Uuden vuoden juhlinnan älyvapaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumu
  • Aloitettu Aloitettu

Sumu

Virallisesti oikeassa
Mode
Jooh, taas on aika avautua.

Kyseessä jo ainakin neljäs uusi vuosi putkeen selvin päin ja suuremmin juhlimatta. Päätin sitten käydä h-hetkellä pihalla ihmettelemässä ihmisten riemua ja iloista juhlintaa. Totuus ilosta ja riemusta oli kuitenkin jotain ihan muuta...

Käveltyäni ensimmäiset 34 metriä ovesta pihalle tapasin kolme, arviolta 14v tyttöä hyvässä etukenossa, pullot kourassa toisiaan halaillen ja kännisellä äänellä "Vittu mää rakastan sua niin kauheesti" toitottaen. Jep, hyvin lähtee.

Seuraava bongaamani kummajainen oli rokkitukkainen hörhö, jälleen kerran järkyttävässä tuiskeessa. Askelkuvion viitatessa jotain polkan ja samban välimaastoon, hörhö steppaili jäätiköllä ja kaatui kahden koivun väliin päänsä lyöden. Kas kummaa, resurrection ja hörhö oli kohta pystyssä. Kolme askelta eteen, kaksi vasemmalle, neljä taakse ja vielä 2,5 vasemmalle ja KOPS, taas nutullaan ja pää jäätikössä. Toisen ylösnousemuksen jälkeen hörhö yritti kovasti kertoa minulle jotain elämää suurempaa tarinaa joka alkoi jotakuinkin näin: "Hei, kato jätkäh.. HEI.. ihmine kaatuu tääl.. vittu, jätkhä heih!". Tämän mölinän jälkeen sanaseppo ilmeisesti huomasi, että en ole vastaanottavassa olotilassa ja jatkoi matkaansa kohti lumipenkkaa...

Jatkoin "juhlinnan" seuraamista sivusta, jolloin bongasin mitäpä muutakaan, kuin perisuomalaisen perhetragedian (kuuluu jokaiseen juhlaan). Arviolta noin 44 vuotias mies kirmasi takki auki pitkin pihaa ja huusi kurkku suorana ja posket (alkoholin vaikutuksesta) punaisena "Vitun HUORA! Tuu tänne saatanan huora! Mitä vittua mäkin oon sulle tehny? Vitun huora tuu tänne ampuun...". Tämän jälkeen seurasi jonkun tuntemattomaksi jääneen naapurin selitys ilmeisesti miehen vaimolle... Ja kohta taas juostiin ja huudettin. Sitten juotiin vähän skumppa ja kato hei, pikkusen Jack Danielsia päälle, rehellisesti pullosuusta tietenkin... Episodi päättyi sitten siihen, että perheen tenava potki isukin skumppapullot nurin ja itkua tuhertaen heitteli raketinjämiä kipittäessään kohti kotia.. Vanhemmat seurasivat perässä, isä perkelettä hokien ja viskiä juoden... Taustamusiikkina kuuluivat hälytysajoneuvojen sireenit... Taas hieno osoitus suomalaisesta älykkyydestä, sisusta ja sinnikkyydestä, PERKELE!

Valtavan tragedian jälkeen, kolmannen maailmansodan jatkuessa, meinasin itsekkin joutua tämän rakettiterrorismin uhriksi. Kuin salama (tai raketti) kirkkaalta taivaalta, viereeni, noin neljän metrin päähän tipahti reilu metrin mittainen ja sentin paksuinen puukeppi. Huusin mielessäni "Suojaan! Parempaan suojaan!" ja syöksyin pientä katosta talon seinustalla. Jälleen kerran ihmettelin tätä järjettömyyttä... Sivusilmällä vilkuilin, kuinka aikuiset ihmiset opettivat lähes polvenkorkuisia tenaviaan ampumaan raketteja ja erilaisia poNmeja, varoetäisyyden ollessa toki alle viiden metrin luokkaa...

Tämä riitti, töppöstä toisen eteen ja pikamarssia kotiin....

----

Homman pointti on se, että onko vuoden vaihtuminen todellakin näin hullun hauska juhla? Alkuviikosta saadaan taas lukea noin miljoonasta palo/silmävammasta, muutamasta lumihankeen humalapäissään menehtyneestä ja lukuisista perheriidoista, pahoinpitelyistä ja muusta idiotismista. Todennäköisesti lehdet raportoivat juhlinnan tuottaneen viranomaisille ennätyksellisen määrän tehtäviä. Itse aion jatkossakin boikotoida tällaisia luukkukenkien kansallisia urpoilutapahtumia. Kutsukaa minua sitten vaikka ilonpilaajaksi tai tosikoksi. :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vähän jo odottelinkin tällaista threadia.

Eipä minuakaan uuden vuoden juhlinta oikein sytytä. Tänä vuonnakin istuin kotona, vedin roskaruokaa ja selailin pakkista. Ei pätkääkään huvittanut lähteä katselemaan muiden örveltämistä puhumattakaan että itse olisin lähtenyt ryyppäämään.

Tuntuu vaan niin turhalta juhlalta ja väkinäiseltä "hauskanpidolta".

Eniten mua vitutti ne alaikäiset vellihousut, jotka anpuoivat niitä vitun roomalaisia kynttilöitään ja muita rakettejaan holtittomasti ohikulkevia ihmisiä ja autoja kohti. Sörnäisissä Café Primon (Primo, olololololo...) edessä laumallinen vellihousuja potki ensin mainostauluista laseja paskaksi ja hetkeä myöhemmin ampuivat roomalaisia kynttilöitä metrin päästä samaisiin mainostauluhin ja toki myös tavallisia raketteja katoksien alla. Toivoin sydämestäni, että roomalaisen kynttilän tökö tai joku raketti penetroisi jonkun vellihousukölvin silmämunat. Olisin nauranut paskaisesti ja nukkunut yöni hyvin. Vitun ääliöt.

Olipahan ainakin hauska katsoa kun ihmiset räjäyttivät tuhansia euroja ilmaan. Kissa pelkäsi niin paljon, että juoksi hädissään oven raosta ulos juuri ennen suurinta pauketta :curs:

Vein autolla siskon ja sen miehen kaupungille ja tottakai jonkun umpihumalaisen pitää hypätä siihen keskelle (jäätynyttä) tietä, jotta pääsisivät samaan kyytiin :curs:

Pitää varmaan ensi vuonna vetää itsekin kunnon känni, että kestäisi tätä meininkiä :evil:

Njoo, piti meidänkin lähetä katsastamaan ilotulitusta kylille, mutta tarkkailtuamme tilannetta parvekkeelta tulimme toisiin aatoksiin. Känniset teinit ovat minun mustalla listalla sijalla yksi, ja niitä tuntui riittävän yli yhden viikonlopun tarpeen.

ps. Sumu, eikös sinun pitänyt linnoittautua omaan bunkkeriisi tämän amatöörijuopottelujuhlan ajaksi. :)

Pitkästä aikaa persolaton uusivuosi. Syötiin avovaimon kanssa hyvin, käytiin kävelyllä ennen h-hetkeä ja kateltiin sohvalta kun vuosi vaihtui. Jatkossa varmaan samanlaisia uusia vuosia tiedossa.. :D

Kaikki helpointa on kun vetää sellaset tötteröt ettei tajua maailman menosta mittään, itse oli kuitenkin lähes selvin päin.

Uusivuosi on varmaan kaikista turhin juhla ikinä. Kaduttaa vain se että en mennyt nukkumaan jo kymmeneltä.

Hehee, itse taas sain hyvät kiksit treenatessani jalkoja tyhjällä salilla klo 21-22, kun tiesin lähestulkoon kaikkien muiden olevan jossain pullo kädessä örveltämässä. Illuusioni tosin puhkesi andron ilmestyessä salille treenaamaan selkää ja olkapäitä siinä vaiheessa, kun itse jo lopettelin treeniäni. :D

Lähin kontakti ulkoilmaan klo 16 jälkeen oli parvekkeella.
Kertaakaan en ole uutena vuotena juonut.
Menihän tuo telkkaa kattoessa, roskaruokaa syödessä ja hl2:sta pelatessa.

Täällä kuulunut ehkä 2 raketin ääntä klo 00.30 jälkeen. :eek:

juu sanoi:
Vähän jo odottelinkin tällaista threadia.

Eipä minuakaan uuden vuoden juhlinta oikein sytytä. Tänä vuonnakin istuin kotona, vedin roskaruokaa ja selailin pakkista. Ei pätkääkään huvittanut lähteä katselemaan muiden örveltämistä puhumattakaan että itse olisin lähtenyt ryyppäämään.

Tuntuu vaan niin turhalta juhlalta ja väkinäiseltä "hauskanpidolta".

No onpa ollut perseestä meininki. Kannattaahan sitä kotona istua ja olla koneella. Siinä sitä on muisteltavaa tuleville päiville. Uudenvuoden juhlinta turhaa? WTF?! are you talking man!. Vuoden vaihtuminenhan on ilmiselvä juhlinnan aihe.

Hulkki sanoi:
Hehee, itse taas sain hyvät kiksit treenatessani jalkoja tyhjällä salilla klo 21-22, kun tiesin lähestulkoon kaikkien muiden olevan jossain pullo kädessä örveltämässä. Illuusioni tosin puhkesi andron ilmestyessä salille treenaamaan selkää ja olkapäitä siinä vaiheessa, kun itse jo lopettelin treeniäni. :D

Sairasta jo tuokin on. Joskus kannattais miettiä muutakin kuin rahkaa ja treeniä uutena vuotena.
No en sano enempää tai meen pien banniin.

Olin selvinpäin jossain kemuissa. Siel oli muutama aika herkku chicksi, ja kukaan niistä ei tuntunu pitävän musta. Se oli hyvä uusvuos.

Sumu sanoi:
Jooh, taas on aika avautua.

Jatkoin "juhlinnan" seuraamista sivusta, jolloin bongasin mitäpä muutakaan, kuin perisuomalaisen perhetragedian (kuuluu jokaiseen juhlaan). Arviolta noin 44 vuotias mies kirmasi takki auki pitkin pihaa ja huusi kurkku suorana ja posket (alkoholin vaikutuksesta) punaisena "Vitun HUORA! Tuu tänne saatanan huora! Mitä vittua mäkin oon sulle tehny? Vitun huora tuu tänne ampuun...". Tämän jälkeen seurasi jonkun tuntemattomaksi jääneen naapurin selitys ilmeisesti miehen vaimolle... Ja kohta taas juostiin ja huudettin. Sitten juotiin vähän skumppa ja kato hei, pikkusen Jack Danielsia päälle, rehellisesti pullosuusta tietenkin... :david:

Tää episodi meni mun ja kavereiden kohalla sillai et yhen muijan vitun homo ex-jätkä tuli dösässä (eksy samaa dösää = mahollisuus joku 1:100000) aukoo sen muijan kaverille (jätkälle) = lyömää sitä päin naamaa. Noh yhteisvoimin jätkä kannettii dösästä ulos 5 jätkän voimin sillai et sillä ei paljo muistikuvia uudesta vuodesta jääny = oma vika. (varmaa tykkäs ku nii homolta vaikutti)
Lopulta ilosesti jatkettiin ryyppäämistä ja kaikki oli hyvin. :) Taas lähennyttii erään muijan kans jonka kans on ollu juttuu joskus ajat sitte kesällä :kippis1: .
ELI HYVVÄÄ UUTTA VUOTTA PAKKISLAISILLE VIELÄ KERRAN!!! Taidan mennä nyt kyllä nukkumaan, ku alkaa kohta väsyttää..
Nii ja hyvää huomenta pakkiksen aamuvirkuille :D :love:

IsoDino sanoi:
Sairasta jo tuokin on. Joskus kannattais miettiä muutakin kuin rahkaa ja treeniä uutena vuotena.

Tuohon olisi mukava kuulla perusteluja. Mitä ja miksi kannattaisi miettiä uutena vuotena? Kannattavuuden voit määritellä haluamallasi mittarilla.

Joku herätys tossa tuli itelle, kun katto muita kunnolla kännissä olevia. Alkoholikin on aika onneton päihde. Tuli oikeestaan aika surullinen olo siinä. :) Oli kuitenkin kivaa, varsinkin skeban soittaminen kavereitten kanssa. Hyvää uutta vuotta vaan, nyt vois alotella ite treenaamaan taas kunnolla tauon jälkeen.

Jep, tuli ryypättyä ikein olan takaa, vaikka olin olevani absolutisti. pakkohan se oli perseet vetää kun viimeset siviilipäivät on kortilla. näköjään ei tää typo oiikeneen taho sujua tässä tilassa. anteeksi vain. poistakoon joku mode t ämän örvellyksen. väsytää ika helvetisti kun on tullu valvottua aika pitään. oli muuten mukava portsari yhess ä baarissa. toisessa ei; huusi yhelle kaverille naama punasena jjotai n "ei sinne perkele! Tuliko selväks saatanan perkele!"-ilman syytä, toisessa baarissa pääsin sisään vaikken olekkaan tarpeeksi vanha :D. pelastin muuten yhen ihmisen hengen (ehkä) joten jotain hyötyä ryyppäämisestä sentään oli,!

kauheat omantunnon tuskat on nyt päällä kun tuli juotua viinaa ja syötyä majoneesia sekä grillilihaa. varman viikon hiitti meni vituralleen. prkl. hyvää uuttavuotta! noh, kerrankos sitä juota tua tulee. anteeksi vielä kerran tämä viesti

Empä minäkään tuota yletöntä dokaamista ymmärrä. Uusvuosi mulle päivä siinä missä jokainen maanantaikin.

Itselläni vierähti makoisasti täällä töissä 2400-0800 =) Rakettien räiskähdyksiä katsellessa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom