. Vuosi sitten oli vielä kaikki hyvin.

Nyt marssin pihalle, kaivan taskustania Marlboro-askin, jossa on yksi savuke jäljellä. Polttelen sen. Ja lopetan. Lupaan myös aloittaa jonkun harrastuksen, joka toimii motivaattorina laihduttamiselle/tupakoinnin lopettamiselle.

Viimeisille savuille. Mars.

EDIT: Viimeiset sauhut vedelty. Nyt vaan tiukkana. Piti vielä samalla tuota perkeleen isäukkoa paimentaa, ettei se polta itseään tai juo hengiltä. Luulisi oppineen kolareiden ja keskussairaalakeikkojen jälkeen, mutta kun on pää umpiluuta. :curs:Onneksi ei tarvii kauaa katella

Elikkäs millasia lupauksia meinaa pakkislaiset antaa näin vuodenvaihteen kunniaks. Ittellä olis tarkotus viimeinkin ryhtyä vipiks, tehdä 600kg raaka totaali syksyyn mennessä, ja polttaa pikkasen vähemmän kessua:)

Kessun polttamisen sain lopetettua kokonaan, raw-totaali ei toteutunut ja vipikskään en oo jostain syystä saanu ryhdyttyä:(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom