Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Syntyessään norsunpoikanen painaa noin sata kilogrammaaToi on aika normaalia, että Podcastissa on puhuja versus maailma. Kuinka monta kertaa sitä itse on törmännyt siihen, että sanot 100 asiaa ja 100 tyyppiä on kommentoimassa jokainen ja korjaamassa jotain yhdestä asiasta. Sitten jos samat tyypit laitetaan puhumaan podcastiin ja sanomaan 100 asiaa, niin he ovat sitten versus maailma ja 100 muuta tyyppiä on korjaamassa kukin yhtä asiaa kaikkitietävänä.
Esimerkkinä, jos sanot jäähallin mikissä että norsun poikanen painaa 100kg, niin joku neropatti sitten huuttaa "kannattais olla hiljaa jos ei asiasta tiedä, norsun pentu painaa 99,8kg". Ja puhuja on taas väärässä, boom!
Tarkistin varmuuden vuoksi googlella, koska muuten joku olisi sanonut ettei kannata puhua mitään jos ei asiasta tiedä.Syntyessään norsunpoikanen painaa noin sata kilogrammaa
Oliko sulta Google vai tieto vai sattuma :D
Mun mielestä on melko outoa ku jotkut tuntuu kiihtyvän tämmösestä asiasta.Eikö keskustelupalstalla saa huomauttaa jostain asiasta josta naamatusten puhuttaessa varmasti kysyisit että mitä sä oikein selität?
Mun mielestä on outoa, että kiihdyit itse nollasta sataan mitättömässä asiassa ja nyt syytät että muut kiihtyivät.Mun mielestä on melko outoa ku jotkut tuntuu kiihtyvän tämmösestä asiasta.Eikö keskustelupalstalla saa huomauttaa jostain asiasta josta naamatusten puhuttaessa varmasti kysyisit että mitä sä oikein selität?
Sanokaa jos olen väärässä, mutta tämä ei ole mikään "huomautus". :DNi miksi se levittelee täyttä paskaa olevaa juttua tosta Goon leffassa olevasta tyypistä.Tyhmin ihminenkin pystyy tarkistamaan kaverin tilastot.Turha selitellä että vitsi vitsi,toi on roskan levittelemistä.
vaan ne takertuu johonkin täysin mitättömiin ja asian kannalta merkityksettömiin asioihin ja jää niihin kiinni jopa siinä määrin, että alkaa taivuttamaan todellisuutta sen merkityksettömän asian ympärillä siihen oman asian agendaan sopivaksi.
Offtopic podcastissa lienee juuri se idea, että ei puhuta mistään ennakkoon suunnitellusta asiasta.Kyllähän nyt hyvää podcastia varten taustatyöt tehdään kunnolla eikä puhuta ihan mitä sattuu.
Asetyyli-l-karnitiiniMuistaako kukaan mitä keskittymistä boostaavaa lisäravinnetta Utti käytti opiskeluaikoina ?
En tiedä auttaako efe sitten opiskelemaan miten paljon mutta kyllä hän sitäkin taisi käyttää.Efedriiniä