CBB Utti Hulkki Hietala

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi on aika normaalia, että Podcastissa on puhuja versus maailma. Kuinka monta kertaa sitä itse on törmännyt siihen, että sanot 100 asiaa ja 100 tyyppiä on kommentoimassa jokainen ja korjaamassa jotain yhdestä asiasta. Sitten jos samat tyypit laitetaan puhumaan podcastiin ja sanomaan 100 asiaa, niin he ovat sitten versus maailma ja 100 muuta tyyppiä on korjaamassa kukin yhtä asiaa kaikkitietävänä.

Esimerkkinä, jos sanot jäähallin mikissä että norsun poikanen painaa 100kg, niin joku neropatti sitten huuttaa "kannattais olla hiljaa jos ei asiasta tiedä, norsun pentu painaa 99,8kg". Ja puhuja on taas väärässä, boom!
 
Toi on aika normaalia, että Podcastissa on puhuja versus maailma. Kuinka monta kertaa sitä itse on törmännyt siihen, että sanot 100 asiaa ja 100 tyyppiä on kommentoimassa jokainen ja korjaamassa jotain yhdestä asiasta. Sitten jos samat tyypit laitetaan puhumaan podcastiin ja sanomaan 100 asiaa, niin he ovat sitten versus maailma ja 100 muuta tyyppiä on korjaamassa kukin yhtä asiaa kaikkitietävänä.

Esimerkkinä, jos sanot jäähallin mikissä että norsun poikanen painaa 100kg, niin joku neropatti sitten huuttaa "kannattais olla hiljaa jos ei asiasta tiedä, norsun pentu painaa 99,8kg". Ja puhuja on taas väärässä, boom!
Syntyessään norsunpoikanen painaa noin sata kilogrammaa

Oliko sulta Google vai tieto vai sattuma :D
 
Syntyessään norsunpoikanen painaa noin sata kilogrammaa

Oliko sulta Google vai tieto vai sattuma :D
Tarkistin varmuuden vuoksi googlella, koska muuten joku olisi sanonut ettei kannata puhua mitään jos ei asiasta tiedä.
 
Mun mielestä on melko outoa ku jotkut tuntuu kiihtyvän tämmösestä asiasta.Eikö keskustelupalstalla saa huomauttaa jostain asiasta josta naamatusten puhuttaessa varmasti kysyisit että mitä sä oikein selität?
 
Mun mielestä on melko outoa ku jotkut tuntuu kiihtyvän tämmösestä asiasta.Eikö keskustelupalstalla saa huomauttaa jostain asiasta josta naamatusten puhuttaessa varmasti kysyisit että mitä sä oikein selität?

Lähinnä tässä kai kaiverteli tuo ilmaisutapa, ja olihan se huvittava. Yleisen tieteellisen näkökannan ja yliopistokoulutuksen voi ilmeisesti mitätöidä yhdellä jääkiekkoelokuvasta tehdyllä asiavirheellä. Näiden asioiden painottaminen on selvä petos jos ikinä muistat mitään väärin.
 
Mun mielestä on melko outoa ku jotkut tuntuu kiihtyvän tämmösestä asiasta.Eikö keskustelupalstalla saa huomauttaa jostain asiasta josta naamatusten puhuttaessa varmasti kysyisit että mitä sä oikein selität?
Mun mielestä on outoa, että kiihdyit itse nollasta sataan mitättömässä asiassa ja nyt syytät että muut kiihtyivät.

Itse kysyisin naamatusten, että "Eikös asia ole näin..." - ei kukaan täysjärkinen lähtisi noin aggressiivisilla sanavalinnoilla tälläistä asiaa hoitamaan.


Ni miksi se levittelee täyttä paskaa olevaa juttua tosta Goon leffassa olevasta tyypistä.Tyhmin ihminenkin pystyy tarkistamaan kaverin tilastot.Turha selitellä että vitsi vitsi,toi on roskan levittelemistä.
Sanokaa jos olen väärässä, mutta tämä ei ole mikään "huomautus". :D
 
No sithän voi esimerkiks ensin kertoa koulutustaustansa ja mainita olevansa analyyttinen tutkija.Tän jälkeen kerron tosiasiana että Kongolaiset elefantit synnyttää veden alla hengittäen kärsänsä kautta,vastasyntyneet painavat noin kolme kiloa ja virtahevot huolehtivat niistä ensimmäisen vuoden ajan.Tän kaiken tiedän koska näin sen piirretyssä elokuvassa Taapero kanavalla.
 
On muuten jännä, et miten joidenkin ihmisten aivot toimii jollain tavalla ihan päin vittua. Jotenkin ne ei kykene poimimaan sitä asiaa sieltä puheen tai tekstin seasta, vaan ne takertuu johonkin täysin mitättömiin ja asian kannalta merkityksettömiin asioihin ja jää niihin kiinni jopa siinä määrin, että alkaa taivuttamaan todellisuutta sen merkityksettömän asian ympärillä siihen oman asian agendaan sopivaksi.
 
vaan ne takertuu johonkin täysin mitättömiin ja asian kannalta merkityksettömiin asioihin ja jää niihin kiinni jopa siinä määrin, että alkaa taivuttamaan todellisuutta sen merkityksettömän asian ympärillä siihen oman asian agendaan sopivaksi.

Ja jostain syystä pitävät siitä suurinta meteliä.
 
No aika monessa videossa ja podcastissa on aika räikeitä omankin alan virheitä.
Esim vuosikausia jauheita markkinoivat kaverit tuntuu välillä olevan ihan pihalla niistä.

Ihmisiä yleensäkin tulee kuunnella tiettyjen filttereiden läpi eikä ottaa kaikkea sanottua absoluuttisena totuutena, kun me kaikki teemme virheitä ja puhumme välillä ohi.
 
Back
Ylös Bottom