Uuden vuoden juhlinnan älyvapaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumu
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla oli aika liki samanlainen uudenvuoden vietto kuin metalmanilla.

Kaveri piti kotibileet(paikka korvessa, ei intohimoa lähteä mihinkään :) ) ja kaveriporukkaa oli noin 10-15.
Saunottiin, laulettiin, ammuttiin parit raketit, bailattiin ja otettiin
:kippis1:

Oli todella kivaa, mitään ei mennyt rikki eikä ketään sattunut :5:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hyvä uusivuosi selvänä muijan kanssa leffoja tsiikaten ja safkaa mättäen,
seuraavana päivänä yhdessä salille ja iloisin mielin ilman krapulaa.
mulla tullut tavaksi olla uusivuosi selvänä jo 6peräkkäinen,ei tuu vappua,juhannusta tai muitakaan juhlia pahemmin juhlittua..
ainoastaan omana synttäripäivänä välillä juotua..
huomannut vaan että mulle sopii paremmin olla selvänä,
jokaisen oma asiansa miten juhlii kunha tosiaan toisten vahingoittaminen jää pois.
teinien typerät raketti leikit kyllä pitäisi karsia..
hyvää uuttavuotta2005

Olin selvinpäin ja oli pirun hauskaa, vaikka kaikki muut olivatkin enemmän tai vähemmän naamat. Teinit kävivät uhoamassa porukkaani,mutta loppujen lopuksi niistäkin hurjin jätkä itki. Ilman että olimme edes koskettaneet kehenkään. Pisteet hänelle.

En kyllä käsitä miksi ihmiset itkevät jostain krapulasta noin paljoa. Mulla on ainakin 90% krapuloista hauskoja, naurattaa aivan törkeästi vaikka olo on mitä on.

Lampunjalka sanoi:
Joillekin viinan otto sopii toisille ei.
Itse ikävä kyllä tunnun kuuluvan tähän jälkimmäiseen kategoriaan ja sain ainakin hetkellisesti latistettua tuttujen ja tuntemattomien tunnelmaa, sekä nolattua itseni oikeen vaan viimisen päälle

Vähän samaan tyyliin meni täällä, + lisäksi joudun maksamaan jotain vahingonkorvauksia muutama sata euroa, tyhmä mikä tyhmä :curs: No, ehkä sitten tästä lähtien tajuaisi ottaa vähän järkevämmin.

Ite tuli otettua keittoa isolla kädellä, mutta pahemmin en kyllä hörhöillyt. Eka kaverilla aloiteltiin ja sitten kaveriporukalla toiseen mestaan bilettämään. Helvetin hauskaa oli, ei yhtään tappelua, uhkailuja tai mitään ylimääräistä.

Tuli muutes nähtyä pari n. 10-12-vuotiasta kakaraa räjäyttelemässä pommeja juna-aseman sisäpuolella. Joku mummo kävi (syystäkin) sanomassa vartijoille ja niin lähti näiden teinisankarien raketit ja 6päkit parempaan talteen :) Tiedä sitten mitä loppujen lopuksi tapahtui, en jäänyt seuraamaan apinoiden orkesteria.

Pitkästä aikaa tuli vähän soppaa maisteltua, ja meininki oli ihan hyvä. Töissä ensin 23.00 asti ja siitä sitten hyvässä seurassa hyvällä fiiliksellä alkomahoolia nauttien aamupäivään saakka. Sitten nukkumaan ja toipumaan, tänään sitten olin taas salilla ja normaalirytmi jatkuu.

Illan piristys oli kyllä näkymä moottoritien varressa helsingin päässä, kun ylikulkusillalta kakarat heittelivät pommeja auton päälle, ja edessä ajava Chevroletti veti jarrut tiskiin, auto pientareelle, ukko ulos ja juoksi ylikulkusillalle. Seurasin tapahtumia madellen autoni kanssa sillan ali ja siellä ei näemmä paljoa juteltu, vaan rakettien sijasta kuulennolle lähti nämä penskat näyttävässä kaaressa.

Oikein hymyyn veti suun. ;)

Ihmetyttää osan jeesustelu "keksityistä" juhlapäivistä. Musta on ainakain hauskaa, kun kerrankin on melkein kaikki juhlimassa Sumua mukaan lukematta. Ja hirveetä kun toisten on pakko ottaa viinaa. Itse otan mielelläni silloin tällöin kännin ja varmasti nolaan itseni, mutta kuuluu asiaan. Jaksaa taas olla sitten siivosti ja treenata kun välillä saa päästää höyryt pihalle. Olin aattona vakiduunissa iltavuorossa ja ovella loppuyön. Mulla oli ainakin hauskaa kun porukkaa riitti ja sai känniläisten toilailuja ja tilityksiä nauraa ja seurata sitä kun SUURIMMALLA osalla näytti olevan hauskaa. Jos homma meni joltakin överiksi niin sitten ulos joko itse kävellen tai kantaen. Jos känniset ja meno pelottaa niin aina voi pysyä kotona kuten Sumukin viisaana miehenä omasta tahdostaan teki. Mutta miksi täällä pitää parkua kamalista känniääliöistä ja viinan vaikutuksista. Ketään ei pakoteta juomaan tai lähtemään minnekkään. Toiset tykkää ottaa sivistyneemmin ja toiset joskus perseet. Ei vaan ymmärrä tätä julkivuodatusta asiasta. Ja pliis, pidetään palkokasvit pellolla. :piis:

PorinKarhu sanoi:
Itse otan mielelläni silloin tällöin kännin ja varmasti nolaan itseni, mutta kuuluu asiaan..
Joo, ei helikopterikännissä ole mitään vikaa kunhat sen harjoittaja nolaa itsensä riittävän etäisyyden päässä tulematta jauhamaan paskaa tai haastamaan riitaa täysin sivullisten kanssa. Nämä ovat niitä känniurpoja jotka pitävät huolen siitä, ettei paljon huvita juhlia tällaisina "merkkipäivinä".

Dippi sanoi:
Joo, ei helikopterikännissä ole mitään vikaa kunhat sen harjoittaja nolaa itsensä riittävän etäisyyden päässä tulematta jauhamaan paskaa tai haastamaan riitaa täysin sivullisten kanssa. Nämä ovat niitä känniurpoja jotka pitävät huolen siitä, ettei paljon huvita juhlia tällaisina "merkkipäivinä".

Noitahan varten on poliisi ja muut järjestyksenvalvojat. Ja jos ihminen tulee todella kännissä käymään päälle niin ei paljoa vaadi päästä sitä karkuun tai tuupata lumihankeen rauhoittumaan. Tälläiset ihmiset yleensä vielä tunnistaa jo 50 metrin päästä jolloin on syytä vaihtaa reittiä. Ja joo, on tilanteita joista ei pääse karkuun tai joita ei voi väistää. Jos tätä pelkää niin jääköön sitten kotiin, koska ulkonahan on muitakin vaaroja kuten auton alle jääminen.

Oon nauranut täällä pari minuuttia Sumun avatumiselle ja Richard75:n jutulle :D Ehkä ei saisi nauraa mutta kun oikein sielun silmin kuvittelee kummankin juttua niin hohohoho... :lol2:

Mä olin alkuillan kaverin tyttöystävän kaverin pikkusiskon bileissä. Aika selkeetä, enkä tuntenut sieltä juuri ketään. Ihan hauskaa porukkaa mutta kyllä alkoi jossain vaiheessa korvissa tuntua hieman humalaisten 18-20v. tyttösten kirkuminen.

Lähdettiin sitten Turun yöelämään ja Priimaan, jossa tapasin yhden fuksitytön kämppiksen ja juteltiin pari sanaa. Hauska tavata tuttuja toisella puolella suomea :) Itsetuntoni kohosi myös taivaisiin, kun väkijoukossa joku puristi minua perseestä. Harmi vain, etten nähnyt ketä se oli. Oletan hänen olleen hemaiseva blondi ;)

4.00 käppäiltiin kaverin kanssa hänen kämpilleen ja pälistiin kaverin, hänen tyttöystävän ja tyttöystävän naistuttavan kanssa pitkälle yöhön.

Seuraavana päivänä kuulin, että pasifisti-ituhippi opiskelukaverini olivat laittaneet kunnolla tuulemaan kotibileissä ja tuloksena olivat:
- Hajonnut lasivitriini
- Kaksi tyyppiä putkaan
- Yksi sairaalaan

Taitaapa tulla hauskat selostukset mitä bileissä oikeastaan tapahtuikaan.

turre101 sanoi:
Illan piristys oli kyllä näkymä moottoritien varressa helsingin päässä, kun ylikulkusillalta kakarat heittelivät pommeja auton päälle, ja edessä ajava Chevroletti veti jarrut tiskiin, auto pientareelle, ukko ulos ja juoksi ylikulkusillalle. Seurasin tapahtumia madellen autoni kanssa sillan ali ja siellä ei näemmä paljoa juteltu, vaan rakettien sijasta kuulennolle lähti nämä penskat näyttävässä kaaressa.

Oikein hymyyn veti suun. ;)
Et oo ainut jolla hymyä pukkaa :) Ihan oikein tollasille jos toisten autoja tuhoovat.

Dragon sanoi:
Itsetuntoni kohosi myös taivaisiin, kun väkijoukossa joku puristi minua perseestä. Harmi vain, etten nähnyt ketä se oli. Oletan hänen olleen hemaiseva blondi ;)
Saman joskus kokeneena Mikkelissä Stoppari -nimisessä ravintolassa, käännyin katsomaan ja "blondi" olikin homppelipoika -> karkuun!
Kaveriani taisi samainen henkilö pyytää tanssimaankin :whip: Ehkä oli parempi ettet nähnyt kuka sua puristeli :D

Huppe sanoi:
Saman joskus kokeneena Mikkelissä Stoppari -nimisessä ravintolassa, käännyin katsomaan ja "blondi" olikin homppelipoika -> karkuun!
Kaveriani taisi samainen henkilö pyytää tanssimaankin :whip: Ehkä oli parempi ettet nähnyt kuka sua puristeli :D

Sä oletkin sellainen homomagneetti :D

PorinKarhu sanoi:
. Mutta miksi täällä pitää parkua kamalista känniääliöistä ja viinan vaikutuksista. Ketään ei pakoteta juomaan tai lähtemään minnekkään. Toiset tykkää ottaa sivistyneemmin ja toiset joskus perseet. Ei vaan ymmärrä tätä julkivuodatusta asiasta. Ja pliis, pidetään palkokasvit pellolla. :piis:

Siksi pitää parkua, kun minusta on täysin käsittämätöntä että esimerkiksi vuoden vaihtuminen, vappu ja juhannus antavat ihmislle oikeuden käyttäytyä täysin miten sattuu. Taikasana lausutaan ja *naps*, valot pois, sit on mökki pimee ja voi tehdä mitä vaan. Ihan oikeesti, hei haloo?

Jengi vaan tuntuu vetävän keskimäärin kovemmat kännit juhlapäivinä kuin muuten, "kun nyt on sentäs juhla!".

Itse todellakin pyrin välttämään ravintoloita yms tällaisina päivinä, en halua tuhlata aikaani loppumattomassa tungoksessa. Amatöörit asialla.

Sumu sanoi:
Siksi pitää parkua, kun minusta on täysin käsittämätöntä että esimerkiksi vuoden vaihtuminen, vappu ja juhannus antavat ihmislle oikeuden käyttäytyä täysin miten sattuu. Taikasana lausutaan ja *naps*, valot pois, sit on mökki pimee ja voi tehdä mitä vaan. Ihan oikeesti, hei haloo?

Jengi vaan tuntuu vetävän keskimäärin kovemmat kännit juhlapäivinä kuin muuten, "kun nyt on sentäs juhla!".

Itse todellakin pyrin välttämään ravintoloita yms tällaisina päivinä, en halua tuhlata aikaani loppumattomassa tungoksessa. Amatöörit asialla.

Tai sitten porukkaa vaan on liikkeellä paljon enemmän ja se sählääjien prosenttiosuus on kuitenkin miltei sama kuin normiviikonloppuina...

Ja on niitä edelleenkin muitakin vaihtoehtoja kuin täysi baari ja oma pimeä huone...

Vara Arska sanoi:
Tai sitten porukkaa vaan on liikkeellä paljon enemmän ja se sählääjien prosenttiosuus on kuitenkin miltei sama kuin normiviikonloppuina...

Mene ja tiedä, mutta itseäni ainakin hermostuttaa suunnattomasti se, että lukumäärällisesti sitä sählinkiä on huomattavasti normaali viikonloppua enemmän.

Ja on niitä edelleenkin muitakin vaihtoehtoja kuin täysi baari ja oma pimeä huone...

Toki on.

Vappuaatto ja uusivuosi menee lähes aina kotibileissä (meillä). Ei tee kauheasti mieli mennä ulos.

Aika turhaahan tuo on juopotella vaan juopottelun takia uutena vuotena. :down: Nytkin aika perussetit verrattuna normiviikonloppuun eli alottelut ja saunomiset kavereiden kanssa ja vähän raketteja siinä välissä, sitten kuuppa jumiin viinalla ja baariin sekoilemaan. Tästä lähin on kyl uusivuosi boikotissa jos ei jotain tosi hyviä bileitä oo tiedossa.

makew sanoi:
Suomalaisuudessa, bileiden "tasokkuus" on jostain syystä se kuinka kännissä ihmiset ovat, koska se on sitä "hauskaa".
Elä viitti, iso mies. Kännäys ei ole millään tavoin suomalaisten etuoikeus.

Ja tuosta amatöörien juhlimisesta... jos pitäisi valita, urpoilisin mieluiten itsekin juhlapäivinä. Silloin kun liikkeellä on juuri niitä tavallisia ihmisiä. Jos alkoholistiammattilaisia haluaa tavata, niitä kyllä löytyy pikajunapubista joka helkutin päivä.

Yhdyn Makew:n. Lisäksi tähän kuuluu vielä kehua jälkikäteen kofflippikset päässä kiekkomatsissa, kun meni rahat ja kännykkä katos ja olin kuulemma uhkaillut lyödä sitä yhtä jätkää turpaan. Ryyppääminen ja krapula on muka niin miehekästä, kuka ei tätä harrasta on oikku.

nimim. Keskeltä kumpujen, Mullasta maan, Isät ylpeinä katsovat poikiaan

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom